TwisterZG Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 W takich syt. jak napisal baklazan stosuje magiczny trick-strzal klamą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 to ja jakas sytuacje opisalem ? :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 jak jezdzilem nigdy w koleinie nie odkrecalem gazu do konca :|tylko rownym gazem jechałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszon Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 ELO ELO ! ! ! ?:icon_biggrin: Mam problem mianowicie taki:Jeżdżąc dróżkami na środku drogi są zawsze takie rynny (wydeptana trawa) jak w to wjeżdżam to mam problem zawsze z wyjechaniem bo jak próbuje wyjechać to koło mi się ślizga... Jest na to jakiś sposób??mam nadzieję, że nie pomieszałem :rolleyes:z góry wlk dzięki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Nie jestem żadnym emxiowym guru bo jestem początkujący wiec moge sie mylić ale ja pokonuje tak:Jak jedziesz w tej "rynnie" to w momencie jak odbijasz dlikatnie w bok żeby z niej wyjść staraj sie przenieść ciężar ciała na tył, tak jakbyć chciał lekko wyrwać na koło, oczywiście wszystko na dość mocno odkreconym gazie i nie ma co sie bać (najlepiej podnieść przednie koło nieznacznie lub tylko je odciążyć bo 12 o'clock wheele to raczej nie powinien być :) ), najwyżej sie przewrócisz a motor oczyścisz z piachu czy błota. Jeżeli przodem już wyjedziesz to wracasz do standardowej pozycji i pełna wiksa w gaz żeby tył też mógł swobonie wyjść. Wszystko powinieneś robić na stojąco, w pozycji siedzącej nie ma takiej kontroli nad motocyklem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHAW Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Mam takie pytanie otóż podczas latania po torze gdy skacze zdarza sie że nogi odrywają mi sie od podnóżek(zwłaszcza przy większych skokach).Co może być tego przyczyną i jak tego unikać(nie musze tłumaczyć co może sie stać jak przy lądowaniu nietrafie w podnóżek :) ) Z góry wlk dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Trzymaj kolanami bak i przyjmij odpowiednia postawe i nogi ci nie powinny odskakiwac :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Poprostuje na wyskoku dupe Ci podbija.Miej Poprawną pozycję na najeździe na hopie, a będzie wszytsko wporządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Sprobuj po prostu "wcisnac" nogi w podnozki, zamiast "wciskac" lapy w kierownice :) . POwaznie - mysle ze takie podejscie powinno pomoc.Chybaze probujesz sie wybic na siedzaco- wtedy wstan :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 (edytowane) pytanie o "awaryjne" lądowanie :) na torze jesli w trakcie lotu/wybicia/czegos tam skok nie wyjdzie dużo osób zaleca jak najdłużej utrzymac sie na moto żeby przy pierwszym kontakcie z ziemią moto przyjęło większą cześc uderzenia itd sytuacja na tyle komfortowa że widzimy gdzie wylądujemy ale co zrobic w lesie ? miałem dwie sytuacje:- pierwsza - była skutkiem kompieli błotnej i dużego zmęczenia- zablokowała się jednoczesnie linka gazu i łozysko główki ramy, hamulce były zawalone błotem ... nie udało się skręcić tam gdzie prowadziła droga- druga - ćwiczyłem jazde na kole i źle wymierzyłem predkosc (3 bieg) i odległosc potrzebną do zatrzymania :( w obu sytuacjach skończyło sie efektownym lotem przez krzaki 2 metry w dół ... kompletnie nie widziałem co jest za krzakami , nie wiedziałem czy na cos trafie i gdzie wyląduje ... w obu przypadkach po pokach stały drzewa ale na szczescie nie doszło do spotkania i z obu sytuacji wyszedłem bez obrażeń co byscie zrobili w takich sytuacjach ... wiadomo, trzeba w ostatnim momencie odpuscic hamulce i nie dopuścic do tego żeby moto pikowało przednim kołem w dół ... ale co dalej ? trzymać się moto czy odskoczyć? opcja "zależy od sytuacji" raczej odpada bo przez krzaki nie widać gdzie lece :) pzdr Edytowane 5 Października 2006 przez robak Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 w obu sytuacjach skończyło sie efektownym lotem przez krzaki 2 metry w dół W takiej sutuacji jak i innych kiedy trzeba nagle zeskoczyć a prędkość jest mała powinieneś nie odpuszczać gazu i przesunąć cały cieżar ciała do tyłu czyli coś takiego http://www.motorsports-network.com/honda/2...rf250/jump4.jpg nawet przy małym pikowaniu nie przelecisz przez kiere, nie puszczaj gazu, manetka musi być cały czas równo odkręconaa przed lądowaniem manetka na full gaz, co spowoduje że delikatniej wylądujesz. Oczywiście sytuacje są różne, jeżeli za krzakami jest drzewo to wypadałoby zeskoczyć w bok jeżeli nie to można próbować. Ja tak przynajmniej robie w takich sytuacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 jasne jasne sytuacja co do pozycji na moto czyli dupa do tyłu jest jasna - jak w ostatnim momencie odpuscisz hamulce, dodasz lekko gazu i wystawisz dupe do tyłu to moto nie spadnie pionowo w dół bardziej mnie zastanawia czy zostac na moto czy z niego zeskoczyc ... najlepiej chyba zeskoczyc ale jeszcze przed tym zanim oderwie sie od ziemi ale ciężko jest wybrac w takiej sytuacji miedzy hamowaniem do samego konca a puszczeniem moto ... pierwsza myśl to walczyc do samego konca czyli hamowanie Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Witam !Mam pytanko ... jak na motorze tłumić muldy ? Czy hamowac w odpowiednich momentach jezeli tak to kiedy, czy dodawac gazu ? Z gory dzieki za portadyPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Witam !Mam pytanko ... jak na motorze tłumić muldy ? Czy hamowac w odpowiednich momentach jezeli tak to kiedy, czy dodawac gazu ?Z gory dzieki za portadyPozdrawiam Wstajesz odchyalasz sie do tylu i bierzesz je na tylne kolo, caly czas operujesz gazem. Masz fotki jak +- to wyglada.http://www.racerxcanada.com/images/060324_Klatt_JF.jpghttp://www.arsenalmx.com/news/images/daytona2.jpg <--- PAstrana na 450 4t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 ok dzieki za pomoc :icon_mrgreen: jutro to przetestuje :buttrock: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.