Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

husaberga należy rozgraniczyć na tego z przed 2009 i tego po 2009. Te od 2009r 2T są identyczne jak KTM tylko wyposażone jak wersje sixdays. 4T to zupełnie nowa konstrukcja. Wszystkie części można normalnie kupić u Krywulta w Auner lub w salonach KTMa. Kilku kumpli jeździ na Bergach od jakiś 2 lat. Rewelacyjne maszyny. To już nie jest żaden egzotyk. Natomiast takiego starszego z np. 2005r raczej należy unikać. Z tego co wiem tam cylinder składa się z dwóch połówek a w środku jest wyciągana tuleja :) już samo to nie potrzebne skomplikowanie budowy silnika by mnie zniechęciło.

Natomiast VOR to totalna abstrakcja...

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka tuleja ma duza zalete - cene...nowy cylinder do 4T kosztuje ok 3 tys , tuleja 1000 zl . Bergi Fe 550 byly na gazniku kehina i zaplonie kokusana , wiec powinno to wzglednie latac. Aczkolwiek sama konstrukcja silnika to jeszcze wczesne lata 90.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka tuleja ma duza zalete - cene...nowy cylinder do 4T kosztuje ok 3 tys , tuleja 1000 zl . Bergi Fe 550 byly na gazniku kehina i zaplonie kokusana , wiec powinno to wzglednie latac. Aczkolwiek sama konstrukcja silnika to jeszcze wczesne lata 90.

 

do RFSa można kupic komplet nowy tłok i cylinder za 2200-2500zł orginał jak masz dobe dojscia, ew na allegro taki cylek po naprawie http://allegro.pl/cylinder-ktm-exc-450-08-langcourt-i3813275578.html i tłok elko za 1000zł bez łaski,w praktyce mało ktory cylinder w tym silniku jest do naprawy, kumpel kupuje takie katy i sprzedaje na częsci, nawet jak stary wiór sx z 2000r to i tak cylinder zwykle nadaje sie na jazdy ew honowania

 

do starego husaberga nie ma tłoków w zamiennikach

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym nakladanym ponownie nicasilem to slyszalem ze zluszczy sie predzej czy pozniej - nie wiem ile w tym prawdy...ale take chodza sluchy na roznych forach . Ostatnio znalazlem do WR 450 akcesoryjny cylinder i tlok jakiejs firmy z USA , cena byla atarkcyjna - wszystko nowka sztuka w pydeleczku , ciekawe czy do RFS-ow nie robia gdzies takich zestawow.

 

 

http://allegro.pl/cylinder-tlok-uszczelki-yamaha-yz-wr-450f-promocja-i3773433439.html

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w moim sx 125 miałem nakładany nicasil 2 lata temu. Zmieniałem tłoki na czas i do dziś jest w perfekcyjnym stanie. Prawdopodobnie jest tylko jedno miejsce w europie gdzie nakładają prawdziwą powłokę jak w oryginale. Wysyłany był przez serwis KTM w Krakowie do Anglii. Koszt od ok 10lat niezmiennie około 800zł

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli Lancost czy jakos tak to sie zwie , ale trafilem opinie ze ktos tam robil i spartolili...ale faktycznie wiekszosc osob twierdzi ze anglicy robia najlepiej.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli Lancost czy jakos tak to sie zwie , ale trafilem opinie ze ktos tam robil i spartolili...ale faktycznie wiekszosc osob twierdzi ze anglicy robia najlepiej.

 

Langcourt, od nas chłopaki z NMR KTM tez tam ślą, można tez wysłac samemu ale nie dostaniesz takich cen jak stały klient(serwis), rok temu kumplowi do kx250 coś tam spaprali, ale oddał i bez problemu poprawili, sprzęt śmiga jak szatan, jedyny minus to ze ubabrali z zewnątrz cylinder jakąs chemią na czarno i nie idzie tego usunąc a kumpel pedant i go to denerwuje bo sprzęt jak nowy a tu czarna plama-w crossie cylinder na wierzchu.

 

A swoją drogą to takich firm musi byc więcej tyle, ze nie kazda współpracuje widocznie z klientem indywidualnym, nie wierzę ze Niemcy,Austria. USA czy Japonia nie mają takiej technologii bo kto produkuje cylindry z nicasilem do fabrycznych maszyn z tych krajów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Potrzebuje pomocy! Mam 20 lat. Otóż pragnę w tym roku zacząć przygodę z 2 kólkami, od razu powiem że nie mam w tym temacie doświadczenia (pare razy jechałem ogarem kolegi) Z tego co wyczytałem najlepszym typem motocykli do nauki jazdy są motocykle enduro i najbardziej odpowiadają terenom po jakim mam zamiar jeździć (czyli pola lasy). Dlatego też proszę o radę jaki model na początek. Mam 176 cm wzrostu i 65 kg. Myślałem o DR 350 albo DT 125 tylko nie wiem czy to nie za mocne motocykle jak na początek ;) Z góry wielkie dzięki :)

Edytowane przez ludzik94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja uwazam ze dt125 jest odpowiednim moto na poczatek przygody zblokowana ma 15 km po kilku drobnych operacjach bedzie silniejsza prosta konstrukcja dostep do czesci ogromny ceny niskie jest frajda z jazdy jak na pierwsze moto polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebna szybka pomoc

 

cale zycie na sportach i pare razy na suzuki 250 2t

tak sobie wymyslilem ze kupie to

 

http://otomoto.pl/yamaha-yzf-yamaha-yz450f-yzf-450-250-M3881077.html

bo potrzebuje kolejny motor , musi byc na ulice dlatego ide w 450 (przyszlosciowo moze na SM przerobie) ale chce tez w teren wydaje mi sie ze ogarne a jak

nie to sie naucze .

to teraz mi powiedzcie dlaczego mial bym go nie kupic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze dlatego ze jest wymagajacy serwisowo . Olej i regulacja zaworow co 700 - 1000 km , dokladny przeglad silnika (rozbiorka) co 7 - 8 tys km . Zalezy ile km bedziesz robil w rok i jak stoisz z prostymi pracami serwisowymi przy moto. Na taki motocykl trzeba byc zdecydowanym , a nie ze ladny , lekki i mocny to kupie sobie. Cena dziwnie niska ....

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...