Patryk_mx Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Racja, nie miałem do czynienia, ale myślę, że warto zwrócić na to uwagę, skoro Honda w rocznikach 2010 i prawdopodobnie 2011 wypuściła modele z wadliwymi wtryskami (crf 450 i 250), w których paliwo mieszało się z olejem i się piec zacierał. Honda wydała oficjalne pismo w tej sprawie a więc raczej nie ma żartów. Możesz podać jakieś źródło tego , bo nic nie mogę znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Coś enduro za bardzo nie chce nie będę jeździł po drogach ani żadnych dojazdów,więc zbędna waga :icon_razz: Chociaż na pewno serwis jest tańszy,ale to i to drogie w utrzymaniu. jak uważasz ale już olewając koszty eksploatacji to spróbuj sobie porównać(przejechać się ) 2 bliźniacze maszyny oparte na tym samym silniku np yz i wr czy exc i sx i sprawdź sobie czy nie bardziej by ci leżało hard enduro tym bardziej że gra toczy się o duża kasę...te maszyny nie różnią sie tylko światłami i instalacją elektryczną jak wielu mylnie sądzi :D zresztą jak bardzo szukasz oszczędności na wadze to zawsze te ważące 2kg światła możesz wywalić bo akumulator i rozrusznik bym zostawił -może się przydać serio wiem po sobie, nie chodzi o to czy pali po glebie czy nie pali ale nieraz nie ma możliwości kopnąć :D różnica w wadze między wr450 2010 a yx jest 12 kg dla mnie szału nie ma, na upartego rozrusznik i akumulator też można wywalić a zostaje lepsza charakterystyka silnika...... ogólnie to w trudnym terenie rządzi 2T przemyśl sobie też exc 250/300 to są dopiero lekkie i mocne maszyny... ja w sumie tylko jedną prawdziwą 4T crossówką jeździłem yz426f to co z tego że mocne jak cholera, jak dół jak na 4T słaby (słabszy od wr czy drz400e że o xt600 nie wspomne :D ) u góry bardzo jadowita(czasami aż za bardzo), dziwnie zestrojona skrzynia (strasznie długa 1 a pozostałe biegi krótkie-ale może to tylko moje odczucia) masakrycznie twardy zawias, jak miałem mtxa to robiła na mnie wrażenie ale z perspektywy czasu na drz jeździło się po żwirowni czy lesie przyjemniej.. gdzie nawet xt 350 wydawało się ciężkie a ile xtek waży ?? no ale zrobisz co zechcesz nie będe molestował bo mnie zjedzą ale zawsze uważałem że crossówka do lasu to porażka, nieważne jaka, jedyne co przemawia to że za tą samą kasę kupisz młodszą i lepszą crossówkę niż hard enduro ale odbija się to w kosztach eksploatacji :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CormaC Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 (edytowane) Xtek bodajże 130kg ale miałem wywalony akumulator elektrykę światła podnóżki dla pasażera zmieniony bak na plastikowy i inne duperele nie potrzebne w terenie exc 450 też mi się podoba ale waga podobna do odchudzonego xteka.2t nigdy nie miałem nie wiem jak będzie się tym jeździło w moim terenie czyli góry 4t ciągnie od dołu i się łatwiej wszędzie wdrapać :icon_razz: Może jeszcze rozwarze czy brać fullcrossa czy hard enduro jeśli enduro to raczej exc 400,450.Na wiki pisze,że sucha 119kg a na innej stronie już,że 150kg,ale według mnie waży tak na prawde 130 moja,może ważyła 125kg.http://allegro.pl/ktm-450-exc-r-2009r-i1783505643.htmlChyba tego ktma obejrzę może i masz racje,że fullcross do lasu za bardzo się nie nadaje,tylko ta waga...A jakich roczników szukać exc 450? Edytowane 4 Września 2011 przez CormaC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 CormaC może cię zainteresuje KTM exc 525 niższy koszt eksploatacji niż 450 4t, bardzo mocny dół i mocy wystarczająco. Najlepiej kata kupić z silnikiem RFS sprawdzony i niezawodny silnik. Silnik XC4 z początku produkcji ma choroby wieku dziecięcego. Tutaj masz kilka ktmów z małopolski http://moto.allegro.pl/ktm-525-exc-factory-2007-stan-bdb-salon-polski-i1754310564.html http://moto.allegro.pl/ktm-525-exc-factory-polski-salon-zarejestrowany-i1794101460.html http://otomoto.pl/ktm-inny-exc-525-M2816129.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CormaC Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 (edytowane) Dzięki,ale trochę boje się tego moto nie wykorzystam tej mocy w moim terenie,więc jakich roczników szukać?A model 2011r kolega może mi sprowadzić z usa lekko używany za bodajże 7000$,można trochę dozbierać co sądzicie?Mi się podoba strasznie to moto,ale nie wiem jak to jest z jego awaryjnością i ten piękny przezroczysty bak :biggrin: moto marzenie.Pogadałem ze starszymi kumplami i również odradzają fullcrossa,mówią że exc 450 super sprzęt i że elek.starter się na pewno przyda więc wybór padł,teraz będę coś szukał może trafi się coś z usa :crossy:W gre wchodzi jeszcze 2t nie wiem czy 200 czy 250 przejechałem się na,250 i wielkie zaskoczenie jeździ się lekko jak na rowerze :biggrin: Edytowane 4 Września 2011 przez CormaC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Dzięki,ale trochę boje się tego moto nie wykorzystam tej mocy w moim terenie,więc jakich roczników szukać?A model 2011r kolega może mi sprowadzić z usa lekko używany za bodajże 7000$,można trochę dozbierać co sądzicie?Mi się podoba strasznie to moto,ale nie wiem jak to jest z jego awaryjnością i ten piękny przezroczysty bak :biggrin: moto marzenie.Pogadałem ze starszymi kumplami i również odradzają fullcrossa,mówią że exc 450 super sprzęt i że elek.starter się na pewno przyda więc wybór padł,teraz będę coś szukał może trafi się coś z usa :crossy:W gre wchodzi jeszcze 2t nie wiem czy 200 czy 250 przejechałem się na,250 i wielkie zaskoczenie jeździ się lekko jak na rowerze :biggrin: to może GasGas EC 250 jakiś świeży albo nawet nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CormaC Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 No właśnie nie wiem co będzie lepsze w górzysty teren 2t czy 4t.GasGas coś mało popularny raczej wolałbym exc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 (edytowane) ja jestem z twoich okolic i powiem ci ze mi bardziej pasuje 2t gdyby nie wiesz co... spalanie :D Edytowane 4 Września 2011 przez Katsumoto Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CormaC Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 (edytowane) No exc 200 też fajne moto nie brakuje ci mocy?Koszty utrzymania na pewno tańsze nie ma łańcuszka rozrządu zaworów,ale za to spalanie ile ci spali przy ostrej jeździe?Ile na sezon musisz wydać na utrzymanie moto z 2000zł? Edytowane 4 Września 2011 przez CormaC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 dla mnie jest wystarczająca, tylko na prostych i przelotach zostaje zawsze w tyle. Spale kolo 13-15l. Moto mam od kwietnia, parę stron wcześniej robiłem wyliczankę co i za ile :D Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CormaC Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Trochę sporo,ale jak to 2t nie wiesz jak jest z nowymi modelami exc 200 i 250,brać jakiś starszy rocznik i mieć kasę na remonty itp czy brać coś z nowych roczników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 chyba na jedno wyjdzie :P chociaż szkoda by było kupić młoda minę :D Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CormaC Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 No szkoda by było wydać jeszcze 6000zł jak ty :biggrin:,zobaczymy co się lepszego trafi czy exc 200,250 a może i 450.Dzięki za pomoc a z ciekawości przejeździsz cały sezon bez wymiany tłoka,oczywiście zależy ile jeździsz chodzi mi raczej o jazdę raz w tygodniu na jakiś 3godziny wypad w góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 jak masz u siebie prostych dużo albo dojazdów do lepiej 2T nie palowac i faktycznie wtedy EXC 450 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 (edytowane) u mnie to jest różne z jazda, był czas ze co tydzień był całodniowy wypad w teren a jest czas ze w tyg się jedzie samemu czy we dwóch popołudniami ale mam nadzieje ze tłok wytrzyma 1,5 sezonu. W dobrze utrzymywanym 4t spokojnie wytrzyma 2-3 sezony Edytowane 4 Września 2011 przez Katsumoto Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.