rolo_rn Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Kupiłem moto z cylkiem do wymiany. Cylek wymieniłem na identyczny.Wymieniłem też filtr powietrza na polini air box, był jakiś gówniany stożek(cały zapchany) z allegro.Przy tym stożku na cylku do wymiany jakoś chodziło.Po wymianie, czyszczeniu itp. moto nie chce zapalić.Przy regulacji, raz ma objawy jakby miało za mało powietrza, a raz bęzyny.Lecz gdy dmuchne w gaźnik (bęza się "napowietrzy") moto odpala, ale wkręca się na strasznie wysokie obroty. Boje się o nowy cylek. Jak myślicie co może się dziać? Za duży filtr, zła regulacja, coś z mębranami, lewe powietrze?Aha, w gażniku jest jakoś lipnie zrobione(naprawione) ssanie na drucie.Nie idzie go wykręcić. Prosze o odp. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 niedostaje benzyny lub a raczej napewno lewe powietrze.sproboj na innym gazniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Łapie Ci lewe powietrze. Jeszcze raz sprawdź zamocowanie filtra powietrza. A potem gaźniki do robienia (bardzo dokładne czyszczenie + regulacja) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolo_rn Opublikowano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 (edytowane) Problem rozwiązalem wczoraj.Był problem z benzą i zwalone ssanie, które naprawiłem dzisiaj :cool:Trzeba rejestrować i docierać moto.Czytałem, że w dellorto 19mm przy stożku nie wyrabia dysza głowna. Jakie powinny być wolne obroty w minarellce? Dzięki za odp. Edytowane 27 Października 2007 przez rolo_rn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Problem rozwiązalem wczoraj.Był problem z benzą i zwalone ssanie, które naprawiłem dzisiaj :buttrock:Trzeba rejestrować i docierać moto.Czytałem, że w dellorto 19mm przy stożku nie wyrabia dysza głowna. Jakie powinny być wolne obroty w minarellce? Dzięki za odp.Ja w swoim gazniku (tez 19mm) przy cylindrze 70 mam dysze 110.Wolne obroty powinny byc na poziomie 1500 RPM. Ja mam ustawione na 2500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolo_rn Opublikowano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Ja mam obroty około 1700 RPM. Dysza to 94 przy polini air box.Jak "pomyka" Twoje pegasso? Ile idzie?Ja osobiście docieram, a mój cylek to power force, miał być airsal :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Ja mam obroty około 1700 RPM. Dysza to 94 przy polini air box.Jak "pomyka" Twoje pegasso? Ile idzie?Ja osobiście docieram, a mój cylek to power force, miał być airsal :/Pegaso pomyka zacnie ;] przy przelozeniu na przyspieszenie buja sie do 105.Na pewno jezdzila by lepiej, ale brakuje jej wydechu z prawdziwego zdarzenia. Filr powietrza mam seryjny, tylko powiekszylem otwory wlotowe. Cylinder mam DR Racing Parts. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Co??? Bieg jałowy na poziomie 2,500tyś?? Hahaha to nie jest bieg jałowy. Obr ustawia sie najniższe na jakich silnik równo pracuje a nie jakie sie chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Co??? Bieg jałowy na poziomie 2,500tyś?? Hahaha to nie jest bieg jałowy. Obr ustawia sie najniższe na jakich silnik równo pracuje a nie jakie sie chce.Wedlug instrukcji obroty minimalne musza wynosic 1.500. Na takim poziomie nie pracuje rowno i gdy wlaczy sie swiatla to gasnie. Myslisz, ze jakie powinne byc obroty w wysokoobrotowym 2T? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 rzeczywiście 2-2,5tys są obroty ok bo po zapaleniu świateł oborty spadają i na za niskich poprostu zgaśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 U mojego kolegi w am6 obroty są ustawione na 1000 i pracuje równo. Więc nie wiem. W każdym razie obr muszą być najmniejsze przy których silnik równo pracuje. Dla mnie 2000 tyś to dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.