Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli co?? lepiej poszukac zadbanej dr-ki niz dominatorki???? bo powiecmy ze suza bedzie sie czesciej psuła ale czesci tansze to jest za co wymieniac... juz sam nie wiem... pomocy!!!

 

drka jest motocyklem praktycznie bez obsługowym tzn. nie awaryjnym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy poczytac forum DR, aby sie upewnic ze stare to jest dobre wino nie DR ka , DR mozna brac po 96 w wersji SE - starsze modele sa dosc awaryjne . Chociaz uwazam ze kazde moto jest dobre , byle zadbane , a firma nie ma tu nic do gadania. Mozesz jeszcze BMW GS , Aprili Pegaso posuzkac - dobre austriacke silniki Rotaxa . Wazne co by sie nie napalac , dokaldnie ogladnac moto , wsluchac sie w prace , zrobic rundke .

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co byście woleli ktm 625 SMC czy suze DR-Z 400 E ? Moc prawie ze ta sama (5 koni więcej dla 625 po pełnym odblokowaniu) za to DRZ sucha miska i silnik o 535 epok nowocześniejszy.

 

Moto ma być latane tak: 70% teren 30% terror miasta na kolach sm bądź latanie po kartodromie. Chciałbym w końcu nacieszyć sie prawkiem a typowo szosowe sprzęty mnie nie kręcą zbytnio.... i nie wiem. A kloca pokroju 140kg-150kg w teren nie chce bo to żadna frajda. DRZ było by ciągle na przypale bo nie ma ani stacyjki porządnej ani blokady kierownicy nic. Moto koniecznie na rozruhajsie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę, że mimo braku tej stacyjki drz będzie lepszy.

dorobisz sobie jakiś magiczny pstryczek pod bakiem czy gdzieś i będzie git

no i jakoś nie mam przekonania do jakości ktmów. (moja opinia - znając forum będzie zaraz milion postów, że pieprze głupoty)

 

pozdrawiam. miłej jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja naprzyklad wybral bym LC4 , nie mam przekonania do jakosci Suzuki. Mysle ze kat wytrzytma wiecej od Dr ki , wkoncu kto oszczedza ktm y :banghead: .To moze lepiej 520 exc , skoro 140 kilo to duzo., DR nie ma wcale mniej. Jak dla ciebie 140 kilo to kloc, to szukaj cos w wyczynowym enduro , bo nic lzejszego ze zwyklego enduro nie znajdziesz.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie doradzcie.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M824242

 

http://moto.allegro.pl/item378524789_super..._za_grosze.html

 

Co o nich sadzicie? Zaciekawila mnie Ts'ka bo jest niedaleko mnie. Tylko czy warto ladowac sie w AC?? :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich...

Mam 13 lat wczoraj zdałem na karte motorowerową...

Mam 162cm wzrostu...

Jeżdże obecnie na Hondzie CR 80, 2000r

Zaczołem przygode od motorku Aprilia RX 80, 1996r

I zdecydowałem że bardziej mi sie podoba las, podjazdy i błota i oczywiście ulice! niż tor..

Moja RX nie podobała mi sie pod względem enduro ponieważ była ciężka i gdzy sie przewruciłem ciężko mi było podnieść itp..

Pomyślałem więc czy warto (z myślą o zawodach...) Rezygnując z MX na Enduro

sprzedać CR 80 (Nowy tłok 2dni ) i Kupić Honde HM CRE 50, ...?

 

Niewiem ile moja honda jest warta... ale ma przejechane bardzo mało gdy ten tłok co teraz zmieniłem był to 2 tłok w tej hondzie...To znaczy że ten pierwszy ma 8 lat więc wiadomo jak

moto był jeżdżony... Ile moge za takie moto dostać ? opony przud 90% tył 60% stan idealny oczywiście wizualny nie jest za piękny ale nie jest zle!

 

I jaką bym mogł kupić HM za to co dostane za CR ?

(rocznik) ( tuning oczywiście 50cc , zawody...) ...

 

I jeszcze pytanie mam Jak oceniacie HM cre ! ?

- czy sie psuje ?

- czy rama jest żeczywiście od hondy cr ?

- czy silnik jest wytrzymały, ile można z takiej 50cc wykrzesac KM ?

- ile wazy HMka... ?

- Czy zawieszenie jest tak prymitywne jak w RX czy Regulowane itp..?

- Jak drgi jest tuning 50cc , żeby przygotować ją do zawodów , przynajmiej te 15KM

 

A może lepiej jakieś inny moto ? klasy hard enduro...50cc

 

- np BETA RR 50

- YAMAHA DT 50 ale to raczej nie jest hard endruo..

 

http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/CR,80/31451 - to JA

 

Przepraszam za ortografie...

 

Proszę o szczere odpowiedzi... ( Te motocykle to całe moje życie... )

Dziękuje za posty... Grześ........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo

 

Jestem dumnym posiadaczem owej maszyny ;)

 

> Jbc, to do sprzedania

 

Rama jest od cr na 90% :P

Motor wazy coś koło 80 - 90 kg

Jeśli chodzi o awaryjność to póki co jest wszystko wporzo, małe drobnostki a to linki żarówki popękają kabelki sie porywają.

Zdarza śmigać mi się nią po torze, jak kupiłem myślałem ze niedługo będzie remont śmigam już rok i nadal jeździ wiec żywotność według mnie zajebista :P Skakać się nią da :) i to zajebiście jak na enduro 50 ccm - zawiecha bez porównania lepsza niz w rx rieju derbi itp itp, ( przód kayba tył sachs niestety chyba nieregulowana, ale nie wiem bo się w to nie bawiłem ) :-D .

Edytowane przez jajewa777
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...