Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na pewno nie chce fulla! Mieszkam na wsi i w wiekszosci to bede latał po asfalcie i lesne drogi (szuterek) dlatego dr350 odpada (za małe na szose) musi byc 600 :lalag:

Full to takie piwo"mocny full" :wink: dlaczego dr słabe na ulice ? 30 koni predkosc gdzies 120-130 to na jezdzenie po wsi mało? przecież nie robisz turystyki... a jak wier*olisz sie w błoto to bedziesz beczał że kupiłeś 600 mowie ci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

120 - 130 dla dr 350 to juz wszystko co z niej uzyskasz , wyobraz sobie jak dlugo pociagnie ten silnik na pelnym gazie. Pozatym jazda pod wiatr , albo z jakims plecakiem to juz ledwo zipie taka Dr ka , wyprzed ciezarowke przy 90 bedziesz szukal pasa startowego. 600 albo 650 w zupelnosci da rade dla twoich potrzeb . Zreszta po Mz to mala roznica mocy.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam chciałbym sie poradzić was jednej rzeczy mój kolega zaczyna przygodne z crossem i ma do wydania ok 2 tysie (jak dla mnie o 3 przynajmniej za mało)ale nie o tym mowa ma do wyboru suzuki rm 125 87 rocznik po wymianie tłoka przejechane 20 i CAGIVA 125 fullcross 90 rocznik po remoncie (ładniutko chodzi) szczerze byłem z nim oglądać oby dwie te maszynki i jak dla mnie suzuki trochę muli cagivia nawet nawet teraz moje pytanie co wy byście polecali jak z częściami wytrzymałością silnika z góry dziękuję za odp.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

120 - 130 dla dr 350 to juz wszystko co z niej uzyskasz , wyobraz sobie jak dlugo pociagnie ten silnik na pelnym gazie. Pozatym jazda pod wiatr , albo z jakims plecakiem to juz ledwo zipie taka Dr ka , wyprzed ciezarowke przy 90 bedziesz szukal pasa startowego. 600 albo 650 w zupelnosci da rade dla twoich potrzeb . Zreszta po Mz to mala roznica mocy.

rozumiem cie nitek :biggrin: tylko kolega nie myśli chyba racze o turystyce :crossy: do jazdy na codzień 350 styknie w sam raz,tylko poziom oleju trzeba jej pilnowac :evil: ale o tym to juz wiesz... wiesz mam dużo stycznośći z motocyklami enduro i wiem co w terenie 600 można z nią zrobić a co ona może zrobić z tobą :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam kolegów co mają DR 600 i naprawdę nie da sie tym jeździć po lesie zbytnio. tzn jest to tez w pewnym rodzaju kwestia wprawy, wyczucia motocykla, ale uwierz mi, że nie będzie Ci się tak dobrze jeździło po lesie na DR 600 jak na 350. zaś na drogę to raczej na 100% 600 bym brał.

a może coś pomiędzy 350 a 600 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam kolegów co mają DR 600 i naprawdę nie da sie tym jeździć po lesie zbytnio. tzn jest to tez w pewnym rodzaju kwestia wprawy, wyczucia motocykla, ale uwierz mi, że nie będzie Ci się tak dobrze jeździło po lesie na DR 600 jak na 350. zaś na drogę to raczej na 100% 600 bym brał.

a może coś pomiędzy 350 a 600 ?

Moze lc4 620 SC :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

600 jak najbardziej daje rade w terenie , oczywiscie wymaga to wprawy i przewidywalnosci :icon_mrgreen:

 

co do wagi LC4 , to wazy tyle co DR 350 a ma 30 koni wiecej i konkretne zawieszenie :icon_mrgreen: wiec oczym tu mowa ? akurat xr 600 nie jest lzejsza a nawet pare kilo ciezsza. No ale na LC4 SC musisz miec z 8 - 9 tys.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

600 jak najbardziej daje rade w terenie , oczywiscie wymaga to wprawy i przewidywalnosci :P

 

co do wagi LC4 , to wazy tyle co DR 350 a ma 30 koni wiecej i konkretne zawieszenie :icon_mrgreen: wiec oczym tu mowa ? akurat xr 600 nie jest lzejsza a nawet pare kilo ciezsza. No ale na LC4 SC musisz miec z 8 - 9 tys.

no za supera tyle trzeba dać ale czasem się trafiaja okazję ze mozna za 7 kupic nawet SC w niezłym stanie... a sam przyznasz ze motor najbardziej terenowy chyba w swojej klasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...