piasektt Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Piaskett, jeździsz CRFą, powiedz czy 450 X ma zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego, czy jak 450R tego nie ma.Na jednym ze zdjęć zamieszczonych przez Enduromastera, widać taki zbiornik, między poprzeczkami ramy, na samym dole pod silnikiem, a kiedy oglądałem 450R na żywo tego tam nie było.W sumie do jazdy w terenie (nie na torze) gdzie prędkości mogą być mniejsze taki zbiornik to sie może przydać :biggrin: X ma Rka nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shaman9 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Witam! A ja mam pytanie do posiadaczy CRF 450X i R. Chodzi mi o roznice w mocy. Czy jest ona znaczna i czym jest spowodowana. Czy moze jest jakas opcja oddlawienia X, bo mysle ze nie jest to tylko kwestia wydechu jak przeczytalem wyzej. No i jak sie ma jeszcze ta roznica w mocy do zywotnosci silników obydwu wersji. Z góry dziekuje za rzetelne rozwianie moich watpliwosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globtdm Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Crf 450x bardzo fajny sprzęt lekki mocny super pali z guzika. Ostatnio pojechaliśmy w Karpaty na Ukrainę 2 szt CRF450X i 2szt exc 450 zrobiloiśmy nie całe 1000 km moto bardzo porównywalne i na trasie i w terenie, ociupinkę crf więcej pali ale to już kwestie przełożeń. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOKIO Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 (edytowane) nie wolno porównywac sprzętu cross i enduro bo to dwa inne typy motocykli crf to typowa crosówka tylko z dołozonym rozrusznikiem i oświetleniem (chyba w polsce nawet homologacji nie ma ) exc to sprzęt pomyslany od samego początku jako enduro czyli crf to jest sprzęt wyrywny który rwie i trzęsie :bigrazz: a exc jest mięciutki i łagodnie oddaje moc :bigrazz: oczywiście porównując tylko te dwie maszyny chociaż są z innej bajki strzałek ja osobiście na honde bym juz sie nie przesiadł ale ja już stary jestem :biggrin: Edytowane 23 Listopada 2009 przez PINOKIO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 w 2007 była inna moda :D :D :D Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globtdm Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 (edytowane) nie wolno porównywac sprzętu cross i enduro bo to dwa inne typy motocykli crf to typowa crosówka tylko z dołozonym rozrusznikiem i oświetleniem (chyba w polsce nawet homologacji nie ma ) exc to sprzęt pomyslany od samego początku jako enduro czyli crf to jest sprzęt wyrywny który rwie i trzęsie :bigrazz: a exc jest mięciutki i łagodnie oddaje moc :bigrazz: oczywiście porównując tylko te dwie maszyny chociaż są z innej bajki strzałek ja osobiście na honde bym juz sie nie przesiadł ale ja już stary jestem :biggrin: Oj coś się koledze pokręciło crf 450x to zupełnie inny pojazd od crf450, rónic jest tyle że można by nowego posta zacząć, to że jest guzik i świeci światełko to tylko pozory widoczne na pierwszy rzut oka w skrócie różnice to : tłok korba uszczelki dodatkowy kanał w cylindrze przełożenie skrzyni biegów wydech tylny błotnik instalacja zbiornik wyrównawczy gaźnik zawiecha Jednym słowem to świetne ugładzone moto do endurowania ale (nie crossówka) Testując oba na sportowych końcuwkach czyli EXC 450 i crf 450x moim zdanie bardzo poruwnywalne z przewagą zawieszenia w hondzie Edytowane 24 Listopada 2009 przez globtdm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOKIO Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 (edytowane) Oj coś się koledze pokręciło crf 450x to zupełnie inny pojazd od crf450, rónic jest tyle że można by nowego posta zacząć, to że jest guzik i świeci światełko to tylko pozory widoczne na pierwszy rzut oka w skrócie różnice to : tłok korba uszczelki dodatkowy kanał w cylindrze przełożenie skrzyni biegów wydech tylny błotnik instalacja zbiornik wyrównawczy gaźnik zawiecha Jednym słowem to świetne ugładzone moto do endurowania ale (nie crossówka) Testując oba na sportowych końcuwkach czyli EXC 450 i crf 450x moim zdanie bardzo poruwnywalne z przewagą zawieszenia w hondzie chodziło mi o to że honda zrobiła z crf enduro na siłe (przy okazji możesz mi powiedzieć jakie są różnice w zawieszeniu ?? i jaki wpływ mają uszczelki ??) znaczy silnik jest za wyrywny zawieszenie za twarde rozstaw osi za mały wystarczy pojeździć HM żedby zobaczyć jak powinno wyglądać enduro dla mnie idealny sprzet to beta zebrali wszystko co najlepsze ze wszystkich sprzętów i wyszedł motorek cudeńko edit poczytałem troche o wersji x masz racje troche zmian zrobili tyle że niewiele ich czuc :bigrazz: Edytowane 25 Listopada 2009 przez PINOKIO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Jak dla mnie to KTM.Jesli w CRF masz mało mocy kup exc 525.Ogólnie kat jest pionierem w motocyklach enduro i każdy się z tym zgodzi.Wybór osprzętu,jest cały pakiet którym można rozbudować Kata.Dostęp części jest ogromny i calkiem przystępny w cenie.No i rozwiązania techniczne które ułatwiają endurowanie,obsługe sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 (edytowane) W takim razie mam pytanie, co myślicie o CRF 450 X(na ten "X"kładę szczególny nacisk, bo jestem już człek "wiekowy" i chcę mieć taki mały czerwony guziczek na kierze, a tak serio zależy mi na homologacji drogowej) i jak, waszym zdaniem ma się ona do KTMa EXC 450 R. (w obydwu przypadkach mam na myśli sprzęty nowe) Z tego co sie orienuję, przynajmniej na wiosnę tego roku to CRF X sprzedawana w polskich salonach nie posiadała homologacji i jest normalną drogą nierejestrowalna. Jesli informacja okazałaby sie nadal aktualna-pozostają inne motocykle. Edytowane 26 Listopada 2009 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globtdm Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Z tego co sie orienuję, przynajmniej na wiosnę tego roku to CRF X sprzedawana w polskich salonach nie posiadała homologacji i jest normalną drogą nierejestrowalna. Jesli informacja okazałaby sie nadal aktualna-pozostają inne motocykle. Zgadza się CRF 450x tak jak i Honda XR650R oficjalnie w Polsce nie posiadają homologacji, co nie oznacze że nie można ich zarejestrować myślę że przyładem może być http://polkasteam.pl/xr650r/xr650r.html http://polkasteam.pl/xr650r/Upragniony%20odbior/ motocykle nowe i odebrane w salonie, jeżdżą zarejestrowne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmytek313 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 chodziło mi o to że honda zrobiła z crf enduro na siłe (przy okazji możesz mi powiedzieć jakie są różnice w zawieszeniu ?? i jaki wpływ mają uszczelki ??) znaczy silnik jest za wyrywny zawieszenie za twarde rozstaw osi za mały wystarczy pojeździć HM żedby zobaczyć jak powinno wyglądać enduro dla mnie idealny sprzet to beta zebrali wszystko co najlepsze ze wszystkich sprzętów i wyszedł motorek cudeńko edit poczytałem troche o wersji x masz racje troche zmian zrobili tyle że niewiele ich czuc :bigrazz: Crf450X i wersja R to tylko na pozór te same motocykle i różnica nie opiera się jedynie na rozruszniku czy światłach.Praca silnika X-a jest dużo spokojniejsza,występują inne przełożenia skrzyni biegów,zawieszenie jest bardziej miekkie niż w wersji R.To,że w obydwu przypadkach przeczytasz na nim napis Showa,jeszcze nic nie znaczy.Różnica pomiędzy uszczelkami pod głowice pomiędzy tymi modelami wynosi 0,5mm,co wiąże sie z innym stopniem sprężania.Silnik absolutnie nie jest zbyt wyrywny nawet na przełożeniu 13/51.W porównaniu z EXC 450 Honda dużo lepiej reaguje na dodanie gazu,szbciej się "wkręca" ,posiada akumulator o sporej pojemności,a działanie magicznego przycisku jest wzorowe.Moje osobiste odczucia sa takie,że motocykl jest bardzo przyjazny użytkownikowi i pomimo możliwości "przesiadki" na EXC-R 08,przyszły sezon mam zamiar przelatać swoja CRF450X 2005r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kraka Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Ja obecnie poszukuje crf450x z mozliwoscia rejestracji tak rocznik 2008, jak by ktos cos takiego posiadal to prosze dac znac. moge zaplacic badz zamienic z doplata - crf 450r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwydr Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Ja brałbym CRF450X choćby z tego względu że łatwiejszy dostęp do części zamiennych. Cytuj W uszach szum w oczach łzy na liczniku tylko 3 http://www.bikepics.com/members/siwydr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Paweł:. Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 (edytowane) Ja obecnie poszukuje crf450x z mozliwoscia rejestracji tak rocznik 2008, jak by ktos cos takiego posiadal to prosze dac znac. moge zaplacic badz zamienic z doplata - crf 450r http://moto.allegro.pl/item1069962190_hond...ard_enduro.html Tylko pewnie bez homologacji i możliwości rejestracji :icon_rolleyes: Edytowane 16 Czerwca 2010 przez .:Paweł:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.