Greedo Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 (edytowane) Witam. Przez luz na osi przepustnic ssie lewe powietrze. Można jakoś usunąć ten problem, uszczelnić czy coś? Sprawdzałem psikając benzyną z jednej i drugiej strony przepustnicy i silnik się zdławił więc wnoszę że to na pewno to. Adam M. jak zwykle miał rację ;/ PSMam nadzieję że pojawią się tu posiadacze starszych sprzętów bo to w zasadzie ich domena że w tamtym miejscu ciągną lewe powietrze. Liczę na pomoc bo temat jest dość wartościowy a nie znalazłem w archiwum podobnych Edytowane 27 Października 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 (edytowane) czy przepustnice mozna kupic nowa ? albo dorobic ?? btw jak to wyglada bo mi na mysl przychodza 2 rodzaje... btw JAKIE moto bo masz 2 suki Edytowane 27 Października 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 GS 400. Przepustnica to pikuś, mi chodzi o OŚ przepustnicy i ona miedzy korpusem ma luz Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arto Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 czytnij to http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=45135&hl= działa 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Hmm, odpukać czegoś takiego jeszcze nie miałem. Jak szpik englisz (chyba tak, nie?) to idź tuhttp://www.kz400.com/I pytaj o gościa o ksywce Ibsen - on ma ten site ( i CB 650 też. :buttrock: ) i dobry jest w te klocki. Pozdro. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 czytnij to http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=45135&hl= działa 100% No proszę. A jaki koszt i gdzie oddać żeby było to dobrze zrobione? Nie wiem czy uda mi się współosiowo wywiercić tak ładnie otwór na tulejki Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arto Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Mnie tylko kosztowało dotoczenie tulejek 50zł, reszta to już praca twórcza,a otwory w gaźniku robisz rozwiertakiem z prowadzeniem i pod rozwiertak toczy sie tulejki,potem trzeba wypolerować.Można też dorobić nowe ośki grubsze.W moim przypadku nie było nic do stracenia,nawet jakby nie wyszło to i tak złom.Wydaje sie trudne,ale w jeden dzień da sie zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 (edytowane) Ok, to już wiem do czego jest rozwiertak. Opisz mi dokładnie jak samo zrobienie otworu wyglądało i wbicie tulejki? Z czego były zrobione tulejki? Jeśli masz gg to odezwij się, albo podaj mi swoje PS. Opisz proszę wszystko po kolei, nie robiłem nigdy nic rozwiertakiem, ale chętnie się nauczę :icon_eek: Edytowane 27 Października 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Rozwiertak przydatna sprawa:) Na początek rozbierz dokładnie gaźnik i zobacz czy masz wytarte ośki przepustnic czy same gniazda w gaźniku, czy jak kolega to i to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Witam,Ja mam gaźniki do gs400 więc jeśli sam się z tym nie uporasz to możesz spróbować z tymi moimi.P.S. Co do tych cylindrów o których ostatnio gadaliśmy to postaram się je jutro pomierzyć :icon_evil:Pucjan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 30 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Witam,Ja mam gaźniki do gs400 więc jeśli sam się z tym nie uporasz to możesz spróbować z tymi moimi.P.S. Co do tych cylindrów o których ostatnio gadaliśmy to postaram się je jutro pomierzyć :icon_mrgreen:Pucjan No tak, ale w jakim stanie... podejrzewam że w podobnym jak moje tzn nie mają 5-10 lat tylko 20 pare... A cylindry pomierz, przyda sie Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 No to mam już naprawione. W warsztacie który polecam w innym dziale, zrobili to idealnie. Wyjęli stare tulejki i dotoczyli nowe. Właśnie złożyłem gaźniki, wszystko idealnie pasuje, luzu nie ma, przepustnice obracają się ciężej niż poprzednio ale swobodnie. Dobrze chyba zrobiłem dając tam trochę smaru? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Jezeli tulejki dotoczone z brazu to smar nie byl niezbedny, ale nie zaszkodzi. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.