kulka Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) :rolleyes: juz nic Edytowane 15 Lutego 2015 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapa374 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Witam!Aktualnie posiadam kawasaki kxf 250 2009r. Chce go sprzedać gdyż głownie jeżdze las , strome podjazdy, czasami zawody. W kawie jak juz zauwazylem zawieszenie jest za twarde;/ I szukam teraz jakieś lekkie enduro 2T lub 4T dla mnie nie ma znaczenia. Prosiłbym was o jakieś propocyzje. Kwota maksymalna jaką mogę wydać na moto to 11000zł Minimalna moc: 45kmpojemność; do 450cmwaga: max 125kgLiczę na pomoc.Rozmyślałem nad Husqvarna TE450 2007+Wypowie się ktoś ? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadking Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Co powiecie o tym bashanie? http://olx.pl/oferta/quad-bashan-200-bemi-2010-duzy-i-mocny-CID5-ID94hRW.htmlCo w nich najczęściej siada?Nie piszcie, żeby tego nie kupowac, bo niestety ale fundusze wystarczają tylko na bashana, a nie mam zamiaru siedzieć na dupie, kiedy sezon się otwiera :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Co powiecie o tym bashanie? http://olx.pl/oferta/quad-bashan-200-bemi-2010-duzy-i-mocny-CID5-ID94hRW.htmlCo w nich najczęściej siada?Nie piszcie, żeby tego nie kupowac, bo niestety ale fundusze wystarczają tylko na bashana, a nie mam zamiaru siedzieć na dupie, kiedy sezon się otwiera :D Jak to w chińszczyźnie - tandetne ramy, same z siebie pękają, zawieszenie też nie za ciekawe. Silnik to loteria, albo będzie jeździć albo nie, chinoli nie przewidzisz. Nie lepiej jakieś japońskie czy włoskie enduro 125ccm za ~3000zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniaq Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 (edytowane) http://olx.pl/oferta/kawasaki-klx-300-r-suzuki-dr-350-honda-xr-400-CID5-ID7P3O3.html#c73f5ddca2 Czy ktoś oglądał może już ten egzemplarz? Edytowane 27 Lutego 2015 przez maniaq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Cokolwiek nie będziesz robił i oglądał to weź pod uwagę że ktoś sprowadził w kwietniu, potyrał i po jednym sezonie sprzedaje. Ale może być wart uwagi, jeżeli to jest ten model którego akurat szukasz i chcesz właśnie klx300. Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniaq Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) Szukam czegoś na początek w klasie enduro 300-400 4T . Będzie to mój pierwszy off, nie jestem zdecydowany jeszcze na określony styl jazdy, niedaleko mam tor mx, a przed domem las, łąki, kamieniołom :) przekopałem już sporo stron z podobnymi tematami jak mój, problem w tym że modeli typu drz400e 2003r (lepszy zawias), xr400 praktycznie brak na rynku wtórnym (i w moim przedziale cenowym 7kpln). Nie jestem ukierunkowany na konkretny model, raczej na stan techniczny i koszty eksploatacji. Jeśli chodzi o moje wymiary to 180cm/80kg. znalazłem jeszcze ten egzemplarz:http://olx.pl/oferta/honda-xr-400-CID5-ID7c4rh.html#e29e1073fc Edytowane 28 Lutego 2015 przez maniaq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 DRZ to spoko motocykl do polatania po lesie, ale w ciezki teren i na tor sie nie nadaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) Może bardzie by Ci pasowała np Yamaha WR? Edit: Myślałem że WR będzie lżejsze ale to chyba jednak podobna klasa wagowa? Edytowane 1 Marca 2015 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniaq Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) tutaj trochę o wr400 http://forum.mieloch.pl/yamaha-wr400f-opinie-t89890.html - wolałbym jednak klxa albo xr :)znalazłem jeszcze 1 klxa tylko 250tke w moim zasięgu http://olx.pl/oferta/kawasaki-klx-250e-zarejestrowany-CID5-ID8qaD3.html#483e26eaa2 może ktoś jest z tych okolic (Lubelskie) i coś wie na temat tego egzemplarza? tylko pytanie, wersja E była chyba zblokowana względem wersji R (tak mi się wydaje) i miała gorszą zawiechę, pytanie brzmi co było przyblokowane i jak się tego pozbyć? Edytowane 1 Marca 2015 przez maniaq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 tutaj trochę o wr400 http://forum.mieloch.pl/yamaha-wr400f-opinie-t89890.html - wolałbym jednak klxa albo xr :) Hmm jako były użytkownik WR napiszę tak: Z tego linka wynika że WRki to samo zło. Oczywiście się z tym nie zgadzam i mając do wyboru KLX vs. WR nie zastanawiałbym się nawet sekundy i brał WRkę. A to że jak się zaniedba motocykl to potrafi zaboleć w portfelu to normalne i można tak o każdym motocyklu napisać.Zresztą zobacz ile na rynku wtórnym jest WRek a ile KLXów. Z tego co słyszałem, to jest problem ze smarowaniem, bo ma mokrą miskę i zaciera się niemiłosiernie na podjazdach, czy przy jeździe na kole. :banghead: Ty już lepiej tamtego forum nie czytaj... Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniaq Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) właśnie takich opinii szukam, w necie jest pełno urban legends i już się powoli w tym gubię, dobrze jak ktoś wyprostuje pewne nieścisłości :) a jak ocenisz ogólne koszty eksploatacji/serwisu klx vs wr ? a tak btw: znalazłem 1 sztukę tak jak w sumie klx na sprzedaż: http://olx.pl/oferta/yamaha-wr400f-CID5-ID6f8Tw.html#ed1f428573 Edytowane 1 Marca 2015 przez maniaq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Moim pierwszym motocyklem był KLR250. Zadowolony z marki, po nim szukałem KLXa. Teraz już nie pamiętam dlaczego i co zaważyło ostatecznie ale z KLXa ostatecznie zrezygnowałem. Nie będę zgadywał i Ci mieszał w głowie, polecam pytać ludzi którzy MIELI a nie SŁYSZELI ;) Uważam że koszty utrzymania tego typu maszyn są generalnie podobne i wszystko zależy od tego na jaką sztukę trafisz. Jak dorwiesz rozpadówę, to będziesz płakał bo w portfelu zaboli. Za to jak kupisz zadbany okaz, dobrze serwisowany to nie powinno być źle. Pamiętaj tylko że ta zabawa wiąże się z nieustannymi kosztami i co chwilę coś do zrobienia się pojawia ;) Na serwis mojej WRki wydałem przez 2 lata 2300-2700 (ale też jakoś bardzo dużo nie jeździłem). Z większych spraw zdarzyło mi się wydmuchanie uszczelki pod głowicą (prze lewe powietrze) i wymiana statora. Reszta to raczej typowe zużycia materiału. Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 (edytowane) no niestety , ale kolega prowadzi warsztata motocyklowy i nie jedna WR z zatarta glowica widzial , tak jak Suzuki DR i DRZ. Ale dwoch kumpli ma/mialo WR 426 i nic im nie wybuchlo , tylko skrzynia padla w jednej..ale nie lataja tez jakos duzo , od swieta ledwie. Generalnie w stara WR 400 bym sie napewno nie ladowal , jak juz to 426 ale tez najlepiej z pewnych rak... Ta XR 400 wyglada przyzwoicie , kup taka , pojezdzij i bedziesz wiedzial w ktora strone bedziesz szedl dalej , z ewentualna odsprzedaza nie bedzie problemu , Xr to cienione sprzety i poszukiwane trzymaja tez wysokie ceny. Edytowane 2 Marca 2015 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniaq Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 (edytowane) Okazało się że będę przejazdem w tamtych rejonach gdzie stoi klx więc go od razu obejrzę i napiszę co i jak, do tej xr mam niestety nie po drodze jak na razie.Duża różnica będzie między xr400 a klx300? (albo inaczej, czy ja tę różnicę wykryję jako początkujący) Napewno kawa jest lżejsza, różnią się też chłodzeniem. Edytowane 2 Marca 2015 przez maniaq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.