Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie napisalem ze chce jezdzic w trase, nie zalezy mi juz specjalnie na uniwersalnosci, xt byl uniwersalny az do bolu i dlatego go sprzedalem, tylko tor + krotki przelot miasto, w trase z tobolkami i przejazdzek po miescie juz nie planuje, moc tez nie specjalnie musi byc duza, bo i tak jej w pelni nie wykorzystam uczac sie dopiero jazdy w terenie, dlatego moze byc cos mniejszego pojemnosciowo, z czym nie bede walczyl , co da mozliwosc amatorskiego ostrzejszego polatania w terenie bez czynnosci obslugowych jak w wyczynowym sprzecie, exc200 bylby pewnie idealnym modelem gdyby byl bardziej dostepny na rynku, xr600 za duza pojemnosc/moc, 130kg wydaje sie duzo, no i ceny sa dosc wysokie za leciwe juz moto, pozdrawiam

Edytowane przez wojju
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie :bigrazz: znowu :icon_razz:

w marcu sprzedałem swoja honde 125 97 rok trosze zjechana ( nie mogłem na niej wykozystac mocy poniewaz nawet jej nie oddawała :evil: ) w miedzy czasie jezdze czasem ojca yz250f i bardzo przyjazy motocykl i w ogóle.................

Odpowiem Ci, znowu ja :icon_razz: :icon_mrgreen: nie wiem na czym ma polegać lepszy komfort jazdy na 2T 125? bo więcej siorbie zupy czy może dla tego że jadący za tobą kolesie co pewien czas wpadają do rowu z powodu zatrucia spalinami i wyglądają jak palacze kotłów CO :icon_mrgreen: ,może na tym że trzeba mieszać olej i unikać jak ognia hamowania silnikiem? czy może na tym że taka 125 2T ma maluteńki moment obrotowy i żeby jechać trzeba kręcić? Owszem 2T mają prostą budowę i remonty są tańsze ale robisz je częściej. Z drugiej strony 4T 250 też nie jest bez wad, silnik yz250f jest wysilony i remonty też są częste, nie tak jak w 125 2T ale portfel trzeba mieć zasobny chyba nawet bardziej niż przy 125 2T. Jeśli ja miał bym ci coś polecić to nie była by to ani 250 4T ani 125 2T, w 2T polecił bym KTM SX/EXC200 (zależnie co preferujesz) a w 4T SX/EXC400, ot takie moje patrzenie na świat przez pomarańczowe okulary :icon_mrgreen: Wiem, wiem powtarzam się :icon_razz: .

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie pytalem nie dawno tutaj co po xt600 i wtedy bylem wlasnie zdecydowany na xr600, ale wtedy jeszcze mialem xt i rozmyslalem hipotetycznie , dzisiaj w wielkim zalu rozstalem sie z moim konikiem wiec czas pomyslec powaznie co teraz, xr wszystko ladnie fajnie ale chcialbym jednak cos mniejszego pojemnosciowo, mlodszego i jeszcze lzejszego od xr, cos co nie wymaga zbyt wiele pracy przy uzytkowaniu (czeste ustawianie zaworow, wymiany olejow, tloka itd) czyli nie jakis mega wyczynowy sprzet, ale zeby dawal rade na torze i musi dac sie zarejestrowac, chcialbym na tym poduczyc sie ostrzejszej jazdy bo na xt raczej slabo, wczesniej warunkiem byla mozliowsc jazdy w terenie, krotkie trasy i miasto, dzisiaj tylko teren + krotkie przeloty przez miasto zeby dotrzec na tor, moze byc nawet 2t, takze zastanawiam sie nad ktm exc 125 , husky wr/wre 125, kdx 125 , 250 2t pewnie bedzie ciezko oswoic z moimi umiejetnosciami wiec raczej odpada, z 4t chyba tylko klx 250/300r i husky te410 sa w moim zasiegu i spelniaja wymogi, pozdrawiam

Mam identyczny problem, z tym że ja dopiero co sprzedałem DR 350. Szukam czegoś przede wszystkim lekkiego, z dobrym zawieszeniem, moc może być taka jak w DR. Na początku byłem niemal pewny że szukam czegoś w stylu EXC 125, czyli setka z możliwością rejestracji. Jednak kilka już oglądałem no i pomijając już fakt że większość z nich to były zakatowane padaki, to trochę sie zdziwiłem bo już zapomniałem charakterystykę 2t, tym bardziej że nie miałem nigdy crossa. Zero dołu, niemal brak środka tylko pi**a żeby jechać, strasznie narwane to jest. Jak dla mnie większe pojemności w 2t odpadają, no może poza EXC 200, ale jak już wyżej wspomniano są drogie i mało spotykane. Honda XR 400 byłaby idealnym rozwiązaniem, ale też ciężko trafić.

 

Jeszcze co do 2t, to jeśli wcześniej jeździłeś na 600 i teraz wsiądziesz na 125 2t to na bank będzie Ci brakowało może nie mocy ale elastyczności, tu jest ogromna różnica, lepiej przejedź się takim czymś zanim kupisz żebyś nie żałował.

 

Wyczaiłem takie coś:

 

http://moto.allegro.pl/item627935465_kawas...ejestracji.html

 

Czy mógłby ktoś wypowiedzieć się na temat dostępu do części i wad "wrodzonych" tego modelu? Bo reszta to chyba jak w każdej secie...

pzdr

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam chciałbym usłyszeć opinie osób znających się w temacie nie chcę opinii 16 latków bądź innych jeżdżących na Simsonach:)(przepraszam za tak ostry początek ale w większości one nic nie wnoszą po prostu:) jeśli kogoś uraziłem przepraszam:) w związku z chęcią silniejszym zajęciem się startami w Cross Country .. a teraz mojej pytanie posiadam yz 250f która będę chciał sprzedać bądź zamienić na wyczynowe enduro oczywiście z tego samego rocznika bądź nowsze ..interesuje się Husqvarna modelem te 250 w zwyz moglibyście mi podsunąć wasze propozycje co do doboru modelu motocykla..waga, wyważenie ,moc??? z góry dziękuję za każdą odp . pozdrawiam encdre i przepraszam za wszelkie moje błędy w pisowni taki już mój urok;]

Edytowane przez encdre
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item620425269_kawas..._pieniadze.html co o nim myślicie panowie, czy KDXy 125 były blokowane?

Mógł by mi ktoś doradzić z tym KDXem?? Bo niewiem czy się nim interesować, a chciał bym go jechać zobaczyć, czy cena nie jest wygórowana za ten motocykl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiem Ci, znowu ja nie wiem na czym ma polegać lepszy komfort jazdy na 2T 125? bo więcej siorbie zupy czy może dla tego że jadący za tobą kolesie co pewien czas wpadają do rowu z powodu zatrucia spalinami i wyglądają jak palacze kotłów CO ,może na tym że trzeba mieszać olej i unikać jak ognia hamowania silnikiem? czy może na tym że taka 125 2T ma maluteńki moment obrotowy i żeby jechać trzeba kręcić? Owszem 2T mają prostą budowę i remonty są tańsze ale robisz je częściej. Z drugiej strony 4T 250 też nie jest bez wad, silnik yz250f jest wysilony i remonty też są częste, nie tak jak w 125 2T ale portfel trzeba mieć zasobny chyba nawet bardziej niż przy 125 2T. Jeśli ja miał bym ci coś polecić to nie była by to ani 250 4T ani 125 2T, w 2T polecił bym KTM SX/EXC200 (zależnie co preferujesz) a w 4T SX/EXC400, ot takie moje patrzenie na świat przez pomarańczowe okulary Wiem, wiem powtarzam się :icon_razz: .

chodziło i o to iżmoja stara seta nie było w dobrym stanie technicznym :banghead: i nie mogłem poczuc do konca jak to jest z 125 2t :icon_razz: a a własnie dobrze to ujołes ghollum ze przy wyczynach 4t zawartosc portfela malaje i ciezej samemu cos pogrzebac :icon_rolleyes: ale juz nie kwestia kasy lecz zabawą :icon_razz: nie mam zamiaru kupowac nowego motocykla przez najblizsze 3 sezony wiec boje sie ze 125 za bedzie za słabe po czasie :bigrazz: a jak z czesciami do 200 2t ?? i co sadzicie o 144 pojemnosci?? :icon_rolleyes: pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodziło i o to iżmoja stara seta nie było w dobrym stanie technicznym :banghead: i nie mogłem poczuc do konca jak to jest z 125 2t :icon_razz: a a własnie dobrze to ujołes ghollum ze przy wyczynach 4t zawartosc portfela malaje i ciezej samemu cos pogrzebac :icon_rolleyes: ale juz nie kwestia kasy lecz zabawą :icon_razz: nie mam zamiaru kupowac nowego motocykla przez najblizsze 3 sezony wiec boje sie ze 125 za bedzie za słabe po czasie :bigrazz: a jak z czesciami do 200 2t ?? i co sadzicie o 144 pojemnosci?? :icon_rolleyes: pozdro

Z częściami do KTM 200 nie ma żadnych problemów (przynajmniej u mnie :bigrazz: ) , a co do 144 to jest to taka seta z większym ogniem w górnym zakresie obrotów. Jeśli mogę coś podpowiedzieć to na Twoim miejscu szukał bym 4T o większej pojemności czyli jakąś 400, wiem że zaczynam być nudny ale np. EXC400 mimo że jest to wyczynowe enduro jest dość trwałym motorkiem i pod względem trwałości bije na głowę yz250f i każdego crossa obojętnie czy 2T czy 4T. Stopień wysilenia takiej 400 jest o wiele mniejszy niż crosowej 250 4T i przy założeniu że 400 ma około 50KM to uzyskuje ona 12KM ze 100cm3 dla porównania crossowa 250 w 4T zakładając że ma około 44KM uzyskuje 18KM ze 100cm3, do tego dochodzi inny zakres obrotów użytkowych, silniki crossów pracują z dużo większymi obrotami co ma niebagatelne przełożenie na trwałość. Cała rodzina EXC w 4T z lat 2000-2007 począwszy od 400 do 525 ma w zasadzie identyczny silnik różniący się tłokiem i cylindrem, jest nawet możliwość wymiany tłoka i cylindra i z 400 zrobić 525. Jeśli KTM Ci nie leży to szukał bym CRFX250/450 albo WR250/450.

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z częściami do KTM 200 nie ma żadnych problemów (przynajmniej u mnie :bigrazz: ) , a co do 144 to jest to taka seta z większym ogniem w górnym zakresie obrotów. Jeśli mogę coś podpowiedzieć to na Twoim miejscu szukał bym 4T o większej pojemności czyli jakąś 400, wiem że zaczynam być nudny ale np. EXC400 mimo że jest to wyczynowe enduro jest dość trwałym motorkiem i pod względem trwałości bije na głowę yz250f i każdego crossa obojętnie czy 2T czy 4T. Stopień wysilenia takiej 400 jest o wiele mniejszy niż crosowej 250 4T i przy założeniu że 400 ma około 50KM to uzyskuje ona 12KM ze 100cm3 dla porównania crossowa 250 w 4T zakładając że ma około 44KM uzyskuje 18KM ze 100cm3, do tego dochodzi inny zakres obrotów użytkowych, silniki crossów pracują z dużo większymi obrotami co ma niebagatelne przełożenie na trwałość. Cała rodzina EXC w 4T z lat 2000-2007 począwszy od 400 do 525 ma w zasadzie identyczny silnik różniący się tłokiem i cylindrem, jest nawet możliwość wymiany tłoka i cylindra i z 400 zrobić 525. Jeśli KTM Ci nie leży to szukał bym CRFX250/450 albo WR250/450.

w sumie prawda tyle ze nie patrzac juz od strony materialnej to taka 400 4t wydaje mi się za mocna :icon_razz: a jak ktos jest nudny to tylko ja :icon_razz:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1073638 czyli bym musiał szukac czegos takiego :icon_rolleyes: troche drogi, albo uzywke http://moto.allegro.pl/item628705389_sprze...tm_exc_400.html

tylko ze nie jestem przekonany co do ktm. :icon_rolleyes: dziki za rade jeszcze pomysle :icon_razz: ale czasu zostało mało :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włochaty taki KDX ma nieco ponad 20 kuni , sadze ze po Dr 125 nie odczujesz wielkiej roznicy w mocy , jak 2T to kdx 250 , albo cos z KTM EXC , EGS 360. W zawieszeniu KDX -a nie spodziewaj sie rewelacji. Co ci po zawieszeniu jak motocykl nie bedzie mial sily go wykorzystac .

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co może być lepszego o KTM'a? nad tym już nie ma nic lepszego :)

kwestia gustu i przyzwyczajen :flesje:

 

Witam,

szukam quada dla 9latka. dysponuję kwotą do 4-5tys zł. możecie coś polecić najelepiej z okolic Warszawy??

 

pozdrawiam i czekam na info.

Robert

tzw.szajsung :bigrazz: http://moto.allegro.pl/item623362954_nowy_...a_od_muddy.html wszystkie maja taki sam silnik :icon_razz: no chyba ze http://moto.allegro.pl/item620815094_suzuk...o_stan_bdb.html przynajmniej markowy i o czesci nie tak trudno :flesje:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a potem będzie płacz i zgrzytanie zębów, nowobogackie mody komunijne...

 

 

myślę, że twoja wypowiedź nie wielu wnosi do mojego pytania. jeżeli nie znasz mnie to prosze nie zarzucaj nowobogactwa. muszę Cię rozczarować bo nie jestem osobą, która wpadła na taki pomysł a tylko "wykonawcą". zatrzymaj więc prosze dla siebie takie uwagi.

 

poza tym mając dobry strój i dobrego instruktora taki wiek jest ok żeby zacząć przygodę z quadami.

dodatkowo uważam że quad jest lepszym wyborem niż skuter, czy może się mylę??

 

 

 

pozdrawiam i dzięki za odpowiedź kamis-a :lalag:

 

Robert

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

szukam quada dla 9latka. dysponuję kwotą do 4-5tys zł. możecie coś polecić najelepiej z okolic Warszawy??

 

pozdrawiam i czekam na info.

Robert

Hej.

Nie kupuj pod żadnym pozorem jakiegoś koreańskiego dziadostwa lub tym podobnym. Będą tylko problemy. Kup używanego markowego quada - jakieś Suzuki albo Yamahe.

 

Pzdr, Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale dla 9 latka ? ja bym swojemu dziecku nie kupil tak wczesnie, aczkolwiek wiadomo ze on sam tym jezdzic nie bedzie, ale tylko pod opieka i na terenie wolnym od przeszkod ( imho tak sadze )

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...