Skocz do zawartości

TZR i RS


KuKu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

właściwie to v-max jest wyznacznikiem i nie ma co z siebie robic jakiegoś staruszka albo wielkiego pasjonata. chociaż ja po v-maxie ustalam sobie prędkość przelotową bo nikt nie jeździ cały czas mając na blacie po 10-11tys obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak ktoś ma podejście typu: "O Błoże, 140 km/h na Polskich drogach! Wariaci!" to po co mu motocykl, który 160 km/h osiąga pod 8,2 s. (vide Twój podpis :P)? Nie lepiej w takim wypadku kupić GN 250 :P :P :P? :icon_eek:

 

Maticzek - bierz TZR, przelot 90 km/h da się trzymać a moto z 50tek na prawde fajne :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hah no ja staruszek nie jestem, pasjonat tak. Znam sporo motocyklistow i nikt nie wychodzi z takiego zalorzenia, ze v max jest najwazniejszy w wyborze motocykla.... jest masa innych istotniejszych spraw.

PS. Z reszta jak by tak bylo to by nie kupowali na pierwsze moto GS500 tylko R1 bo ma wiekszy vmax :P

 

Najwarzniejszy jest konfort jazdy

 

Ale jak ktoś ma podejście typu: "O Błoże, 140 km/h na Polskich drogach! Wariaci!" to po co mu motocykl, który 160 km/h osiąga pod 8,2 s. (vide Twój podpis :P)? Nie lepiej w takim wypadku kupić GN 250 :P :flesje: :D? :banghead:

 

Maticzek - bierz TZR, przelot 90 km/h da się trzymać a moto z 50tek na prawde fajne :P

 

90 to nie jest źle.

 

Mamo jechałem 140

O jaki z Ciebie wariat synu

 

:icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qóba 90 to tzr 50 bedzie miala juz z 10tys obrotow. Moja przy 100-110 w trasie ma 9tys obrotow. A co mi sie podoba w tzr 80 to ma bdb chlodzenie naprawde zeby ja zagrzac to trzeba z 30min meczyc ja w miescie na niskich biegach i wysokich obrotach i tak ciezko mi ja zagrzac w miescie, a w trasie przy 9tys obrotow nie raz stuklo za jednym razem 100km i chlodnice normalnie dotykalem reka

Edytowane przez pikus91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mój kumpel ma rs po tuningu na 80 ccm (wymienił wał łożyska simeringi cylek tłok pierścienie i głowice i kupił to wszystko na mielochu ) i jego rs cięgnie 130 km/h przy 11 500 rpm pójdzie jeszcze wiecej gdy kupił CDI metrakit i będzie sie kręcić do 16 tys. Więc wyciśnie z niej jeszcze wiecej :biggrin: :biggrin: a z tego co wiem do tzr są droższe części przynajmniej w wawie.....

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...