hefaistos Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 właściwie to v-max jest wyznacznikiem i nie ma co z siebie robic jakiegoś staruszka albo wielkiego pasjonata. chociaż ja po v-maxie ustalam sobie prędkość przelotową bo nikt nie jeździ cały czas mając na blacie po 10-11tys obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Ale jak ktoś ma podejście typu: "O Błoże, 140 km/h na Polskich drogach! Wariaci!" to po co mu motocykl, który 160 km/h osiąga pod 8,2 s. (vide Twój podpis :P)? Nie lepiej w takim wypadku kupić GN 250 :P :P :P? :icon_eek: Maticzek - bierz TZR, przelot 90 km/h da się trzymać a moto z 50tek na prawde fajne :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuKu Opublikowano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Hah no ja staruszek nie jestem, pasjonat tak. Znam sporo motocyklistow i nikt nie wychodzi z takiego zalorzenia, ze v max jest najwazniejszy w wyborze motocykla.... jest masa innych istotniejszych spraw. PS. Z reszta jak by tak bylo to by nie kupowali na pierwsze moto GS500 tylko R1 bo ma wiekszy vmax :P Najwarzniejszy jest konfort jazdy Ale jak ktoś ma podejście typu: "O Błoże, 140 km/h na Polskich drogach! Wariaci!" to po co mu motocykl, który 160 km/h osiąga pod 8,2 s. (vide Twój podpis :P)? Nie lepiej w takim wypadku kupić GN 250 :P :flesje: :D? :banghead: Maticzek - bierz TZR, przelot 90 km/h da się trzymać a moto z 50tek na prawde fajne :P 90 to nie jest źle. Mamo jechałem 140O jaki z Ciebie wariat synu :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 (edytowane) Qóba 90 to tzr 50 bedzie miala juz z 10tys obrotow. Moja przy 100-110 w trasie ma 9tys obrotow. A co mi sie podoba w tzr 80 to ma bdb chlodzenie naprawde zeby ja zagrzac to trzeba z 30min meczyc ja w miescie na niskich biegach i wysokich obrotach i tak ciezko mi ja zagrzac w miescie, a w trasie przy 9tys obrotow nie raz stuklo za jednym razem 100km i chlodnice normalnie dotykalem reka Edytowane 1 Listopada 2007 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin303 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 TZR-ka Bezkonkurencyjna. Kupuj TZR-ke ja też się na nią przymierzam :icon_twisted: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nsr_125R Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Mój kumpel ma rs po tuningu na 80 ccm (wymienił wał łożyska simeringi cylek tłok pierścienie i głowice i kupił to wszystko na mielochu ) i jego rs cięgnie 130 km/h przy 11 500 rpm pójdzie jeszcze wiecej gdy kupił CDI metrakit i będzie sie kręcić do 16 tys. Więc wyciśnie z niej jeszcze wiecej :biggrin: :biggrin: a z tego co wiem do tzr są droższe części przynajmniej w wawie..... PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 zapomniales o gazniku i sprzegle bo to niemozliwe, tak a to ciekawe, bo mi sie wydaje ze to sa te same silniki am6 :P taaaaak a ta rs lata! skrzydel brakuje i 150 poleci! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nsr_125R Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Sorry gaźnik też wymieniał na 24 mm dellorto ale idzie tyle !!!!!!!!!!! i sprzęgło jest normalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 49 cm leci 150 km/h ? chcial bym to zobaczyc :icon_rolleyes: Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 jeśli chodzi o nowa TZR 50 i nową RS 50 to bierz RS od 99 roku ważą one tylko 99 kg i taki sam silnik jak w TZR, a TZR waży 115 kg czyli mają lepszy stosunek mocy do masy no i powinny być szybsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Powiem krótka ja bym brał starszą tzr 80, to jest sprzęt godny polecenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Zgadzam się bierz TZR 80 miałem taką i była kozacka V-max 125km/h przeltówka 90-100 km przy 100km/h 8 tys obrotów.No i NIC sie nie psuła najważniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebu Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Kolega miał apkę MX i była bez awaryjna,szybka a jak założył kostki to i w terenie poszalał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Kolega miał apkę MX i była bez awaryjna,szybka a jak założył kostki to i w terenie poszalał.Kolego czy przeczytałeś tytuł tematu!!???Ch*j mnie obchodzi jakaś aprilia MX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebu Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 A ty przeczytałeś posta? Pytał się o awaryjność, na co powiedziałem że apka kolegi była bez awaryjna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.