skacowany Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 (edytowane) wroce w niedziele do moto to się go sprawdzi. PS będac w miedzyczasie internetowym motonitą szukając po stronach odpowiedzi znalazłem bardzo ładną fotograficzną instrukcję montazu kopniaka do wersji S.Jakby komuś potrzebne było tłumaczenie niech daq znać. http://mr-cob.smugmug.com/gallery/136763/3/5047711#P-1-15 Edytowane 4 Grudnia 2007 przez skacowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 http://mr-cob.smugmug.com/gallery/136763/3/5047711#P-1-15 do E też się nada .dzięks :icon_biggrin: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ratosny Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 http://bikepics.com/pictures/679480/ http://bikepics.com/pictures/679482/ http://bikepics.com/pictures/679484/ popsul sie :icon_biggrin: co sie stalo temu silniku? i jeszcze jedno pytanie:jak kupilem sobie drz-400,i raczej chyba na pewno jest to wersja enduro,to jaka literka do niego pasuje sposrod wymienionych w 1 poscie?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 jak masz kopke to bez literki.jak tylko rozrusznik to e albo s . e jest jednoosobowe bez zbędnych gadżetów, tylna lampa led Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Siema, co powinienem zrobić/zbadać/sprawdzić/przygotować w DRZ (jestem świerzo po zakupie), aby mieć 100% pewności, że sprzęt będzie długo i bezawaryjnie służył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiba_Enduro Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Raczej wszystko to samo co w każdym innym motocyklu czyli filtry, oleje itp. żadnych newralgicznych punktow raczej DR-Z nie ma. Kupiłeś tą o której dyskutowaliśmy przed tem w tym temacie? :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 (edytowane) Raczej wszystko to samo co w każdym innym motocyklu czyli filtry, oleje itp. żadnych newralgicznych punktow raczej DR-Z nie ma. Kupiłeś tą o której dyskutowaliśmy przed tem w tym temacie? :buttrock: Tak, kupiłem właśnie tą :biggrin: moto jest bardzo zadbane, silnik pracuje cicho, luzów niema. Już wiem, że warto wyposażyć się w osłony chłodnic i zabezpieczyć śruby stojanu. Czy warto oddać moto do serwisu na ogólny przegląd obejmujący m.in. sprawdzenie/regulacja zaworów np.- chce mieć poprostu pewność co do silnika? Ile za taką przyjemność serwis może sobie zaśpiewać? Edytowane 8 Grudnia 2007 przez k_smart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Tak, kupiłem właśnie tą :) moto jest bardzo zadbane, silnik pracuje cicho, luzów niema. Już wiem, że warto wyposażyć się w osłony chłodnic i zabezpieczyć śruby stojanu. Czy warto oddać moto do serwisu na ogólny przegląd obejmujący m.in. sprawdzenie/regulacja zaworów np.- chce mieć poprostu pewność co do silnika? Ile za taką przyjemność serwis może sobie zaśpiewać? Za regulacje zaworów serwisy krzyczą od 80zł do 150zł. Wymień olej, wyczyść i wyreguluj gaźnik, sprawdź łożysko na wirniku od pompy wody, wymień płyn w chłodnicy, sprawdź łańcuszek, zobacz jak tam żyje zestaw tłokowy (tłok + pierścienie), korbowód, łożyska w kołach, w tylnim zawieszeniu, wata w tłumiku. Te podstawowe zabiegi pomogą uniknąć przykrych niespodzianek w trakcie sezonu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiba_Enduro Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 http://img207.imageshack.us/img207/2513/zbiorniczekru4.jpg Napiszcie mi do czego jest ten zbiorniczek (do amortyzatora?) i czy on powinien być czymś zalany czy pusty?Przeglądałem fotki na bikepics'ie i niektóre mają coś w nim a u niektórych jest puste. Zastanawia mnie to i proszę o osoby, które wiedzą o co chodzi aby mi to wyjaśniły. Pozdrawiam!Fiba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 http://img207.imageshack.us/img207/2513/zbiorniczekru4.jpg Napiszcie mi do czego jest ten zbiorniczek (do amortyzatora?) i czy on powinien być czymś zalany czy pusty?Przeglądałem fotki na bikepics'ie i niektóre mają coś w nim a u niektórych jest puste. Zastanawia mnie to i proszę o osoby, które wiedzą o co chodzi aby mi to wyjaśniły. Pozdrawiam!Fiba To jest chyba zbiorniczek wyrównujący poziom cieczy chłodzącej. U mnie jest pełny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 to jest zbiorniczek wyrównujący ciśnienie w układzieprawidłowo powinien być pusty Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiba_Enduro Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 to jest zbiorniczek wyrównujący ciśnienie w układzieprawidłowo powinien być pusty Aha no to mnie uspokoiłeś bo u mnie jest raczej pusty, więc jest ok. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam!Fiba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek.o Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 to jest zbiorniczek wyrównujący ciśnienie w układzieprawidłowo powinien być pusty I mnie także uspokoiłeś. Bo zastanwaiłem się dlaczego jest pusty, skoro w chłodnicy stan jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Jak masz świeżo kupione moto, sprawdź czy mocowanie amora do tylnego wachacza (tzw. koziołek) nie jest już wyrobiony. Ostatnio jak regulowali mi zawory w Pland Position (coś koło 125 zł z VAT) to od razu sprawdzili co warto poprawić i okazało się, że ten koziołek już na boki chodzi. Powyrabiane są tulejki, puściły uszczelniacze i... zaiweszenie nie chodzi tak płynnie jak powinno. Komplet naprawczy w PP około 800 zł. W Będzinie... w motomartin 340 :cool: Po świętach zabieram się za robotę. Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ratosny Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 a jaki olej lejecie do dziewczynek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.