Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Źle to zinterpretowałem. Źle dobrałem słowa ze zmeczenia. Zaraz napisze sprostowanie o co mi chodziło.

 

Nie jezdziłem nigdy takim 4t 250 ale wydaje mi sie ze bedzie mi brakowac obrotów.

Nie bedzie tak jak w 2t ze krece krece i moto jedzie. Brak doswiadczenia z 4T !

 

Seta 125 2T ma porownywalna moc jak 250 4T i jedze EXC 125 2T ale uważam ze moto nie sprawia mi takiej przyjemnosci z jazdy jak było na poczatku. Trudnosc opanowania czułem ten power a teraz juz jazda moto wydaje mi sie monotonna.

 

Dlatego chce sie przesiac na wieksza pojemnosc. Wiec zdecydowałem ze to bedzie 250 ale 2t nie ogarne wiec padło na 4t ale wlasnie mam obawy typu ze braknie obrotów nie wiem dalczego ale to jakos mnie meczy.

 

Nie mam nikogo w okolicy co posiada sprzet podobnych gabarytów zebym mogl sie przejechac wiec nie moge zrobic zadnego rozpoznania dlatego pisze zebyscie mi pomogli.

 

Mam nadzieje ze wyjaśniłem o co mi chodziło.

Ja po przesiadce z 2t 125 na 4t 250 też tak trzymałem oboroty podświadomie ale mi przeszło, i przeszła mi rówież jazda na 4t dlatego zmieniam na 2t 250cc. Pozdro

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wedlug manuala wazy 120.5 na sucho ( moge dac skana ) , doliczyc 12 L zupy i 2.3 L smalcu - wiec okolo 135 z calym bakiem i olejem.

W manualu stoi że pojemność zbiornika w XR600 to niecałe 10L, skąd ci się wyszło 12L? :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, sledze ten temat cały czas, i wnioskuje ze każdy ma inne manuale, serwisówki itd Kazdy ma inne zdanie i informacje o danym modelu. Napisze ktoś kiedyś jak jest naprawde?

Dawałem kiedyś w tym temacie linka do manuala XR600R, Nitomen prawdopodobnie do pojemności zbiornika zaliczył rezerwę (2L), tymczasem pełny zbiornik w XR600 to niecałe 10L w tym 2L rezerwy :buttrock: . Nie ma czegoś takiego jak inne manuale, ja czy Nitomen (sory za wypowiadanie się w Twoim imieniu :) ) posługujemy się tym samym manualem i stoi tam że XR600R na sucho waży 120,5Kg jeżeli do tego doliczymy 10L wachy i 2,3L oliwy to (jako że masa 1L płynu to około 0,93Kg) otrzymamy masę sprzęta na gotowo około 130Kg. Wszelki inne dane pochodzą ze stron internetowych i czasami można wyczytać różne cuda, np. na www.bikez.com stoi że XR600R ma moc 27KM co jest kompletną brednią. Można się tylko domyślać że chodzi im o dławioną wersie XR600 ale nikt tego nie raczył tam napisać, i właśnie za sprawą takich i podobnych stron mnożą się plotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem mi sie wydaje ze 12 ma zbiornik , nawet wychodzilo mi to ze moto przy spalaniu 6.5 robilo ok 150 km nie przekrecajac jeszcze do rezerwy , aczkolwiek moge sie faktycznie mylic. Kiedys musze sprawdzic osobiscie :icon_twisted:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na www.bikez.com często głupoty wypisują więc lepiej tym się nie sugerować. Wie ktoś ile waży WR450 na starej ramie? Bo na bikez.com podają że waży 105,5 kg(w stanie suchym) a nowa na alu ramie waży aż 112,5kg w stanie suchym(dane na stronie producenta). Czy rzeczywiście stara wr450 jest lżejsza czy też to kolejny błąd na bikez.com ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na www.bikez.com często głupoty wypisują więc lepiej tym się nie sugerować. Wie ktoś ile waży WR450 na starej ramie? Bo na bikez.com podają że waży 105,5 kg(w stanie suchym) a nowa na alu ramie waży aż 112,5kg w stanie suchym(dane na stronie producenta). Czy rzeczywiście stara wr450 jest lżejsza czy też to kolejny błąd na bikez.com ??

Nie wiem ile waży WR450 na starej ramie ale idę o zakład że to kolejna brednia :biggrin: , dla przykładu podają tam że XT350 waży 150kg (chyba razem z kierowcą :P ) czyli tyle samo co XT600.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na www.bikez.com często głupoty wypisują więc lepiej tym się nie sugerować. Wie ktoś ile waży WR450 na starej ramie? Bo na bikez.com podają że waży 105,5 kg(w stanie suchym) a nowa na alu ramie waży aż 112,5kg w stanie suchym(dane na stronie producenta). Czy rzeczywiście stara wr450 jest lżejsza czy też to kolejny błąd na bikez.com ??

jak CRF 450 waży 103 kg sucha, a jak siadłem na 426 to dam sobie głowe uciąc ze podobnie jak EXC po 120 podchodzi masa

 

Z GORY MOWIE BRAK DOSWIADCZENIA Z 4T TAKIEJ POJEMNOSCI + WYCZYN.

 

Witam zagożalych fanów Enduro i nie tylko.

Planuje sprzedac swojego Exc 125 znaczy juz został wystawiona na aukcje allegro.

 

Przesiadka na Sx-f 250 ? Co o tym sadzicie? :icon_mrgreen:

Moze lepiej Yzf / Rmz / Crf / 250 ? :icon_mrgreen:

Czy nie braknie mi momentu na co nie narzekałem w 2t? :buttrock:

Ciezko bedzie sie przyzwyczaic do elastycznosci silnika

i do przekazu mocy ? :banghead:

Nie znudzi mi sie po 5 wypadach ? :bigrazz:

2t daje moc na gorze 4t na dole trudno bedzie sie jakos ogarnac ? :cool:

Moze jakies inne propozycje na temat wyboru nowego moto? :icon_idea:

Prosze o szybkie i sensowne odpowiedzi bo mam wielki dylemat !

 

Z gory dziekuje. :icon_mrgreen:

w 250 elastyczny silnik ?? zapomnij trzeba kręcić ile wejdzie zeby to jakoś jechało... i np:CRF 250 na dole jest słaba jak 2t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzies ty takie mundrosci wyczytal ze XR 600 wazy 128 ? chyba ze z prawie calym bakiem paliwa .

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź Nitomen się ogarnij.. wypisujesz jakieś głupoty na tych forach.. najpierw KLR było najlepsze do wszystkiego a teraz porównujesz starego paździerza XR 600 - konstrukcja z lat 80 :banghead: , do lepszego o wiele nowocześniejszego DRZ 400 E.. Bez komentrza... :biggrin:

Edytowane przez lukopr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepszy ? bo wiecej trzeba robic ? bo bardziej skomplikowany przy podobnej wadze/mocy ? bo ma kluczowe elementy silnka na srubki krzyzakowe mocowane ? - moze nie gorszy od XR , ale majac do wyboru 2 modele zdecydowanie wolal bym XR ke.

 

dobra dla tych co twierdza ze XR 600 wazy sucha 130 daje screna z manuala.

http://img366.imageshack.us/my.php?image=beztytuu2cy2.jpg

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Weź Nitomen się ogarnij.. wypisujesz jakieś głupoty na tych forach.. najpierw KLR było najlepsze do wszystkiego a teraz porównujesz starego paździerza XR 600 - konstrukcja z lat 80"

 

No i znowu to samo, już mi się nie chce pisać :lalag: , dlaczego XR jest nie gorsza od DRZ? bo mimo że korzeniami ta konstrukcja sięga lat 80tych to nadal niewiele ustępuje nowszej DRZ, podobna masa, podobne osiągi a trwałość XRki sporo większa. DRZ też nie powstała od zera i jej silnik wykorzystuje rozwiązania z wcześniejszych konstrukcji, więc można powiedzieć że to poprawiony silnik DR350 :) ( tylko bez panewek w głowicy). Podaj mi przykłady wygranych na DRZ w profesjonalnych zawodach, a potem porównaj to do XR. To że w silniku XR przez 15lat produkcji nie dokonano jakiś rewolucyjnych zmian świadczy od dojrzałości konstrukcji, Rosyjskie powiedzenie głosi że nie naprawia się czegoś co działa dobrze. I chyba jest w nim sporo racji :biggrin: .

 

Ps. Piszcie sobie co chcecie ale do 8tys.zł nie dostaniecie lepszego dużego 4T który może się równać z Honda's mighty XR®600R zarówno pod względem osiągów, masy jak i trwałości. :crossy:

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdecydowanie wolal bym XR ke.

 

bez komentarza :icon_razz: :icon_razz:

 

heh.. mam takiego kolegę.. miał już ze 20 samochodów i za każdym razem mówi za ten który ma teraz jest najlepszy... i inne dla niego nie istnieją.. oczywiście każdemu go poleca.. hahah a samochody zmienia co trzy miesiące.. To taki Nitomenek tyle że samochodowy.. :icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no powiedzmy , ze masz racje , kup sobie DR , DRZ i daruj te komenty , ja DR ki omijam szerokim lukiem - dlaczego ? bo sie naczytalem , naogladalem i nasluchalem od znajomego machanika o takich super maszynach jak DR i Z , szukajac moto latem , nawe przez chwilet nie zastanawialem sie nad DRZ.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...