Skocz do zawartości

Maciek450

Forumowicze
  • Postów

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Maciek450

  • Urodziny 01/01/2002

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    szczecin

Osobiste

  • Motocykl
    honda
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Maciek450

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

-3

Reputacja

  1. Może ktoś się orjentuje jaki jest dopuszczalny luz osiowy na dźwigienkach zaworowych, na jednej jest 0.60 na drugiej 0.40, czy jest możliwość wymienienia samych łożysk na dzwigienkach bo w katalagu części podana jest cała dzwigienka razem z łożyskami. Chodzi mi o silnik z sx450, 2006r. Pozdro.
  2. Jak sprawdzić ciśnienie oleju? Chodzi mi dokładnie o sprawdzenie wydajności pompy oleju, czy jest z nią wszystko w pożądku?
  3. Na napinaczu było jeszcze 5 kliknięć do końca rozmiary dysz: main jet - 185 startet jet - 40 idle air jet - 100 ta obok idle air jet - 200 idle jet - 85
  4. Kolega świerzo kupił już z takim problemem, wydech pełen przelot + grubsze kolanko. Zawory mają dobry luz, co do gaźnika niewiem czy był regulowany ale podejżewam że tak bo moto wcześniej latało z tym wydechem. Góra musiała ostatnio być zrzucana bo było dużoooooo silikonu. I tak obstawiałem że źle złożyli rozrząd ale to nie to. Tak się zastanawiam czy wyciągnięty łańcuszek rozrządu może przestawić zapłon? Jutro podmienie gaźnik z takiego samego sx i ewentualnie modół. Wyczyszczę filtr, zmienię świecę. Jeszcze jedno pytanie, jak powinien być zamontowany ślizg łańcuszka rozrządu (ten od napinacza) bo jest możliwość w dwóch pozycjach, niżej lub wyżej?
  5. Mam problem z sx450 z 2006r, silnik praktycznie taki sam jak w exc więc dlatego pisze w tym temacie. Strzela cały czas w wydech przy wkręcaniu na obroty, leniwie też się na nie wkręca. Ma założony pełen wydech akrapovic. Myślałem że ma przestawiony rozrząd ale wydaję się ok, znaki idealnie nie pokrywają się z głowicą ale przy prubie przestawienia o ząbek w lewo lub prawo już w ogóle nie pasują. Jakieś inne pomysły?
  6. Mam taki problem, ostatnio często z gaźnika ucieka paliwo przez rurkę przelewową. Odkręcam kranik i leci paliwo. Gaźnik rozbierałem i wydaję się, że wszystko z zaworkiem jest ok. Pływak chodzi równo, nie zacina się. Tak samo jest po jakiejkolwiek wywrotce, benzyna leje się na ziemię. Pomaga czasami postukanie w gaźnik. W czym problem? EXC 400, rok 2006, przebieg 100mg.
  7. Dla prawdziwych pasjonatów!!! Jak w temacie. http://allegro.pl/kurtka-skorzana-norton-i1734714456.html Nie do zdobycia w Polsce.
  8. Słuchajcie, napisałem to co przekazał mi kolega. Nie było mnie tam, nie jechałem z nim więc tylko nakreśliłem sprawę z jego perspektywy. Zobaczymy jak to dalej się potoczy.
  9. Przez przypadek wyszło mi kilka takich samych tematów, strona nie chciała się załadować i niepotrzebnie odświeżałem co chwilę. Proszę o skasowanie i zostawienie tylko jednego tematu.
  10. Witam, szukam pomocy dla kumpla, miał oto jaki przypadek. Jechał razem z pasażerem (kolegą) Yamaha R1 2004 zasadniczo idealna. Wiadomo jak to w Ząbkach drogi rozpierniczone, ale jedzie sobie chłopak spokojnie koło 50-60 km/h bo wcześniej studzienki wystają na 20cm, i nagle na skrzyżowaniu równorzędnym rozkopana droga równorzędna na całej szerokości i wysypana jakimś gruzem, endurakiem ciężko było by przejechać . Efekt: R1 skasowana, cała połamana, pasażer otwarte złamanie kolana, kierowca ogólne potłuczenia, gdyby nie strój pewnie masakra. Policja oczywiście wezwana, nie było żadnego oznaczenia o żadnych robotach budowlanych ani żadnych ograniczeń predkości. Oczywiście zdjęcia, protokół itp. A co najśmieśniejsze policjant na miejscu stwierdził że musiał zapierdzielać ponad 50km/h bo silnik był na 3 (paranoja). Poradźcie co dalej w tej sprawie robić, kierowca załamany całą sytuacją, trzeba chłopakowi pomóc.
  11. Wiem, literówka mi się wkradła. To co wiesz konkretnie?
  12. Witam, potrzebuje wszystko na temat w/w Mofa. Jeśli ktoś ma jakąś wiedzę proszę o jakiekolwiek dane. Przynajmniej jaką ma mieć mieszankę. Z góry dziękuje z pomoc.
  13. Sprawdź koniecznie w jakim stanie jest ten dekielek z oringami co oddziela pompę wody od rozrządu. Pewnie będzie go trzeba wymienić, olej i płyn chłodniczy może tamtędy uciekać jak to jest zużyte.
  14. Chodzi mi o uszczelniacz wewnętrzny oraz tulejkę prowadzącą lage którą się obsadza w goleni, bez tego specjalnego przyrządu to tragedia ja wsadzić. Pierścień to wchodzi bez problemu jak już simering jest na swoim miejscu. Napisz z czego zrobiłeś ten specjalny przyrząd. Pozdro.
  15. Witam Czy ktoś ma patent na wymianę w przednim zawieszeniu uszczelniaczy? Chodzi mi dokładnie jak tą tulejkę i simering wepchnąć na swoje miejsce przy składaniu. Strasznie to ciasno wchodzi. W serwisówce widziałem do tego taki specjalny wbijak plastikowy. Bez tego się da jakoś? Pozdro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...