Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Aktualnie posiadam kawasaki kxf 250 2009r. Chce go sprzedać gdyż głownie jeżdze las , strome podjazdy, czasami zawody. W kawie jak juz zauwazylem zawieszenie jest za twarde;/ I szukam teraz jakieś lekkie enduro 2T lub 4T dla mnie nie ma znaczenia. Prosiłbym was o jakieś propocyzje. Kwota maksymalna jaką mogę wydać na moto to 11000zł

Minimalna moc: 45km

pojemność; do 450cm

waga: max 125kg

Liczę na pomoc.

Rozmyślałem nad Husqvarna TE450 2007+



Wypowie się ktoś ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Co powiecie o tym bashanie? http://olx.pl/oferta/quad-bashan-200-bemi-2010-duzy-i-mocny-CID5-ID94hRW.html

Co w nich najczęściej siada?

Nie piszcie, żeby tego nie kupowac, bo niestety ale fundusze wystarczają tylko na bashana, a nie mam zamiaru siedzieć na dupie, kiedy sezon się otwiera :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co powiecie o tym bashanie? http://olx.pl/oferta/quad-bashan-200-bemi-2010-duzy-i-mocny-CID5-ID94hRW.html

Co w nich najczęściej siada?

Nie piszcie, żeby tego nie kupowac, bo niestety ale fundusze wystarczają tylko na bashana, a nie mam zamiaru siedzieć na dupie, kiedy sezon się otwiera :D

 

Jak to w chińszczyźnie - tandetne ramy, same z siebie pękają, zawieszenie też nie za ciekawe. Silnik to loteria, albo będzie jeździć albo nie, chinoli nie przewidzisz. Nie lepiej jakieś japońskie czy włoskie enduro 125ccm za ~3000zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cokolwiek nie będziesz robił i oglądał to weź pod uwagę że ktoś sprowadził w kwietniu, potyrał i po jednym sezonie sprzedaje. Ale może być wart uwagi, jeżeli to jest ten model którego akurat szukasz i chcesz właśnie klx300.

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam czegoś na początek w klasie enduro 300-400 4T . Będzie to mój pierwszy off, nie jestem zdecydowany jeszcze na określony styl jazdy, niedaleko mam tor mx, a przed domem las, łąki, kamieniołom :) przekopałem już sporo stron z podobnymi tematami jak mój, problem w tym że modeli typu drz400e 2003r (lepszy zawias), xr400 praktycznie brak na rynku wtórnym (i w moim przedziale cenowym 7kpln). Nie jestem ukierunkowany na konkretny model, raczej na stan techniczny i koszty eksploatacji. Jeśli chodzi o moje wymiary to 180cm/80kg.

 

znalazłem jeszcze ten egzemplarz:

http://olx.pl/oferta/honda-xr-400-CID5-ID7c4rh.html#e29e1073fc

 

182387067_1_1000x700_honda-xr-400-rabka-

Edytowane przez maniaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może bardzie by Ci pasowała np Yamaha WR?

 

Edit:

 

Myślałem że WR będzie lżejsze ale to chyba jednak podobna klasa wagowa?

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj trochę o wr400 http://forum.mieloch.pl/yamaha-wr400f-opinie-t89890.html - wolałbym jednak klxa albo xr :)

znalazłem jeszcze 1 klxa tylko 250tke w moim zasięgu http://olx.pl/oferta/kawasaki-klx-250e-zarejestrowany-CID5-ID8qaD3.html#483e26eaa2 może ktoś jest z tych okolic (Lubelskie) i coś wie na temat tego egzemplarza?

 

tylko pytanie, wersja E była chyba zblokowana względem wersji R (tak mi się wydaje) i miała gorszą zawiechę, pytanie brzmi co było przyblokowane i jak się tego pozbyć?

Edytowane przez maniaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj trochę o wr400 http://forum.mieloch.pl/yamaha-wr400f-opinie-t89890.html - wolałbym jednak klxa albo xr :)

 

 

Hmm jako były użytkownik WR napiszę tak: Z tego linka wynika że WRki to samo zło. Oczywiście się z tym nie zgadzam i mając do wyboru KLX vs. WR nie zastanawiałbym się nawet sekundy i brał WRkę. A to że jak się zaniedba motocykl to potrafi zaboleć w portfelu to normalne i można tak o każdym motocyklu napisać.Zresztą zobacz ile na rynku wtórnym jest WRek a ile KLXów.

 

Z tego co słyszałem, to jest problem ze smarowaniem, bo ma mokrą miskę i zaciera się niemiłosiernie na podjazdach, czy przy jeździe na kole.

 

:banghead: Ty już lepiej tamtego forum nie czytaj...

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie takich opinii szukam, w necie jest pełno urban legends i już się powoli w tym gubię, dobrze jak ktoś wyprostuje pewne nieścisłości :) a jak ocenisz ogólne koszty eksploatacji/serwisu klx vs wr ?

 

a tak btw: znalazłem 1 sztukę tak jak w sumie klx na sprzedaż: http://olx.pl/oferta/yamaha-wr400f-CID5-ID6f8Tw.html#ed1f428573

Edytowane przez maniaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim pierwszym motocyklem był KLR250. Zadowolony z marki, po nim szukałem KLXa. Teraz już nie pamiętam dlaczego i co zaważyło ostatecznie ale z KLXa ostatecznie zrezygnowałem. Nie będę zgadywał i Ci mieszał w głowie, polecam pytać ludzi którzy MIELI a nie SŁYSZELI ;)

 

Uważam że koszty utrzymania tego typu maszyn są generalnie podobne i wszystko zależy od tego na jaką sztukę trafisz. Jak dorwiesz rozpadówę, to będziesz płakał bo w portfelu zaboli. Za to jak kupisz zadbany okaz, dobrze serwisowany to nie powinno być źle. Pamiętaj tylko że ta zabawa wiąże się z nieustannymi kosztami i co chwilę coś do zrobienia się pojawia ;)

 

Na serwis mojej WRki wydałem przez 2 lata 2300-2700 (ale też jakoś bardzo dużo nie jeździłem). Z większych spraw zdarzyło mi się wydmuchanie uszczelki pod głowicą (prze lewe powietrze) i wymiana statora. Reszta to raczej typowe zużycia materiału.

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety , ale kolega prowadzi warsztata motocyklowy i nie jedna WR z zatarta glowica widzial , tak jak Suzuki DR i DRZ. Ale dwoch kumpli ma/mialo WR 426 i nic im nie wybuchlo , tylko skrzynia padla w jednej..ale nie lataja tez jakos duzo , od swieta ledwie.

 

Generalnie w stara WR 400 bym sie napewno nie ladowal , jak juz to 426 ale tez najlepiej z pewnych rak...

 

Ta XR 400 wyglada przyzwoicie , kup taka , pojezdzij i bedziesz wiedzial w ktora strone bedziesz szedl dalej , z ewentualna odsprzedaza nie bedzie problemu , Xr to cienione sprzety i poszukiwane trzymaja tez wysokie ceny.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się że będę przejazdem w tamtych rejonach gdzie stoi klx więc go od razu obejrzę i napiszę co i jak, do tej xr mam niestety nie po drodze jak na razie.

Duża różnica będzie między xr400 a klx300? (albo inaczej, czy ja tę różnicę wykryję jako początkujący) Napewno kawa jest lżejsza, różnią się też chłodzeniem.

Edytowane przez maniaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...