CormaC Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 (edytowane) No teren zróżnicowany,jaką drogę se wybierzesz :icon_razz: Można jechać środkiem lasu po jakiś ścieżkach a można drogami,ale nie ma moto do wszystkiego jak to się mówi do wszystkiego więc do niczego,ciężko jest mi wybrać,ale co lepszego się trafi to wezmę,ale będę ściągał z usa może nawet 2011 rok się trafi jak będzie 2009 też tragedii nie będzie :flesje:No ja też mam czas,że codziennie wypad po 8 godziny,a czasami nie ma czasu na jazdę i cały miesiąc moto stoi,jak mówisz,że starczy na sezon to spoko nie lubię grzebać przy moto kiedy jest sezon,lepiej robić to w zimie :crossy: Edytowane 4 Września 2011 przez CormaC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 (edytowane) Całym sobą polecam gasgasa jezdzilem EC300 2taktem przez 2 lata zero awarii super prowadzenie,super zawieszenie troche toporny wygląd plastików do dzis nie wiem dlaczego to tak mało popularna marka w naszym kraju-niedoceniany Edytowane 4 Września 2011 przez C z e j e n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latirider Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Mógłby mi ktoś wyjaśnić dlaczego należy unikać pałowania po prostych na 2T? Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CormaC Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 (edytowane) Wydaje mi się,że chodzi o spalanie silnik swoją drogą,ale bardziej trzeba martwić się o spalanie :buttrock:No i ta charakterystyka,musisz kręcić bardziej 2t na prostych 4t możesz bardziej pyrkać ciągnie już od dołu. Edytowane 5 Września 2011 przez CormaC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Mógłby mi ktoś wyjaśnić dlaczego należy unikać pałowania po prostych na 2T? Bo pałowanie na prostych w skrócie zaciera tłok, jak chcesz się przekonać to wbij ostatni bieg i odkręć manetkę do końca i potrzymaj z 20 s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 pałować możesz ale z głową ,zeby nie przekręcić go na obrotach,nie wysuszyć tłoka no i co by nie spuchł jeśli bedziesz umiejętnie obchodził sie z 2taktem odplaci Ci z nawiązką mocą,lekkością i tanim serwisem poszukaj na forum gdzieś był juz temat jak jezdzic 2suwem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CormaC Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 A 4t jest bardziej odporna na takie pałowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 A 4t jest bardziej odporna na takie pałowanie? tak, dużo bardziej. z 4T tylko na DR'ce jechałem a tak zawsze 2T także z autopsji nie polecam przelotówek jak to bananek napisal w stylu ost bieg i dzida do konca i trzymanie na obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Gdzie takie bajki przeczytaliście? Mam 2t i kilka razy przeciągnąłem go na ostatnim biegu i nic się nie stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 (edytowane) Co wy w ogóle wygadujecie? Ja jeżdze swoim GG EC 300 w 2t po asfalcie troche km na dojazd w miejsca gdzie jezdze i bez wysilku krece go na ostatnim biegu ok 100km/h a crossem na klockach nie jedzie sie jakos super wygodnie wiec ta predkosc zupelnie wystarcza. Dolu tez nie brakuje w duzym 2t wiec zanim ktos bedzie sie zle wypowiadal na temat 2t zle niech sproboje szerokiej gamy tych motocykli a nie tylko 125. Co do 4t jest defynitywnie drozsze w utrzymaniu od 2t. A tej wachy az tak hektolitrami sie nie leje. Btw to Gas Gas to solidna marka i tania. Placi sie za motocykl a nie za logo. Dlatego ja wybralem wlasnie GG. Jak uzytkownik powyzej powiem ze bezawaryjnie latalam swoim. PZDR P.S 4t napewno sie bedzie bardziej nadawac jesli bedziesz zmuszony jezdzic dziesiatki km asfaltami, ale na 2t tez da sie to robić Edytowane 6 Września 2011 przez Guzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Oj Panowie!Są dwie podstawowe zasady przy silnikach 2T: nie utrzymywać go stale przy najwyższych obrotach.nie hamować silnikiem na zjazdach.Kumpel codziennie swoim exc 125 jeździł do pracy asfaltami ok 10km z czego 6km to była prosta na której nie było sensu się wlec. Przy remoncie okazało się że cylinder się do niczego nie nadaje bo jest pofalowany. Dokładnie to samo potwierdził moj ojciec który do pracy jeździł na CZ 250 ENDURO (kultowy sprzęt na tamte czasy) i z cylindrem stało sie dokładnie to samo. Tak zaznaczę tylko że cylinder zużyty w prawidłowych warunkach nabiera kształtu beczki. Każdy trener motocrossu powie wam że nie należy trzymać na max obrotach dłużej niż ok 8s potem należy go "przepłukać" czyli na 2 sekundy dosłownie odjąć gaz. To dotyczy jazdy po torze. Na prostej asfaltowej duzo łatwiej się zapomnieć i przeciągnąć. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Każdy trener motocrossu powie wam że nie należy trzymać na max obrotach dłużej niż ok 8s potem należy go "przepłukać" czyli na 2 sekundy dosłownie odjąć gaz. To dotyczy jazdy po torze. i wszystko w tym temacie :D aczkolwiek tyczy się to tylko megahiper wypasionych hard enduro i crossów-zwykłemu dual sportowi nic sie nie stanie jeśli sie nie przegrzeje-mój kumpel latał na dt 125 100-110km/h gdzie na mocowym przełożeniu miał 9tys obr i nieraz tak jechał przez 15-20min i wszystko ok oprócz jego portfela (spalanie)....ja crm125 też nieraz ciągnąłem 10tys obr przez 20min non stop i też nic sezon na tłoku przelatała i z tego co wiem lata dalej.... 100km/h dla 3002 T to nie jest vmax przynajmniej dla exc300 więc nie jest to piłowanie na oporowych obrotach.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 100km/h dla 3002 T to nie jest vmax przynajmniej dla exc300 więc nie jest to piłowanie na oporowych obrotach....Pewnie ze 100 dla 2t 300 to malo ale wiecej mi nie potrzeba w dojezdzie na teren. Jak ktos chce jezdzic po 180-200 to polecam scigacze :)Nie mowie ze to pilowanie jadac 100 ale w zupelnie wystarcza jako predkosc przelotowa po czarnej nawierzchni :) Gawron Twoj kolega jezdzil 125 wiec go ostro pilowal a tak w ogole to my tutaj mowimy o dojezdzie do terenu i jezdzie. Sam dojazd krotki w dual sporcie czy hardzie nie robi jakis zniszczen. Bo za moment wjezdzamy w teren i to tu robimy dziesiatki km. Wazniejsze jak go szanujesz w terenie niz w dojezdzie ktory zajmuje z reguly 5%-20% naszego wypadu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Traveller Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Oj Panowie!Są dwie podstawowe zasady przy silnikach 2T: (...)nie hamować silnikiem na zjazdach Dlaczego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Dlaczego??Nie ma wtedy smarowania w cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.