Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No teren zróżnicowany,jaką drogę se wybierzesz :icon_razz: Można jechać środkiem lasu po jakiś ścieżkach a można drogami,ale nie ma moto do wszystkiego jak to się mówi do wszystkiego więc do niczego,ciężko jest mi wybrać,ale co lepszego się trafi to wezmę,ale będę ściągał z usa może nawet 2011 rok się trafi jak będzie 2009 też tragedii nie będzie :flesje:

No ja też mam czas,że codziennie wypad po 8 godziny,a czasami nie ma czasu na jazdę i cały miesiąc moto stoi,jak mówisz,że starczy na sezon to spoko nie lubię grzebać przy moto kiedy jest sezon,lepiej robić to w zimie :crossy:

Edytowane przez CormaC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całym sobą polecam gasgasa jezdzilem EC300 2taktem przez 2 lata zero awarii super prowadzenie,super zawieszenie troche toporny wygląd plastików do dzis nie wiem dlaczego to tak mało popularna marka w naszym kraju-niedoceniany

Edytowane przez C z e j e n
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się,że chodzi o spalanie silnik swoją drogą,ale bardziej trzeba martwić się o spalanie :buttrock:

No i ta charakterystyka,musisz kręcić bardziej 2t na prostych 4t możesz bardziej pyrkać ciągnie już od dołu.

Edytowane przez CormaC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłby mi ktoś wyjaśnić dlaczego należy unikać pałowania po prostych na 2T?

 

Bo pałowanie na prostych w skrócie zaciera tłok, jak chcesz się przekonać to wbij ostatni bieg i odkręć manetkę do końca i potrzymaj z 20 s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pałować możesz ale z głową ,zeby nie przekręcić go na obrotach,nie wysuszyć tłoka no i co by nie spuchł jeśli bedziesz umiejętnie obchodził sie z 2taktem odplaci Ci z nawiązką mocą,lekkością i tanim serwisem poszukaj na forum gdzieś był juz temat jak jezdzic 2suwem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy w ogóle wygadujecie? Ja jeżdze swoim GG EC 300 w 2t po asfalcie troche km na dojazd w miejsca gdzie jezdze i bez wysilku krece go na ostatnim biegu ok 100km/h a crossem na klockach nie jedzie sie jakos super wygodnie wiec ta predkosc zupelnie wystarcza. Dolu tez nie brakuje w duzym 2t wiec zanim ktos bedzie sie zle wypowiadal na temat 2t zle niech sproboje szerokiej gamy tych motocykli a nie tylko 125. Co do 4t jest defynitywnie drozsze w utrzymaniu od 2t. A tej wachy az tak hektolitrami sie nie leje. Btw to Gas Gas to solidna marka i tania. Placi sie za motocykl a nie za logo. Dlatego ja wybralem wlasnie GG. Jak uzytkownik powyzej powiem ze bezawaryjnie latalam swoim. PZDR

 

P.S 4t napewno sie bedzie bardziej nadawac jesli bedziesz zmuszony jezdzic dziesiatki km asfaltami, ale na 2t tez da sie to robić

Edytowane przez Guzio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj Panowie!

Są dwie podstawowe zasady przy silnikach 2T:

  • nie utrzymywać go stale przy najwyższych obrotach.
  • nie hamować silnikiem na zjazdach.

Kumpel codziennie swoim exc 125 jeździł do pracy asfaltami ok 10km z czego 6km to była prosta na której nie było sensu się wlec. Przy remoncie okazało się że cylinder się do niczego nie nadaje bo jest pofalowany. Dokładnie to samo potwierdził moj ojciec który do pracy jeździł na CZ 250 ENDURO (kultowy sprzęt na tamte czasy) i z cylindrem stało sie dokładnie to samo. Tak zaznaczę tylko że cylinder zużyty w prawidłowych warunkach nabiera kształtu beczki. Każdy trener motocrossu powie wam że nie należy trzymać na max obrotach dłużej niż ok 8s potem należy go "przepłukać" czyli na 2 sekundy dosłownie odjąć gaz. To dotyczy jazdy po torze. Na prostej asfaltowej duzo łatwiej się zapomnieć i przeciągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy trener motocrossu powie wam że nie należy trzymać na max obrotach dłużej niż ok 8s potem należy go "przepłukać" czyli na 2 sekundy dosłownie odjąć gaz. To dotyczy jazdy po torze.

 

i wszystko w tym temacie :D

aczkolwiek tyczy się to tylko megahiper wypasionych hard enduro i crossów-zwykłemu dual sportowi nic sie nie stanie jeśli sie nie przegrzeje-mój kumpel latał na dt 125 100-110km/h gdzie na mocowym przełożeniu miał 9tys obr i nieraz tak jechał przez 15-20min i wszystko ok oprócz jego portfela (spalanie)....ja crm125 też nieraz ciągnąłem 10tys obr przez 20min non stop i też nic sezon na tłoku przelatała i z tego co wiem lata dalej....

 

100km/h dla 3002 T to nie jest vmax przynajmniej dla exc300 więc nie jest to piłowanie na oporowych obrotach....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100km/h dla 3002 T to nie jest vmax przynajmniej dla exc300 więc nie jest to piłowanie na oporowych obrotach....

Pewnie ze 100 dla 2t 300 to malo ale wiecej mi nie potrzeba w dojezdzie na teren. Jak ktos chce jezdzic po 180-200 to polecam scigacze :)

Nie mowie ze to pilowanie jadac 100 ale w zupelnie wystarcza jako predkosc przelotowa po czarnej nawierzchni :)

Gawron Twoj kolega jezdzil 125 wiec go ostro pilowal a tak w ogole to my tutaj mowimy o dojezdzie do terenu i jezdzie. Sam dojazd krotki w dual sporcie czy hardzie nie robi jakis zniszczen. Bo za moment wjezdzamy w teren i to tu robimy dziesiatki km. Wazniejsze jak go szanujesz w terenie niz w dojezdzie ktory zajmuje z reguly 5%-20% naszego wypadu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...