mackon4089 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 (edytowane) Taniej 4t ,ale to też zależy od tego jakie to 4t bedzie bo nowe sprzęty typu crf ,yz ,wr są kosztowne w utrzymaniu .Natomiast konstrukcje typu xt,tt itp są sprawdzone ,tanie w utrzymaniu jednak mocą i agresywnością niemają sie co równać. No a 2t to wiadomo że pomimo większego spalania to tłok często trzeba wymianiać Edytowane 6 Stycznia 2008 przez mackon4089 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 POdobaja mi sie 2t, ale trzeba bedzie wybrac 4t, a wiec co powiesz o xt 350, klx i klr, dr, tt mysle raczej o pojemnosci 350, ale czy poradzilbym sobie z 600, jak jezdzilem jawa ts350??No i ktory najlepeij model? Wiem ze nudze ale zrozumcie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Osobiście radziłbym coś z 350 w 4t .Do lasu wystarczy napoczątek ,a są lzejsze i będzie się łatwiej manewrować miedzy drzewami:) Czyli suzi dr350, yamaha xt lub tt 350 ,honda xlr 250/350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 A do xt z tych rocznikow do 90roku, jak z czesciami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Do xt jest pełno części i nie ma żadnych problemów. Tu masz np hondziaweczke po remącie: http://moto.allegro.pl/item293423254_honda...ie_silnika.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 No tak tylko ze ja bymchcial to zarejestrowac iu po drogach smignac czasem,Juz wiem ze bede wybieral sposrod dr, xt, tt, xl i xlr :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 No tak tylko ze ja bymchcial to zarejestrowac iu po drogach smignac czasem,Juz wiem ze bede wybieral sposrod dr, xt, tt, xl i xlr :icon_mrgreen: Nie ma problemu .Pisze ze "przerobiona na cross" ,ale jeśli są papiery to mozna rejestrowac ,a lampe dorzucic i mozna jezdzic po drogach. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki23 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 powiem ci tak ,jak masz wybierac pomiedzy,xt tt to szukaj tt owiele lepiej sie jezdzi ,na tt niz na xt .Sam na tym sie przekonałem bo jezdziłem i to są ruzne da motory ,chociaz te same silniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 powiem ci tak ,jak masz wybierac pomiedzy,xt tt to szukaj tt owiele lepiej sie jezdzi ,na tt niz na xt .Sam na tym sie przekonałem bo jezdziłem i to są ruzne da motory ,chociaz te same silniki Prawda!! TT są lżejsze i mają dużo lepsze zawieszenie,a w terenie to bardzo istotne jak wszyscy wiemy,inaczej zestrojone biegi,plastikowy bak.Poprostu są lepsze do endurzenia .Tyle ;) :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki23 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 zgadzam sie z kolegą zapraszam na wiosne na jazde po lasach mam pytanie do kolegow od czego zawieszenie upsd podejdzie jakie przerubki sie wiąza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Napewno spasuje ci zawias od tt600s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek170kg Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 WitamPanowie,co polecilibyście z tej trójcy:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M595235http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=291996164http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=291187096 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Huśka jest nadzwyczaj kusząca,rok,cena i stan niczego sobie.Poco przepłacać,a możliwości ma potworne.Zależy jaki stan techniczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 (edytowane) te starsze czterosuwowe Husqwarny są bardzo awaryjne. Dlatego też cena zawsze jest dość przystępna. Dopiero te nowsze to są dobre motocykle. Ja z tych trzech wybrałbym TT Edytowane 7 Stycznia 2008 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki23 Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 mnie kusil ktm lc4 bo jest z moich stron ,ale narazie zostaje przy yamasze poniewasz ktm jest za ciezki mialem okazje pare razy jechac w teren takim,i poraszka sponiewierał mnie w ciezkim terenie co do mocy to ma jebniecie , huska kuszące leki motor ale to jest nietyp jak husaberg z czesciami troche ciezej ,tez bym ci polecił yamahe e zna ktos ten motor ,i wie na jego temat wiecej http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=288983168 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.