Skocz do zawartości

Suzuki dr 125 nie chce odpalić !!!


>ENDUROS*600<
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa przedstawia się następująco: motorek kręci normalnie, ale nie chce odpalić, odpala z zapychu, ale nie trzyma zupełnie obrotów i momentalnie gaśnie, co do czyszczenia gaźnika to ma wyczyszczony wszędzie gdzie się da.

Ps. przed wyczyszczeniem odpalała ale ciężko i z gazem, ale odpalała na rozrusznik i dlatego nie wiem co jej się stało.

Jeśli macie jakieś pomysły bądź mieliście już taki problem proszę o odp.

Mam jeszcze pytanie bo z kumplami podejrzewamy że ta kostka przy gaźniku sterująca dawką paliwa jest zepsuta, co wy na to ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee tam przy okazji tego "czyszczenia" zapchaliscie kompletnie ktorys z przelotow ukladu wolnych obrotow i dlatego nie chce palic ani trzymac wolnych. Zaniescie gaznik do kogos, kto potrafi to zrobic, np gaznikowca samochodowego.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą śrubką ze sprężynką to jest tak, że moto zmienia obroty podczas gdy już chodzi, ale śrubka ta nie pomaga, żeby paliła na rozrusznik.

A co do czystości gaźnika to jest czysty w 100%

 

 

Mam jeszcze takie pytanie, może któryś z was będzie wiedział, przy tym czyszczeniu gaźnika usuwaliśmy wyciek oleju spod lewej kapy silnika (nie było jako takiej uszczelki), i w tym celu moje pytanie brzmi czy ten tryb, który jest wyciągany, ten którym rozrusznik napędza ten większy tryb z magnetem, musi być jakoś odpowiednio włożony, bo nie zwróciliśmy uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą śrubką ze sprężynką to jest tak, że moto zmienia obroty podczas gdy już chodzi, ale śrubka ta nie pomaga, żeby paliła na rozrusznik.

A co do czystości gaźnika to jest czysty w 100%

Mam jeszcze takie pytanie, może któryś z was będzie wiedział, przy tym czyszczeniu gaźnika usuwaliśmy wyciek oleju spod lewej kapy silnika (nie było jako takiej uszczelki), i w tym celu moje pytanie brzmi czy ten tryb, który jest wyciągany, ten którym rozrusznik napędza ten większy tryb z magnetem, musi być jakoś odpowiednio włożony, bo nie zwróciliśmy uwagi.

 

tam pasuje tylko z jednej strony. nie pamietam dokladnie ale chyba ten mniejszy tryb w strone silnika. a ta kostka przy gazniku to czujnik położenia przepustnicy :icon_twisted: pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...