robertk-g Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Witam wszystkich. Mam problem z moją CBRką. Nie wiem co się stało, w czasie jazdy po lotnisku moto zaczęło dziwnie pracować. Straciło moc, nie chciała się wkręcać na obroty i co jakiś czas strzelała z wydechu. Po wykręceniu świec okazało się że jedna ma uszkodzony iskrownik ( zmiażdżony ), tak jakby uderzył w nią tłok. Po wymianie świec na nowe nie ma żadnej różnicy, dalej chodzi tak samo. ( może troszkę łatwiej zapala ) Świeca iskrzy normalnie przy kręceniu, ale jak jest wkręcona w głowicę to dalej nie pali na ten gar. Dziwne jest to że nawet nie ma nagaru, cały czas czysta jak nowa tyle że zalana benzyną. Nie mam pojęcia o co chodzi, gdyby gubiła zapłon to chociaż powinna mieć czarny nagar na iskrowniku ( chyba ), a tu zero. Dodam że jeszcze pluje paliwem z gaźnika w stronę filtra powietrza. Rozebrałem gaźniki, ale nie widać jakiś uchybień od normy. Pływak chodzi jak powinien, dysze też w normie. Czekam na jakieś podpowiedzi z waszej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 Zajrzyj do zaworow w tym cylindrze - stawiam jablka przeciw orzechom ze zawor ssacy ci sie nie zamyka,Jakas ostra kaszana tam sie zrobila. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Po wykręceniu świec okazało się że jedna ma uszkodzony iskrownik ( zmiażdżony ), tak jakby uderzył w nią tłok. I po takim czymś ty go jeszcze zapalasz?? Pierwsze co powinieneś zrobić to zdjęcie głowicy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Można też dla pewności zmierzyć ciśnienie sprężania przed rozbiórką. Tylko nie podoba mi się ta zmiażdżona świeca. Ale skoro tłok jest na miejscu to też sugierowałbym rozpadnięty zawór. Trzeba zwalić głowice i w żadnym razie nie odpalać sprzęta, zęby tuleji cylindrowej nie zjechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 skrzywiony zawór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAMALA Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 moze rozwalony zawor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertk-g Opublikowano 25 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Jeżeli jest uszkodzony zawór to i pewnie sama głowica. Prawdopodobnie miał na to wpływ kawałek odłamanej świecy. Koszt naprawy chyba już nie będzie zbyt opłacalny. Już wolałbym kupić drugi silnik a stary na części. Zobaczymy, tak czy owak ściągam głowicę. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandek cbr f1 Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Jeżeli jest uszkodzony zawór to i pewnie sama głowica. Prawdopodobnie miał na to wpływ kawałek odłamanej świecy. Koszt naprawy chyba już nie będzie zbyt opłacalny. Już wolałbym kupić drugi silnik a stary na części. Zobaczymy, tak czy owak ściągam głowicę. :notworthy: sprawdz najpierw stopien sprezania, mozliwe ze to zawor tak by bylo najlepiej, ale mamy tu rozwalona swiece wiec ja bym postawił na tłok moze sie ukruszył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zygi12 Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Najlepsza podpowiedz to zmien moto i przestan jezdzic po lotnisku a zacznij po drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zygi12 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Czyzbym przesadził zadnych komentarzy nie widze gniewamy sie? :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Najlepsza podpowiedz to zmien moto i przestan jezdzic po lotnisku a zacznij po drodze. Czyzbym przesadził zadnych komentarzy nie widze gniewamy sie? :crossy: Ja tam sie nie gniewam i w pełni popieram Twoje słowa :crossy: A autor wątku chyba sprzedał komputer, żeby mieć na nowy silnik :biggrin: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertk-g Opublikowano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Bardzo śmieszne z tym komputerem. A co do tematu to uszkodzona świeca narobiła niezłego bigosu. Porysowana tuleja, Ułamanu zawór, i poobijana głowica. :crossy: Szukam nowego silnika :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 To nie wina swiecy tylko kolego drogi lancuch rozrzadu ci przeskoczyl co zaowocowalo spotkaniem tloka z zaworami (mimo ze Honda sie nie psuje ) i to on narobil tego bigosu.Cos bylo nie tak z obsluga tego motocykla. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpimek Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) Słuchajcie Panowie "zygi12" i "dark_rider" kolega ma tu poważny problem a Wy zamiast pomóc to piszecie ,żeby się na drogi przerzucił. Ja też lubie polatać na kole i wyciskać soki z mojej maszyny. Wydaje mi się,że lepiej jak szaleje na lotnisku niż na drodze. Kolego "robertk-g" tak trzymać -trzeba trenować :buttrock: A jeśli chodzi o silnik to jest to część wymienna.... Ja też już jeden zajechałem i to w również w Hondzie (Cbr 900rr). Panie Adamie M. jeszcze kilka takich postów i zostanie obalony mit o Hondzie: "(mimo ze Honda sie nie psuje )" :) Ja moge pomóc tylko w ten sposób: http://moto.allegro.pl/item257154118_honda...nne_czesci.html pozdrawiam Edytowane 28 Października 2007 przez przemekpimek Cytuj zero smutków, zero złości wyj**ane po całości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertk-g Opublikowano 28 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 No w końcu ktoś normalny. Dzięki za odpowiedź przemek, też wolę świrowanie na lotnisku a nie na publicznych drogach. A co do poprzedniej wypowiedzi to nie wina łańcuszka bo ustawienia nie zmieniły się także nie przeskoczył. Zawinił odłamek świecy znajdujący się w cylindrze. Tylko jeszcze się zastanawiam gdzie on zniknął bo w cylindrze go nie znalazłem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.