Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Racja, nie miałem do czynienia, ale myślę, że warto zwrócić na to uwagę, skoro Honda w rocznikach 2010 i prawdopodobnie 2011 wypuściła modele z wadliwymi wtryskami (crf 450 i 250), w których paliwo mieszało się z olejem i się piec zacierał. Honda wydała oficjalne pismo w tej sprawie a więc raczej nie ma żartów.

 

Możesz podać jakieś źródło tego , bo nic nie mogę znaleźć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś enduro za bardzo nie chce nie będę jeździł po drogach ani żadnych dojazdów,więc zbędna waga :icon_razz: Chociaż na pewno serwis jest tańszy,ale to i to drogie w utrzymaniu.

 

jak uważasz ale

 

 

już olewając koszty eksploatacji to spróbuj sobie porównać(przejechać się ) 2 bliźniacze maszyny oparte na tym samym silniku np yz i wr czy exc i sx i sprawdź sobie czy nie bardziej by ci leżało hard enduro tym bardziej że gra toczy się o duża kasę...te maszyny nie różnią sie tylko światłami i instalacją elektryczną jak wielu mylnie sądzi :D zresztą jak bardzo szukasz oszczędności na wadze to zawsze te ważące 2kg światła możesz wywalić bo akumulator i rozrusznik bym zostawił -może się przydać serio wiem po sobie, nie chodzi o to czy pali po glebie czy nie pali ale nieraz nie ma możliwości kopnąć :D

 

różnica w wadze między wr450 2010 a yx jest 12 kg dla mnie szału nie ma, na upartego rozrusznik i akumulator też można wywalić a zostaje lepsza charakterystyka silnika......

 

ogólnie to w trudnym terenie rządzi 2T przemyśl sobie też exc 250/300 to są dopiero lekkie i mocne maszyny...

 

ja w sumie tylko jedną prawdziwą 4T crossówką jeździłem yz426f to co z tego że mocne jak cholera, jak dół jak na 4T słaby (słabszy od wr czy drz400e że o xt600 nie wspomne :D ) u góry bardzo jadowita(czasami aż za bardzo), dziwnie zestrojona skrzynia (strasznie długa 1 a pozostałe biegi krótkie-ale może to tylko moje odczucia) masakrycznie twardy zawias, jak miałem mtxa to robiła na mnie wrażenie ale z perspektywy czasu na drz jeździło się po żwirowni czy lesie przyjemniej..

 

 

gdzie nawet xt 350 wydawało się ciężkie

 

a ile xtek waży ??

 

no ale zrobisz co zechcesz nie będe molestował bo mnie zjedzą ale zawsze uważałem że crossówka do lasu to porażka, nieważne jaka, jedyne co przemawia to że za tą samą kasę kupisz młodszą i lepszą crossówkę niż hard enduro ale odbija się to w kosztach eksploatacji :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xtek bodajże 130kg ale miałem wywalony akumulator elektrykę światła podnóżki dla pasażera zmieniony bak na plastikowy i inne duperele nie potrzebne w terenie exc 450 też mi się podoba ale waga podobna do odchudzonego xteka.2t nigdy nie miałem nie wiem jak będzie się tym jeździło w moim terenie czyli góry 4t ciągnie od dołu i się łatwiej wszędzie wdrapać :icon_razz:

Może jeszcze rozwarze czy brać fullcrossa czy hard enduro jeśli enduro to raczej exc 400,450.

Na wiki pisze,że sucha 119kg a na innej stronie już,że 150kg,ale według mnie waży tak na prawde 130 moja,może ważyła 125kg.

http://allegro.pl/ktm-450-exc-r-2009r-i1783505643.html

Chyba tego ktma obejrzę może i masz racje,że fullcross do lasu za bardzo się nie nadaje,tylko ta waga...

A jakich roczników szukać exc 450?

Edytowane przez CormaC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CormaC może cię zainteresuje KTM exc 525 niższy koszt eksploatacji niż 450 4t, bardzo mocny dół i mocy wystarczająco. Najlepiej kata kupić z silnikiem RFS sprawdzony i niezawodny silnik. Silnik XC4 z początku produkcji ma choroby wieku dziecięcego.

 

Tutaj masz kilka ktmów z małopolski

 

http://moto.allegro.pl/ktm-525-exc-factory-2007-stan-bdb-salon-polski-i1754310564.html

 

http://moto.allegro.pl/ktm-525-exc-factory-polski-salon-zarejestrowany-i1794101460.html

 

http://otomoto.pl/ktm-inny-exc-525-M2816129.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki,ale trochę boje się tego moto nie wykorzystam tej mocy w moim terenie,więc jakich roczników szukać?A model 2011r kolega może mi sprowadzić z usa lekko używany za bodajże 7000$,można trochę dozbierać co sądzicie?Mi się podoba strasznie to moto,ale nie wiem jak to jest z jego awaryjnością i ten piękny przezroczysty bak :biggrin: moto marzenie.Pogadałem ze starszymi kumplami i również odradzają fullcrossa,mówią że exc 450 super sprzęt i że elek.starter się na pewno przyda więc wybór padł,teraz będę coś szukał może trafi się coś z usa :crossy:

W gre wchodzi jeszcze 2t nie wiem czy 200 czy 250 przejechałem się na,250 i wielkie zaskoczenie jeździ się lekko jak na rowerze :biggrin:

Edytowane przez CormaC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki,ale trochę boje się tego moto nie wykorzystam tej mocy w moim terenie,więc jakich roczników szukać?A model 2011r kolega może mi sprowadzić z usa lekko używany za bodajże 7000$,można trochę dozbierać co sądzicie?Mi się podoba strasznie to moto,ale nie wiem jak to jest z jego awaryjnością i ten piękny przezroczysty bak :biggrin: moto marzenie.Pogadałem ze starszymi kumplami i również odradzają fullcrossa,mówią że exc 450 super sprzęt i że elek.starter się na pewno przyda więc wybór padł,teraz będę coś szukał może trafi się coś z usa :crossy:

W gre wchodzi jeszcze 2t nie wiem czy 200 czy 250 przejechałem się na,250 i wielkie zaskoczenie jeździ się lekko jak na rowerze :biggrin:

 

to może GasGas EC 250 jakiś świeży albo nawet nowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No exc 200 też fajne moto nie brakuje ci mocy?Koszty utrzymania na pewno tańsze nie ma łańcuszka rozrządu zaworów,ale za to spalanie ile ci spali przy ostrej jeździe?

Ile na sezon musisz wydać na utrzymanie moto z 2000zł?

Edytowane przez CormaC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No szkoda by było wydać jeszcze 6000zł jak ty :biggrin:,zobaczymy co się lepszego trafi czy exc 200,250 a może i 450.Dzięki za pomoc a z ciekawości przejeździsz cały sezon bez wymiany tłoka,oczywiście zależy ile jeździsz chodzi mi raczej o jazdę raz w tygodniu na jakiś 3godziny wypad w góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie to jest różne z jazda, był czas ze co tydzień był całodniowy wypad w teren a jest czas ze w tyg się jedzie samemu czy we dwóch popołudniami ale mam nadzieje ze tłok wytrzyma 1,5 sezonu. W dobrze utrzymywanym 4t spokojnie wytrzyma 2-3 sezony

Edytowane przez Katsumoto

Mika Ahola

1974 - 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...