Skocz do zawartości

ratosny

Forumowicze
  • Postów

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ratosny

  • Urodziny 09/01/1990

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuka drz400
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8392532
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    rawa mazowiecka

Osiągnięcia ratosny

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. ratosny

    DRZ 400S

    http://allegro.pl/suzuki-drz-400-drz400-s-i2007027184.html
  2. ratosny

    DRZ 400S

    zmieniam na coś innego http://allegro.pl/show_item.php?item=1863822787
  3. witam mam problem.do suzuka drz400 sm 2006 zostala wlana ropa za 17 zeta zamiast benzynki.motor odpalil i przejechal kilometr po czym zgasl.dolany byl do pelna, czyli 4 litry diesla i 5 benzyny bylo w baku.czy mozecie mi podac jakas liste czynnosci ktore trzeba wykonac teraz?czy ogarne problem sam w swoim garazu czy jest to juz zaawansowana mechanika?pozdrawiam dzieki
  4. witam mam problem z prądem w suce 400SM.Jakiś czas temu jechałem w nieco dłuższą trasę i zauważyłem że mi ześwirował kierunkowskaz z tyłu(zaczął chodzić szybciej).Pod koniec jazdy zacząłem mieć problemy z mocą, a na drugi dzień moto w ogóle nie zareagowało na kluczyk w stacyjce. Naładowałem akumulator prostownikiem, przejchałem 10 km, i znow nie mam w ogole prądu.podejrzenie padło mi na alternator, ktory nie pracuje w ogole, bo sunia zabiera cały prąd z akumulatora.przeczytałem temat 'problem z ładowainem' w mechanice ogolnej, chciałbym tylko zebyście dodatkowo mnie naprowadzili.dzieki pozdrawiam
  5. http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module...D/2/Make/Suzuki sprobuj tutaj tez. btw to brzeczy mi chyba rozrzad w moich drzetach(S z 2000 i SM z 2006).motocykle maja przejechane po 5 tysiecy i slychac brzeczenie jak utrzymuje je chwile na wysokich obrotach(za wysokich na dany bieg).czy to wina rozrzadu/napinaczy czy czego?
  6. witam ja chcialbym sie czegos dowiedziec o tym moto bowiem sie do takowe przymierzam.co ile olej, regulacje różne(w serwisowkach pisza jak pisza,jak wyglada w praktyce), co ile trzeba bedzie remont zrobic(moto bedzie zawsze rozgrzane przed jazdą,jazda max 130km/h).no i ile to w ogole pojedzie?i prosze jeszcze o opinie ogólną.z tego co wiem to ktm jest solidnym motorem, ale jest drozszy w utrzymaniu-czy polecilby moze ktos bardziej huske 610 sm?pozdrawiam
  7. w serwisowce do e podaja ze co 800 km sie olej powinno wymieniac wiec co 5 zbiornikow paliwa to nie jest chyba za czesto.co ciekawe w manualu od s pisza ze olej co 6000 km (!?) i filter co 2 wymiany oleju.ja akurat wymienilem po 3800 razem z filtrem bo te dane wydaly mi sie nieco absurdalne... pzdr
  8. http://allegro.pl/item587360036_yamaha_yz_...2_mapy_400.html Panowie moglibyscie mi poweidziec cos wiecej o tej krosowce i wytlumaczyc,dlaczego zawieszenie 'warte kilkanascie tysiecy' koles sprzedaje z motorem za 7,5 tysi.jak by wygladal serwis w przypadku tego motocykla i jakie to sa koszty-i ile by mi sluzyl pozdro
  9. co to jest teren twardy?dobrze ubity??
  10. Ja mam z koleji inne pytanie. Wczoraj zdałem egzamin na Kategorie A i jak wiadomo na nowy swistek bede sobie musiał poczekać od 2 do 4 tyg. Zastanawiam sie czy mogę juz jezdzić motocyklem 250ccm i większym (bo A1 i B to mam) legalnie po ulicy?? Czy policja sprawdzając (no za jakiś tydień) przez radio przy kontroli bedzie wiedziała ze ja juz mam zdane A i potraktują to jako brak dokumentu czyli 50zł czy jako prak uprawnienia i bede miał kłopoty. Prawada jest taka ze na ćwiartce jezdze juz dłuuuższy czas i problemow nie miałem no ale teraz jak juz zdałem to prawko A boje sie zeby mi go np nie cofneli albo nie wstrzymali... mam ten sam problem z moim prawkiem,z tym ze moje juz jest do odbioru w urzedzie tylko nie moge isc osobiscie tego odebrac-co mi grozi podczas kontroli w przypadku stwierdzenia braku dokumentu poswiadczajacego uprawnieinia(mowimy o prawku A i B)dzeeki pzdr
  11. no to wlasnie ujebales moje marzenia o wuerce.bo sformuowanie jak wyczyn rozumiem:takie same koszty jak w motocyklach krosowych.ale myslalem ze nie trzeba zmieniac tak czesto tlokow i olejow jak w krosowce.zapomnialem dodac ze raczej tez chcialbym miec moto odblokowane skoro fabrycznie jest przytlumione.a jaka pojemnosc 250 czy 450?250 jest lzejsza bo wazy cos 106 kilo a 450 112 ale to tak duzo mniej niz 132 kilowy drz a ile tam jest mocy podajcie cos w przyblizeniu w drzecie s jest 42KM pozdro
  12. witam jestem szczescliwym posiadczem drz400s.chcialbym jednak przesiasc sie na yamahe wr-mam jeszcze watpliwosci co do pojemnosci.argumentem przejscia z drz na wr jest waga(drz jest troche ciezki-jak wsiadlem na gasgasa 300 kolegi to odczulem to 40 kg mniej).i jak jest z ta moca 250-450-czy bedzie ona duzo wieksza,czy bede odczuwal duza roznice miedzy drz a tymi motorami?czytalem tutaj ze wr jest najtrwalszym motocyklem z hardendurowcow co dodatkowo za nim przemawia.no i jak z serwisem-ile trzeba wlozyc w czesci eksploatacyjnie po kazdym sezonie(lub w trakcie)?dzieki pozdro
  13. siemanko czy kranik do drz400 bedzie pasowal od rmz czy tez drz110 i ogolnie innych modeli??moze ktos posiada takowy na sprzedaz pzdr od pewnego czasu dochodzi mnie dziwne brzeczeniez silnika na wyzszych obrotach.dzwieki raczej nie sa normalne czy cos sie stalo tam??pzdr
  14. siemanko dzisiaj zdarzylo mi sie oberwanie chmury jak jechalem nad pilica.deszcz byl ogolnie zaj****isty.w wyniku tegoz deszczu manetka zaczela mi ciezej chodzic w reku.rowniez silnik zaczal mi troche mulic. czy moglo sie tam cos zalac przelac utopic??
  15. jakie cisnienia powinny byc w oponach crossowych w drztach??i czy 1 atmosfera=1 bar????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...