adam87 Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 http://www.motox.pl/images/stories/szkola/zakret.avi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 ogladalem juz jakies 15 min filmiku od tomskiego :) (tylko tyle bo byl taki natlok info ze musialem troche zapamietac zeby jutro na torze pocwiczyc ;) ) i jesli kumasz troche inglisza to film jest zajebisty !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Plytki rozeszlyu sie jak siweze buleczki. Dzieki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 moze zripuje ktos na zwykle cd bo nie dorobilem sie dvd :) ewentualnie kto by mi zrobil kopie DVD jakos sobie poradze (oczywiscie skasuje w przeciagu doby zgodnie z prawem :mrgreen: :-D ) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Słuchajcie moje pytanie moze najwiekszego poziomu nie posiada ale jest to dla mnie bardzo denerwujace.Mianowicie gdy w zakręcie bardzo piaszczystym (tor quadowy) pochyle motocykl i wystawiam noge przed siebie i nią kresle tor jazdy (mniej wiecej) czasami ucieka mi do tyłu i trace równowage i padam na bok bo jestem mocno przechylony a nawet wychodze z takiego zakrety bokiem.Staralem sie cwiczyc wyjscia z takiej opresji ale nie mam pojecia jaki "szposób" zastosowac.Prosze o rade doswiadczonych bo juz mnie troszke stawy kolanowe bola od takiego wracania sie nogi.Pozdrawiam. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Jezeli ucieka Ci tyl to musisz skontrowac przednim kolem zeby wyprowadzic moto z poslizgu. A tak wogole jak na piachu siadziesz bardzo mocno z tylu to nie powinno dojsc do takiej sytuacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supersheep Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 noge to sie trzyma w zakrecie wysoko, prawie wyprostowana, musisz dotykac chlodnicy, i na wysokosci prawie blotnika, tak wedlug mnie, wraca dlatego ze masz ja za blisko ziemi i zle wystawiona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Hm...zle to wytłumaczyłem.W zakrecie sa przez nas wyrobione takie tory,koleiny i one sa dosc długie ze jak jade tą koleina to rezam podnózkami.Jest to tor quadowy takze oni takie dziurki to maja...nie obchodzą ich.Trzymam tak noge (wydaje mi sie ze dosc wysoko)ze az czasami troche łydką przejade po ziemi.Jest to trudne do opisania bo sam tor jest trudny a moje umiejętnosci marne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 witammam do was następujące pytanie. jak jechac po skosnym w poprzek terenie np. po zboczu jakiegos wawozu. tzn chodzi mi o taki teren gdzie z jednej str. jest wyżej a z drugiej niżej. co zrobić gdy nagle moto zaczyna sie zsuwać w dół (przytrafiło mi sie tak raz i myślałem że to bedzie już koniec) oraz jak w miare szybko jechac gdy nachylenie jest łagodne aby sie nie przewrócić bo wiadomo - będzie ściągac w tą strone gdzie jest niżej.z góry dziekipozdro Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Przedewszystkim jechać na stojąco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Przedewszystkim jechać na stojąco.ok, ale jadąc na stojąco nie bardzo mam jak podepszeć sie nogą w razie jakiegokolwiek uslizgu któregos z kół. Nie tak jest? Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 ok' date=' ale jadąc na stojąco nie bardzo mam jak podepszeć sie nogą w razie jakiegokolwiek uslizgu któregos z kół. Nie tak jest?[/quote']No tak ale na stojaco bedzie ci chyba trudnien motorem "balastowac" Wszystkiego moim zdaniem dowiesz sie w praktyce * balansowac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 No tak ale na stojaco bedzie ci chyba trudnien motorem "balastowac" łatwiej jest balansowac bo masz balansujesz ciałem od kolan w góre a jak siedzisz na dupie to balansujesz tylko górną częścią tułowia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 SORY mysllaem inaczej pisalem inaczej...To proste ze jak sie stoi to sie latwiej balansuje ...Sory za pomylke... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 ok, dzieki za rady i popróbuje robić tak jak mówcie Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.