Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może i masz rację, popaczam w necie, ale nie uważacie że 122kg to nie dużo w teren?

Jesli uwazasz, ze to nie duzo, to bujnij sie sprzetem 120+ i 113 :)

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

               

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zrozumiałem i zacytowałem dokładnie to co napisałeś. Jeśli chciałeś napisać coś innego niż planowałeś to co ja biedny mogę zrobić. Wygląda jednak na to że chyba ty nie do końca zrozumiałeś, wyjaśnię więc: rzadko jest tak, że jedziesz sprzętem na przyczepce, wypakowujesz na torze i śmigasz tylko tam. Jeśli latasz po lasach, to prawie na pewno co jakiś czas kawałek asfaltem musisz polecieć, chociażby po to żeby wrócić do domu. Sprzęt zarejestrowany i ubezpieczony OC, chroni Cię nawet na leśnej drodze. Aha, brak przeglądu nie jest podstawą do odmowy wypłaty świadczenia przez ubezpieczyciela. Możliwości regresu są jedynie trzy: 1. jazda po pijaku 2. szkoda podczas przestępstwa 3. brak uprawnień. Tak więc ja robię wszystko żeby sprzęt nawet do latania po polnych dróżkach był ubezpieczony, polecam gorąco. Mam nadzieję że wyjaśniłem dlaczego wg mnie rejestrowanie sprzętów do jazdy terenowej nie jest bez sensu nawet jeśli takim sprzętem robi się 500km rocznie.

 

 

 

Sprawa jest prosta. Po co odpowiadać na pytania na które odpowiedź jest gdzieś na TRZYSTU poprzednich stronach. Jak się pojawi coś nowego to chętnie pomogę jak tylko będę potrafił. Natomiast jak pojawiają się tego typu kwiatki jak to co napisałeś to warto się przypierdolić i to potępić bo ktoś może Cię posłuchać i może sobie zrobić problem.

 

 

 

Uważam że wniosłem całkiem sporo, ale mimo to możesz ogrzać się w blasku mojej zajebistości i chwały a kto wie, może część splendoru spłynie również na Ciebie.

 

Pozdrawiam

zacytowales fragment wyrwany z kontekstu. znasz to slowo? kontekst? jezeli Twoja umiejetnosc czytania ogranicza sie jedynie do skladania znaczkow (litery) w ich ciag (slowa), to nic wiecej jak Ci pogratulowac. ja to rozumiem nastepujaco; bezsensem jest rejestrowac crossa, bo szkoda nim jezdzic po ulicy, gdyz sie szybciej zuzywa i nie do tego sluzy. jezeli natomiast Twoje odpowiedzi typu "haha", "domysl sie", na moje wczesniejsze pytania, sa bardziej merytoryczne, lepiej sformulowane to Cie przepraszam :D bije sie w piers. fajnie, ze mama pomogla Ci w koncu zlozyc dluzsza wypowiedz. glupota jest dojezdzac na miejscowke motorem i tracic mth na bujanie torby. moze Ty jestes takim krezusem. prosta matma: godzina drogi na miesjcowke + powrot = 2mth jezdzisz tam, Ty akurat jestes super, niech bedzie 4mth. mamy 6mth i w ten sposob straciles 33% mth na dojazdy - gratulacje po raz drugi. kup 4T, jak chcesz sobie dojezdzac. cross = przyczapka, inaczej to debilizm. OC chroni na lesnej drodze? tak? nie ma wylaczen, ze sport? ze droga publiczna? ze zakaz jazdy w lesie? w kogo tam wlecisz, ze OC potrzebne? w lesniczego? nie radze, bo mu bron podczas kolizji moze wypalic. jest cos takiego jak przyczynienie i spokojnie moga sie wykrecic, jak tylko sklamales w jednej rzeczy. tylko 3? ok. specjalista ds. ubezpieczen, mechanik i prawnik w jednym. nie studiowales moze jeszcze medycyny? i tu sie roznimy, ja bym do motosportu poza drogami publicznymi nie wykupowal zwyklego OC, bo nic nie jest warte. takze jezeli, dlatego sie przyp*erdoliles do mojej wypowiedzi to i tak nie masz racji. problem to mozna miec jak sie wymienia olej silnikowy co 60mth, albo 4 lata jak mi doradzales z jannikiel. takze super porady dajesz. skoro nie masz ochoty odp na pytania, bo juz to zostalo powiedziane w 1999r, to po co sie udzielasz? siedz cicho i tyle, nikt Cie o zdanie nie pyta. dla mnie wniosles zupelne zero, procz informacji, ze masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. mowilem o bezsensownosci jazdy crossem po ulicach, a Ty znow probujesz sie wykrecac, przekrecac, ze jest sens homologowac crossa, by go ubezpieczyc z OC. tylko nie o to chodzilo, czytanie za zrozumieniem sie klania. masakra. skoro probujesz mnie poprawiac to nie ja sie grzeje w Twym blasku :D

 

7000km - ty chciałbyś crf jeździć asfaltem? To jest sprzęt na tor i do jazdy przelotowej zupełnie się nie nadaje(nawet gdyby nie wymagał żadnego serwisu)

ja nie moge. pisalem to w kontekscie wagi, da sie do tego dojsc. powiedz mi czemu crf250r nie nadaje sie do jazdy DS? pomijajac serwis. tak, gdyby nie obsluga serwisowa to chcialbym z crf250R/450R zrobic duala. nie widze przeszkod. 450X sa juz ok, ale duzo drozsze od R i mnie na takie rozwiazanie nie stac, dodatkowo X stanowia 5% ofert CRF. z uwagi jednak, ze serwis jest, to musze kupic ciezka dr-z 145kg w teren - musze byc idiota. i jak to jest CRF 122kg na tor, ale nie nadaje sie w teren? widze, ze wiecej tu podzielonych zdan.

 

Jesli uwazasz, ze to nie duzo, to bujnij sie sprzetem 120+ i 113 :)

o jakim 113kg modelu mowa?

Forum nie służy do zdobywania wiedzy, informacje znajdź sobie w internecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytanie ze zrozumieniem: klasa 2 szkoly podstawowej..

 

właśnie wydaje mi się, ze dużo... full mniej ważą

Ty nie patrz TYLKO na wage

 

a co chopaki myślicie o tych 450 dla amatora?

czy pojemnosc.., bo z tego co mi wiadomo, to ani jedno, ani drugie jeszcze nikogo nie zabilo, pod warunkiem, ze ma sie troche oliwy nie tylko w silniku, ale i we lbie. Siadz i testuj, ale przede wszystkim zastanow sie, jakie ten sprzet ma spelniac zadania czylu do czego ma Tobie sluzyc.

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

               

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Że co? :D Że w Polsce KTM jest niszowy? :banghead:

 

Edit:

 

No chyba że tam u was we Wrocku... W Małopolsce to bym powiedział że co 4 sprzęt jaki widzę w terenie to KTM

tak, niszowy. Malopolska to jeszcze nie cala Polska. na serwis z Makowa Mazowieckiego tez do Malopolski ma jezdzic? widocznie w biednym wroclawiu kupujemy stare zlomy z Japonii :D ktmow jest tu malo wierz, badz nie. moze nie kupujemy agresywnego marketingu ktm'a. moze wcale nie sa takie super. z pewnoscia placi sie tam za marke, gdyz reklama i sponsoringi kosztuja. patrzac po nowych motorkach Honda ma najlepsza jakosc do ceny, a stare sa bardziej cenione od ktmow z tego samego rocznika. takie jest moje zdanie. sposrod kilkunastu znajomych, ktorzy jezdza 1 ma ktm tyle, ze mieszka w Kanadzie - a to nie Polska.

Forum nie służy do zdobywania wiedzy, informacje znajdź sobie w internecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie ten motocykl ma być weekendowa odskocznią i ma być tani w utrzymaniu i prosty w budowie...

Sprecyzuj termin ' weekendowa odskocznia', bo pierwsze, co mi przychodzi do glowy slyszac TANI i prosty - widze rower..

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

               

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie rejestruje crossa?

ja jestem swiezakiem, ale 4jku wie. takze niech sie wypowie, skoro poleca wszystkim spelnienie wymogow homologacyjnych, rejestracje i wykup OC, ktore chroni przed wypadkami w lesie w trakcie uprawiania motorsportu. tylko tak jak bozia przykazala - 100% legalnie.

 

generalnie ten motocykl ma być weekendowa odskocznią i ma być tani w utrzymaniu i prosty w budowie...

prosty w budowie nie oznacza tani w utrzymaniu. wraz ze spadkiem kosztow serwisowych rosnie waga. mecze temat od pol roku. dla Ciebie 122kg to wg mnie minimum, bardziej nie zejdziesz. dla mnie to juz 145kg, bo chce robic kilometry w DS. co do pojemnosci to tak jak pisze Natalia Cattiva, jak masz olej w glowie to spokojnie. 4T nie sa narwane w oddawaniu mocy. 250 2T bedzie bardziej dzika niz 450 4T. nie mowcie tez, ze 122kg z 450ccm to duzo, no chyba, ze w zestawieniu z jakims crossem. ciekaw jestem propozycji w budzecie 8k i masie <122kg. tylko zeby to sie kupy trzymalo, bylo tanie w eksploatacji i spelnialo inne warunki Dziewan08.

Edytowane przez emes321

Forum nie służy do zdobywania wiedzy, informacje znajdź sobie w internecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

powiedz mi czemu crf250r nie nadaje sie do jazdy DS?

 

 

bo mam crf 450r i stwierdzam, że się nie nadaje więc 250 tym bardziej. Jak kupisz to się przekonasz. to nie jest silnik zestrojony pod lajtowe endurzenie. Zawieszenie też do komfortowych nie należy. Biegi są inaczej zestopniowywać niż w endurakach, jak pyrkasz to lubi se zgasnąć. Po prostu mam też wr450 w garażu ona się do endurzenia duzo lepiej nadaje, lecz z kolei na torze jest trochę lipa w porównaniu z crf. Na asfaltowych dojazdach to każdy z podobnych sprzętów jest tragiczny, no może oprócz kxf450 supermoto które jest trzecim sprzętem w moim garażu:) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...