przemo650 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Na pewno nie chce fulla! Mieszkam na wsi i w wiekszosci to bede latał po asfalcie i lesne drogi (szuterek) dlatego dr350 odpada (za małe na szose) musi byc 600 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 kolega ma do sprzedaniaDR 600 i KLE 500 a drugi kolega ma do sprzedaniaDR 650 SE albo RS nie pamiętam, taka a owiewkami dużymi z przodujak coś to wal na PW... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Na pewno nie chce fulla! Mieszkam na wsi i w wiekszosci to bede latał po asfalcie i lesne drogi (szuterek) dlatego dr350 odpada (za małe na szose) musi byc 600 :lalag:Full to takie piwo"mocny full" :wink: dlaczego dr słabe na ulice ? 30 koni predkosc gdzies 120-130 to na jezdzenie po wsi mało? przecież nie robisz turystyki... a jak wier*olisz sie w błoto to bedziesz beczał że kupiłeś 600 mowie ci :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamss Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 a może taką cr'ke http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M841833 . Koleś kupił ją zatartą za 200 euro i sam ja zrobił bo ma własny warsztat. Co o niej myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 120 - 130 dla dr 350 to juz wszystko co z niej uzyskasz , wyobraz sobie jak dlugo pociagnie ten silnik na pelnym gazie. Pozatym jazda pod wiatr , albo z jakims plecakiem to juz ledwo zipie taka Dr ka , wyprzed ciezarowke przy 90 bedziesz szukal pasa startowego. 600 albo 650 w zupelnosci da rade dla twoich potrzeb . Zreszta po Mz to mala roznica mocy. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
encdre Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Witam chciałbym sie poradzić was jednej rzeczy mój kolega zaczyna przygodne z crossem i ma do wydania ok 2 tysie (jak dla mnie o 3 przynajmniej za mało)ale nie o tym mowa ma do wyboru suzuki rm 125 87 rocznik po wymianie tłoka przejechane 20 i CAGIVA 125 fullcross 90 rocznik po remoncie (ładniutko chodzi) szczerze byłem z nim oglądać oby dwie te maszynki i jak dla mnie suzuki trochę muli cagivia nawet nawet teraz moje pytanie co wy byście polecali jak z częściami wytrzymałością silnika z góry dziękuję za odp.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 120 - 130 dla dr 350 to juz wszystko co z niej uzyskasz , wyobraz sobie jak dlugo pociagnie ten silnik na pelnym gazie. Pozatym jazda pod wiatr , albo z jakims plecakiem to juz ledwo zipie taka Dr ka , wyprzed ciezarowke przy 90 bedziesz szukal pasa startowego. 600 albo 650 w zupelnosci da rade dla twoich potrzeb . Zreszta po Mz to mala roznica mocy.rozumiem cie nitek :biggrin: tylko kolega nie myśli chyba racze o turystyce :crossy: do jazdy na codzień 350 styknie w sam raz,tylko poziom oleju trzeba jej pilnowac :evil: ale o tym to juz wiesz... wiesz mam dużo stycznośći z motocyklami enduro i wiem co w terenie 600 można z nią zrobić a co ona może zrobić z tobą :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 mam kolegów co mają DR 600 i naprawdę nie da sie tym jeździć po lesie zbytnio. tzn jest to tez w pewnym rodzaju kwestia wprawy, wyczucia motocykla, ale uwierz mi, że nie będzie Ci się tak dobrze jeździło po lesie na DR 600 jak na 350. zaś na drogę to raczej na 100% 600 bym brał.a może coś pomiędzy 350 a 600 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 mam kolegów co mają DR 600 i naprawdę nie da sie tym jeździć po lesie zbytnio. tzn jest to tez w pewnym rodzaju kwestia wprawy, wyczucia motocykla, ale uwierz mi, że nie będzie Ci się tak dobrze jeździło po lesie na DR 600 jak na 350. zaś na drogę to raczej na 100% 600 bym brał.a może coś pomiędzy 350 a 600 ?Moze lc4 620 SC :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 LC4 chyba do najlżeszych motocykli nie należy. Już wolałbym XR 600, waga jak DR 350s, a mocy więcej. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 LC4 chyba do najlżeszych motocykli nie należy. Już wolałbym XR 600, waga jak DR 350s, a mocy więcej.Mowa o super competition :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 moim zdaniem to...KTM LC4 400Kawasaki KLE 500lubSuzuki DR 350/600Yamaha TT 350/600 // XT 600ale chyba ta DR 600 najlepsza.... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 (edytowane) 600 jak najbardziej daje rade w terenie , oczywiscie wymaga to wprawy i przewidywalnosci :icon_mrgreen: co do wagi LC4 , to wazy tyle co DR 350 a ma 30 koni wiecej i konkretne zawieszenie :icon_mrgreen: wiec oczym tu mowa ? akurat xr 600 nie jest lzejsza a nawet pare kilo ciezsza. No ale na LC4 SC musisz miec z 8 - 9 tys. Edytowane 28 Czerwca 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 600 jak najbardziej daje rade w terenie , oczywiscie wymaga to wprawy i przewidywalnosci :P co do wagi LC4 , to wazy tyle co DR 350 a ma 30 koni wiecej i konkretne zawieszenie :icon_mrgreen: wiec oczym tu mowa ? akurat xr 600 nie jest lzejsza a nawet pare kilo ciezsza. No ale na LC4 SC musisz miec z 8 - 9 tys.no za supera tyle trzeba dać ale czasem się trafiaja okazję ze mozna za 7 kupic nawet SC w niezłym stanie... a sam przyznasz ze motor najbardziej terenowy chyba w swojej klasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAND Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 (edytowane) elo.mam 184 cm wzrostu i waże coś kolo 85-90kg.No i tu sie rodzi pytanie: czy będę mógł jeżdzić na DT 80?????czy nie brak je mocy??? Edytowane 28 Czerwca 2008 przez pdg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.