nitroMCZ Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Nitomen , ja mam podobne kilogramy pod dupskiem i powiem Ci, że dla mnie to naturalne, nie wszedłbym w ostrzejszy zakręt przy 80km/h... Jezdze dopiero pierwszy sezon na enduro i może kiedyś tak,ale na razie :icon_razz: Takim klocem to i tak chyba dość cięzki temat ,te zakręty przy dużych predkościach. Nie chce się wymądrzać ,bo dopiero co opanowuję techniki jazdy i jeszcze duuuzo przedemną... A powiedz mi czy kiedyś latałeś te winkle z taką prędkością i teraz Ci się coś poschizowało, czy jak?? ... aha... a powiedzcie, czy jest jakas literatura apropos techniki jazdy po polskiemu??? Mam w domu "Technika wyczynowej jazdy motocyklem" z 1971r :icon_twisted: ale jescze nie czytałem, bo dopiero co wyśnoprałem ją z odchłani starej szafy taty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Nitro nie pamiatam czy tam rok temu latalem :/ powoli powoli zaczynam sobie przypominac jazde na kostce, ale mimo wszystko w piasku ciezko takiego kloca zmusic do polozenia sie :/. Ale mam prawie pod nosem stara plaze nad rzeka , mozna sie wyszalec i pocwiczyc zakrety w glebokim piasku, szkoda tylko ze jest dosc mala. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 (edytowane) generalnie błędem jest patrzenie sie na przeszkode :P bo zawsze sie w nia wpakujecie. W tym wypadku nie tyle patrzycie na kamień czy dziure ale patrzycie na początek zakrętu albo na miejsce gdzie chcecie rozpocząć zakręt (plaża). Zawsze nalezy popatrzeć gdzie zaczyna sie zakręt a jak juz sprawdzicie czy "droga czysta" to trzeba zwrócic wzrok na koniec zakrętu! Gwarantuje wam że to wszystko zmieni. Bez tego przy wiekszej prędkości zawsze sie przepałuje zakręt i pojedzie sie prosto na heblach :biggrin: dawno temu miałem ten samn problem i jeden koleś mi to wytłumaczył i to działa. Pozatym jakoś nie umiem sobie wyobrazić zakretu przy 80km/h... takiego zeby sie nie dało przejechac bo 90 stopni to "nikt" przy takiej prędkości nie przejedzie.. najlepiej jakąś fotke przykładową zakrętu dajcie :biggrin: Edytowane 29 Października 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Minoo Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Witam wszystkich mam takie pytanie poniewaz jestem poczatkujacy...jezeli jezdzicie po terenie lub torze obojetnie gdzie...to sciskacie kierownice z calych sil i trzymacie jak imadlo aby sie nie ruszala czy dajecie jej wolnosc zeby sama sobie wybrala tor...i jeszcze drugie pytanie...czy jak zaczynliscie jazde to mieliscie problemy z zawroceniem w miejscu chodzi mi tzn. pół bączka...ja mam problemy nie wiem czy jest to ze jest za wysoki motor czy brak techniki jezeli jest taka potrzeba i zalezy od wysykosci motoru moge go obnizyc jeszcze o jakeis 3cm dziekuje serdecznie za rady i odpowiedzi :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Co do ad2. to pochylasz motor jak najnizej i dozujesz gazem.A do ad1. to zależy od terenu czy piacz czy trwardy teren ja trzmam tak zebym mial pełna kontrole nad motorem!pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 W terenie należy luźno trzymac kierownice, nie na siłe. Mi na początku nawrotak tak sobie wychodziła, ale wystarczy motocykl mocniej pochylić na nodze i wtedy już jedzie kółeczka jak po maśle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Minoo Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Mi codzi o bardzo twrady teren typu kamienie,korzenie,muldy...a i jeszcze jedno pytanie...czy jak nagle widizice przeszkode to zwalniacie przed nia czy dodajedzie gazu i jakos poslizgiem sie przed nia ratujecie...ja juz nic nie rozumiem jeden mowi ze mocno drugo slabo..prosze o wiecej wypodiedzi na ten temat abym mogl jakeis wnioski wyciagnac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Jak bedziesz trzymal mocno to cie beda zaraz bolaly rece a jak za slabo to moto ci spod du** wyskoczy :biggrin: Musisz sam sobie dobrac moc uscisku z moto :biggrin: W taktez sie da tak zawrac trzeba tylko bardziej delikatnie odwijac manetke :P Kwestia przyzwyczajenia... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terenowy wymiatacz Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 w trudnym terenie kiere trzeba trzymać mocno bo to Ty masz decydować gdzie jechać a nie kierownica ma cie prowadzić tam gdzie ona chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Witam wszystkich mam takie pytanie poniewaz jestem poczatkujacy...jezeli jezdzicie po terenie lub torze obojetnie gdzie...to sciskacie kierownice z calych sil i trzymacie jak imadlo aby sie nie ruszala czy dajecie jej wolnosc zeby sama sobie wybrala tor...i jeszcze drugie pytanie...czy jak zaczynliscie jazde to mieliscie problemy z zawroceniem w miejscu chodzi mi tzn. pół bączka...ja mam problemy nie wiem czy jest to ze jest za wysoki motor czy brak techniki jezeli jest taka potrzeba i zalezy od wysykosci motoru moge go obnizyc jeszcze o jakeis 3cm dziekuje serdecznie za rady i odpowiedziJa do niedawna też kurczowo trzymałem kierownice bo myślałem że tak trzeba i ręce długo tego nie wytrzymywały. Trzeba trzymać na luzaka, ale nie dać sie ponosić. Jeżeli na wyluzowanym uścisku na dziurach "łapiesz rybe" czyli trzepie kierownicą na wszytkie strony to znaczy że masz źle wyregulowane zawieszenie - to jest podstawa. Na odpowiednio ustawionym zawieszeniu motor nie może łapać ryby na dziurach a Ty masz wtedy rozluźnione ręce i dzięki temu nie zmęczysz ich po 1 okrążeniu. Podaj swoje "wymiary" czyli wage i czy jeździsz na twardym czy miękim torze to postaram sie pomóc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 (edytowane) jednym słowem nadgarstki muszą tak sciskac kiere żeby nie wyrwało jej z rąk natomiast w łokciach w miare luźno i jeszcze jedno pytanie...czy jak nagle widizice przeszkode to zwalniacie przed nia czy dodajedzie gazu i jakos poslizgiem sie przed nia ratujecie...zależy jaka przeszkoda, z jaką predkoscią sie jedzie i jaki odcinek nam do niej został jesli w ostatniej chwili zobaczymy np. przewrócone drzewko i nie ma szans na hamowanie to gaz (redukcja biegu, strzał z klamy tez sie przydadzą) i odciążenie przedniego koła ... jak przednie przeleci to jest duże prawdopodobieństwo że tylne też da rade :D Edytowane 1 Listopada 2006 przez robak Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Witam!! mam takie pytanko wklejam link z filmem wktorym ciekawi mnie jak to sie robi prosze o pomocOto link http://video.google.pl/videoplay?docid=-82...194&q=yamaha+dtJka on to robi w 1min i 27sec on tak dupa zazuca az do 1min i 50 sec jak to sie robi prosze o pomoc thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Przesuń się jak najbardziej do przodu, wystaw noge i w wejściu w zakręt dużo gazu!Najlepiej poćwiczyć na śniegu :) sam przed chwila sprawdziłem :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Rece to 40% tematu.60% to cialo.Wiecej robi balans niz krecenie jak glupek kiera kiedy cialo siedzi jak kloc.Konczyny gorne to tylko lacznik miedzy bikem a nami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 dzieki benek do niedzieli msuze poczekac bo w niedziele po Dt lece wiec se poproboje:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.