Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

garnkami ;) Tenera to singiel, STenera to R2 : ) , Tenera 660 wazy jakies 190 na gotowo , STenere ze 30 kilo wiecej - zreszta co tu gadac to zuplnie inny motocykl

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej - spytam inaczej, chodzi mi bardziej o to jak się na nich jeździ. Powiedzmy że wygląd to znam chocby z allegro :flesje:

który wybór z tych dwóch będzie lepszym rozwiązaniem dla kogoś takiego jak ja?

 

 

 

Dla tych co nie chcą przewijac stron przypomnę:

- chcę opanowac podstawy jazdy enduro aby w przyszłości popróbowac takiej turystyki na sprzecie wagi sredniej/ciezkiej

- 183 cm wzrostu 90 kg. ( ja - nie motocykl ).

- nigdy nawet nie siedziałem na niczym enduro.

- sprzęt musi byc uniwersalny na ile to możliwe - poza uczeniem sie jazdy poza asfaltem chce też pojeździc po prostu.

 

thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ja bym radzil cos z nieoplastikowanych 600/650 , na poczatku latwo o gleby .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 2 dni temu wymienialem w swojejj dt 125 blotnik tylni.

W serwisie za swiatlo z kloszem powiedzieli mi 350zl, co zwalilo mnie z nog.

Blotnik jest od wersji z rocznika 2003, wiec swiatloz kloszem tez z tego roku, ewentualnie 2004 potrzebuje.

Jezeli ktos posiada takowa rzecz prosilbym o kontakt 4348938.

Pozdr :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko,

 

Nie mam czasu (czyt. nie chce mi się ;) ) aby przejżeć cały ten wątek, a że jestem kompletna zielenina w tej materii to proszę w miarę możlwiości o jakąś podpowiedź.

 

Ponieważ na jazdę po ulicy jest już coraz mniej czasu a i również ochoty (tor mi w zupełności wystarcza), oraz że mieszkam na wsi to mocno zastanawiam się nad jakimś sprzętem na którym będę się mógł powyżywać w weekendzik po okolicznych lasach, polach itp., ale też żebym mógł gdzieś tam od czasu do czasu wjechać na asfalt bez obawy przed władzą (sprzęt musi być normalnie zarejestrowany, opłacony, itp.) Moto chciałbym aby było nowe, no max 2007 rocznik i po babci która nim dojeżdzała przez pole do kościoła :icon_mrgreen: - co byście poradzili oprócz odsyłania do archiwum :P :bigrazz:

 

Pozdro

 

Śliwa #23

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj jeden z kolegów na GG mi dośc dużo rozjaśnił - więc może jeszcze dodam że sprzęt musi być możliwie jak najmniej obsługowy - zalać i jechać (wiem że przeglądy w czymś takim to coś zupełnie innego niż w motocyklach szosowych), żebym np. mógł normalnie podjechać na stację benzynową zatankowac i pojechać dalej a nie walczyć z jakimś kanistrem i robieniem jakiś mieszanek z olejem - da się tak w ogóle ?? :icon_question:

 

Pozdro

 

Śliwa #23

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...