Skocz do zawartości

problem z obrotami - am5 i dellorto 19mm


rolo_rn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem moto z cylkiem do wymiany. Cylek wymieniłem na identyczny.

Wymieniłem też filtr powietrza na polini air box, był jakiś gówniany stożek(cały zapchany) z allegro.

Przy tym stożku na cylku do wymiany jakoś chodziło.

Po wymianie, czyszczeniu itp. moto nie chce zapalić.

Przy regulacji, raz ma objawy jakby miało za mało powietrza, a raz bęzyny.

Lecz gdy dmuchne w gaźnik (bęza się "napowietrzy") moto odpala, ale wkręca się na strasznie wysokie obroty. Boje się o nowy cylek.

Jak myślicie co może się dziać?

Za duży filtr, zła regulacja, coś z mębranami, lewe powietrze?

Aha, w gażniku jest jakoś lipnie zrobione(naprawione) ssanie na drucie.

Nie idzie go wykręcić. Prosze o odp.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązalem wczoraj.

Był problem z benzą i zwalone ssanie, które naprawiłem dzisiaj :cool:

Trzeba rejestrować i docierać moto.

Czytałem, że w dellorto 19mm przy stożku nie wyrabia dysza głowna.

 

Jakie powinny być wolne obroty w minarellce?

 

Dzięki za odp.

Edytowane przez rolo_rn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązalem wczoraj.

Był problem z benzą i zwalone ssanie, które naprawiłem dzisiaj :buttrock:

Trzeba rejestrować i docierać moto.

Czytałem, że w dellorto 19mm przy stożku nie wyrabia dysza głowna.

 

Jakie powinny być wolne obroty w minarellce?

 

Dzięki za odp.

Ja w swoim gazniku (tez 19mm) przy cylindrze 70 mam dysze 110.

Wolne obroty powinny byc na poziomie 1500 RPM. Ja mam ustawione na 2500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam obroty około 1700 RPM. Dysza to 94 przy polini air box.

Jak "pomyka" Twoje pegasso? Ile idzie?

Ja osobiście docieram, a mój cylek to power force, miał być airsal :/

Pegaso pomyka zacnie ;] przy przelozeniu na przyspieszenie buja sie do 105.

Na pewno jezdzila by lepiej, ale brakuje jej wydechu z prawdziwego zdarzenia. Filr powietrza mam seryjny, tylko powiekszylem otwory wlotowe. Cylinder mam DR Racing Parts.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co??? Bieg jałowy na poziomie 2,500tyś?? Hahaha to nie jest bieg jałowy. Obr ustawia sie najniższe na jakich silnik równo pracuje a nie jakie sie chce.

Wedlug instrukcji obroty minimalne musza wynosic 1.500. Na takim poziomie nie pracuje rowno i gdy wlaczy sie swiatla to gasnie. Myslisz, ze jakie powinne byc obroty w wysokoobrotowym 2T?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...