Adam M. Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Dzisiaj z kolegami robilismy filmik BSA Bobber, ktora ma byc przeze mnie wstawiona na Allegro i przy okazji walczylismy z problemami olejowymi pewnego Tritona : http://s77.photobucket.com/albums/j60/adam...nt=DSCN2668.flv http://s77.photobucket.com/albums/j60/adam...nt=DSCN2669.flv http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...le/DSCN2666.jpg http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...le/DSCN2667.jpg http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...le/DSCN2664.jpg http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...le/DSCN2661.jpg Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 No , no. Motorek spoko. Na poczatku 1szego filmiku slychac ktos cos mówi nt. exhaust i slysze wyrazny jakby polski akcent :banghead: Poza tym brytyjskie twin`y maja tka bardoz charakterystyczny dzwiek. Ach... Kazdego dnia gdy wracam z pracy to stoje nia czerownym swietle zaraz obok sklepu zwanego Ace Classsic London - warsztat utrzymany w typowym stylu angielskim z lat 60-tych, prowadozny przez emerytowanego angola a w tym warsztacie stoi ze 20 angielskich maszyn - BSA, Triumph, Norton - wszystkie jak nówki. poza tym restauruja na bieżąco kolejne maszyny i handluja nimi. Kiedys bede mial wiecej czasu i aparat przy sobie to wpadne pogadac , popstrykac foto, zawsze zagladam tylko z wysokosci ulicy przez okno. Poza tym polecam fotki z mojej wyprawy do British Motorcycle Museum w Londynie.http://www.motury.za.pl/MUSEUM/LMM.htm Sorki za h*j*we reklamy na stronce ale to free webhosting. Tymczasowo. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) Piekna BSA i ten jej gang z dwucylindrowego silnika. Jestem ciekaw Aukcji. Mysle ze zainteresowanie bedzie, ale czy ktos kupi?http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...le/DSCN2661.jpg Adam M. Panie Adamie, czy to Pan jest na tym zdjeciu i poprawia cos w Tritonie? Edytowane 28 Października 2007 przez pioter_gpz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Twarzowy kombinezonik:D Zwłaszcza ten 2 motocykl przypadł mi do gustu te kolanka sa tak ładnie przegrzane czy to kolor naturalny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 fajnie mruczy bska :icon_biggrin: tego tritona tez bym z checia posluchala. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 To nie ja krece przy Tritonie tylko moj kumpel Rick ( 35 lat doswiadczenia w pracy z angielskimi motocyklami ).Natomiast ja oczywiscie mowie z silnym polskim akcentem - za pozno zaczalem mowic stale po angielsku ( 38 lat ) zeby miec szanse na pozbycie sie go.Triton to bardzo "tricki" egzemplarz z walem przerobionym do pracy co 90 stopni, chodzi raczej jak Dukat a nie brytyjczyk. Moge go nagrac, jezeli klient nie odbierze go przed zima, co jest watpliwe jako ze problemy z olejem zostaly rozwiazane i wlasciciel po wydaniu $20 tys ma swoja zabawke wreszcie gotowa.BSA rowniez jest w znacznej czesci unowoczesniona i w pelni odbudowana - srodek silnika ( tloki, pierscienie, panewki zawory ) jest wymieniony na wspolczesne czesci wyzszej jakosci niz oryginaly, ma pozadna instalacje elektryczna oparta na alternatorze ( oryginalny ) i nowoczenym reglerze, zaplon elektroniczny, nowy gaznik Mikuni z ktorym nie ma problemow tego typu co z oryginalnym Amalem i jest fajnym motorkiem do jazdy po miescie jako ze jest b.niska i dobrze wywazona.Pozycja jak na moj gust za bardzo wyprostowana w takim bobberze, a poucinane blotniki sa po prostu bez sensu, no ale tak to wowczas robili, a to egemplarz z lat 70 tych.Cena za ta zabawke jak na warunki polskie tez bedzie wysoka bo w granicach 20 tys zl, tak ze nie mam specjalnych nadziej ze ktos to kupi, ale sprobowac mozna. Adam M. A to ja jade na BSA praktycznie na wolnych obrotach i troche wyzej chcac ja zmusic do przerywania na niewielkich otwarciach przepustnicy ( co jest jej normalna bolaczka na gazniku Amal ), niestety bez skutku - z gaznikiem Mikuni i gumowym kolektorem ssacym pracowala bez pudla: http://s77.photobucket.com/albums/j60/adam...nt=DSCN2671.flv A to warsztat Ricka, wyposazony duzo lepiej niz wyglada to ze zdjecia :) - w tle odbudowywany przez niego Norton Commando. http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam.../DSCN2656-1.jpg Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Triton to bardzo "tricki" egzemplarz z walem przerobionym do pracy co 90 stopni, chodzi raczej jak Dukat a nie brytyjczyk. Moge go nagrac, jezeli klient nie odbierze go przed zima, co jest watpliwe jako ze problemy z olejem zostaly rozwiazane i wlasciciel po wydaniu $20 tys ma swoja zabawke wreszcie gotowa.Adam gdybym wydał 1/4 tej sumy jak szykowałem BSA to chyba byłaby pozłacana. Fakt że przy włożeniu jeszcze ok 2 tyś, ale złotych, byłaby prawie w 100% oryginalna. Zabrakło cierpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 No wiesz w tym Tritonie nie ma za wielu oryginalnych czesci, cale nadwozie jest recznie robione z duralu ( zbiornik paliwa, oleju, siedzenie ), same kola kosztuja po $ 1.5 tys ( odbudowane bebny + duralowe obrecze Akront + szprychy ze stali nierdzewnej ). Mniej wiecej polowe tej sumy siedzi w nadwoziu i podwoziu, a polowa w silniku.Sam wal korbowy, przeciety, przekrecony i zespawany z powrotem kosztowal ladna sumke, nie mowiac o reszcie mechanizmow.Nie widac tego dokladnie ze zdjec, dlatego wydaje sie ze suma jest wielka - w rzeczywistosci ktos chcial miec cos calkowicie innego niz reszta Tritonow i za powyzsza cene to dostal :icon_mrgreen: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Bardzo cenię oryginalność (iinność) i pomysłowość. Dlatego jeździłem BSA a nie MZ. Na jednym ze zjazdów Scorpiona był gość który w ramę od EMki wsadził silnik Syreny (3 cyl.) Podziwiałem jego upór. Bo na prawdę ciężko było to zrobić. I TO JEŹDZIŁO, I BYŁO ZAREJESTROWANE. Ja żadnych takich wynalazków nie robiłem przede wszystkiem ze wzglądu na problemy lokalowe. Jedynie mósiałem się zawsze nakombinować skąd wytrzasnąć jakieś angielskie części lub jak je dorobić. Z tąd doceniam takie "wynalazki" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Jakim modelem BSA jezdziles ?I z ktorego roku to bylo ?Prawde mowiac nic na temat twego motocykla nie pamietam. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 To była M20 z przerobionym tyłem na suwakach. Przeważnie była zielona. Jak doszedłem później rama była z 1942 roku, a silnik miał numery z 1943 r. Jak ją nabyłem nie miała już bez kosza bo ten uległ wcześnij unicestwieniu. Ale uchwyty pozostały. Ja z kolei bardziej pamiętam Twojego Jaguara niż motocykle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Bardziej rzucal sie w oczy :icon_mrgreen:Motocykle byly przed nim i po nim :) Napisze ci pozniej jak wstawiac zdjecia na bikepics - najczesciej uzywany przez forumowiczow bezplatny serwer ze zdjeciami.Teraz musze leciec. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Do udzielana fotek poelcam http://www.wbv.pl A co do Jaguara to mozna wiedziec jaki model? Jestem baaardzo konserwatywny jesli chodzi o samochody, porpsotu ich nie uznaję i traktuję jako wroga na drodze. Ale niestety zabieram sie za robienie prawka na mochody zeby miec lepsza prace w UK a jak bedzie prawko to i samochód trzeba bedzie miec na weekendy. Współczesne fury nie grzeją mnie zbytnio. Głównie z powodu cen - jesli kosztuje wiecej niz 5 tys. PLN to go nie kupie bo szkoda wyrzucac kase na samochód. ALe jest taki jeden co bym se nie żałował - Jaguar XJ 4.2...tu w UK jest tego sporo i mozna go kupic nawet za przysłowiową flaszkę a super utrzymany egzemplarz kosztuje juz od 500GBP.... np. taki.....http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/qqz...rdjoogy1txq.jpg Piękny, czyż nie? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Tu dopiero wyrzucilbys sporo kasy na utrzymanie takiej fury :icon_mrgreen:Ja mialem 3.8 S z 68r : http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...doJedlinska.jpg Tu na pamietnym zlocie w Jedlinsku "zamknietym" przez ORMO. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Wzwiazku z rozpoczeciem aukcji podrzucam watek do pierwszej strony. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.