Skocz do zawartości

mam 190 cm, waze 130 kg i chce nowy sprzet ... pomozecie ?


Rekomendowane odpowiedzi

no to zamiast B12 wolalbym gsx 1200. zdecydowanie lepsiejszy do jazdy bardziej kontemplacyjnej

 

Jak czytałeś temat, to dla dużych gości gsx jest za mały i wykazałem to w kilku postach. Do jazdy kontemplacyjnej WTF? :icon_mrgreen: potrzeba wygodnej pozycji. Po za tym uważam, że wygląd motocykla jest drugorzędny gdy kupujemy motocykl, żeby nim jeździć a nie lansować się pod klubem. W końcu jak będziesz na nim jechał, to i tak nie będziesz widział nic innego po za kawałkiem baku, zegarów i ewentualnie owiewki :icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ... moj motocykl ma miec litra, byc w pizdu glosny i bedzi mi sluzyl wlasnie do jazdy kontemplacyjnej.

kontemplacja + spory zapas mocy zeby wyprzedzic tira, napewno nie bede w codziennej eksploatacji wykorzystywal tych 100 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak zapas i wyprzedzanie, w czasie konteplacji to Bandyta, duży moment (ponad 100 Nm) osiagalne już od 3000-4000 rpm :icon_mrgreen:

 

Wynik, jedziesz na 5-tce czy 6-tce, odkręcasz i rwie do przodu :icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to zamiast B12 wolalbym gsx 1200. zdecydowanie lepsiejszy do jazdy bardziej kontemplacyjnej

 

Pod jakim względem, GSX bardziej nadaje się do jazdy kontemplacyjnej?

Przeca silniki te same, poza tym do jazdy kontenplacyjnej kupuje się armaturkę, a nie UJM rozmiarami zbliżony do lokomotywy :biggrin:

 

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam juz dosc armaturki. kontemplacja pelna geba ale zawsze jak wyprzedzam tira to poslady scisniete :notworthy:

wiem ze wiaderko bylo by najlepszym wyjsciem ale ma byc silnik na wierzchu i design golasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze szczerego serca polecam Ci Bandytę 1200, który jest bardzo elastyczny, jego silnik chodzi niczym elektryczny, bebechy ma na wierzchu, TIRy nie są mu straszne i jak trzeba kontenplacyjnie też pojedzie :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alescie sie czepili :biggrin:

koles pisze ze do turystyki wiec odpisalem ze do takiej jazdy gsx w sam raz

moze i silniki te same , ale moment jest inny. nie za bardzo rozumiem to ze poleca ktos xjr1200/1300 mowiac ze gsx1200jest za maly . czlowieku -postaw obie obok siebie , to zobaczysz roznice . latalem inazuma 2 sezony .spoko sprzet.

a jesli to wszystko za male jest to moze zzr1100- ten na bank bedzie ok a i do owiewek sie szybko przekonasz hehe .

pozdrawiam

:notworthy:

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

a sobie chcialbym kupic cos za ok 10-12 tysiecy.

w gre wchodzi naked - silnik ma byc na wierzchu bo moto sluzy mi glownie do jazd po miescie i max 100 km trasy.

 

spory ze mnie koles i nie chce wygladac idiotycznie na sprzecie.

aha i nie mowcie mi prosze o motocyklach powyzej 100 KM bo czuje do nich za duzy respekt narazie ...

...

cos innego byscie polecili i/lub co z tych co juz wymienilem ?

 

jak cos innego niz wymieniles to moze?

BMW R1100R - EUR 3.490

http://www.mobile.de/cgi-bin/displayAddPic...10433&Picture=2

albo

BMW R 1100 GS - EUR 3.640

http://www.mobile.de/cgi-bin/displayAddPic...20211&Picture=1

 

1/ trudno by silnik byl bardziej na wierzchu ;)

2/ mozna jezdzic baaardzo dostojnie i duzo mniej dostojnie

3/ jest wygodny i gs (R troche nizszy jest) powinien byc ok dla Ciebie + pasazera tez.

4/ przebiegi tych ze zdjec sa srednie (54kkm i 81kkm) wiec i w koszcie... nie no, qrde, trudno sie bedzie zmiescic aczkolwiek warto poszukac. Moj ma wiekszy przebieg i chodzi elegancko.

5/ jest b. dobrze zawieszony i czesto dobrze wyposazony. abs miewa tez.

6/ mocy ma mniej niz 100KM :D

 

Zeby nie bylo, ze "kazda myszka swoj ogonek chwali" to nie tylko ja chwale:

http://bmwklub.triger.com.pl

http://www.boxer-motor.com/

 

pzdr :D

 

PS. brzozowy swietny jest.

Edytowane przez tatajacek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alescie sie czepili ;)

koles pisze ze do turystyki wiec odpisalem ze do takiej jazdy gsx w sam raz

moze i silniki te same , ale moment jest inny. nie za bardzo rozumiem to ze poleca ktos xjr1200/1300 mowiac ze gsx1200jest za maly . czlowieku -postaw obie obok siebie , to zobaczysz roznice . latalem inazuma 2 sezony .spoko sprzet.

a jesli to wszystko za male jest to moze zzr1100- ten na bank bedzie ok a i do owiewek sie szybko przekonasz hehe .

pozdrawiam

:D

 

 

Owiewki w ZZR są wspaniałe, obok ciężarówek śmiga jak strzała, prowadzenie super, niestety on nie lubi jazdy kontenplacyjnej :D Wiem, ponieważ mam protoplastę ZX-10 Tomcat.

 

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze wiaderko bylo by najlepszym wyjsciem...

:clap:

 

... ale ma byc silnik na wierzchu i design golasa.

Viadro bez owiewek :clap: Tego jeszcze nie było ale zawsze ktoś może być pierwszy :icon_eek:

 

W "gołych" BMW zawsze przeszkadzały mi przetłoczenia na baku - za długie nogi przy 1,94m.

Edytowane przez Hun996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alescie sie czepili :banghead:

koles pisze ze do turystyki wiec odpisalem ze do takiej jazdy gsx w sam raz

moze i silniki te same , ale moment jest inny. nie za bardzo rozumiem to ze poleca ktos xjr1200/1300 mowiac ze gsx1200jest za maly . czlowieku -postaw obie obok siebie , to zobaczysz roznice . latalem inazuma 2 sezony .spoko sprzet.

a jesli to wszystko za male jest to moze zzr1100- ten na bank bedzie ok a i do owiewek sie szybko przekonasz hehe .

pozdrawiam

;)

 

O matko :) , pisałem, że gabarytowo są małe, nie pisałem o silniku. Jeździłem Banditem i GSX-em i Bandit jest znacznie wygodniejszy i większy(szczegóły wyżej), dla dużych chłopów, a nie mam 190. Więc dla dużego chłopa GSX nie będzie tak wygodny. Pisałem też że xjr widziałem, a nie że nią jeździłem więc wygląda na większą ale zaznaczyłem, że nie jeździłem więc nie wiem jak jest w trakcie jazdy.

 

 

przytoczę jeszcze dane: GSX dodałem też xjr i gsf 1200

-----------------------------------------------GSX--750-----------GSX-1200--------xjr--------gsf1200

Długość (mm) ------------------------------------2145----------------2140--------2175------2140

Szerokość (mm)------------------------------------750----------------780---------775------- 790

Wysokość (mm)------------------------------------1095---------------1100-------1115-------1235

 

Nie są to oczywiście dramatycznie różnice i są to dane suche. Wiadomo, że nie zależnie od wymiarów motocykla najważniejsze w wygodzie jest umiejscowienie podnóżków, odległość między kierownicą a siedziskiem, wyprofilowanie baku (pod kolana), oraz wysokość siedziska.

Edytowane przez Marcin SF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O matko :) , pisałem, że gabarytowo są małe, nie pisałem o silniku. Jeździłem Banditem i GSX-em i Bandit jest znacznie wygodniejszy i większy(szczegóły wyżej), dla dużych chłopów

no pod warunkiem ze ktos lubi lezec na baku i miec miazdzone jaja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/item252256207_yamaha_xjr..._sp_2000r_.html

 

czy ktos zna to moto badz moze sie tam przejechac jesli mieszka w okolicy Lublina i rzucic okiem ?

 

cholera gdyby nie te niebieskie felgi to by bylo moto marzen :icon_mrgreen: bo komin juz ma w standardzie glosny :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...