majasportomoto Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Chłopaki mają racje 2t trzeba uważać przy zjazdach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyotrek Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Dzięki wielkie, już wiem wszystko czego potrzebowałem. Jeszcze pewnie nieraz tu zajrzę żeby was pomęczyć :notworthy: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 silnikiem 2T kategorycznie nie mozna hamowac silnikiem ! w 4T silnik jest smarowany z miski olejowej pod tlokiem i czy bys odciol paliwo czy nie bedzie mial zawsze takie samo smarowanie zas w 2T silnik jest smarowany olejem zawartym w paliwie jak puszczas gaz a silnik jest na zalozmy 7k rpm to masz efekt jak bys jechal bez oleju w paliwie (nie polecam) a pozatym 2T praktycznie nie hamuje silnikiem, za male pojemnosci... silnikiem 2T kategorycznie nie mozna hamowac silnikiem ! w 4T silnik jest smarowany z miski olejowej pod tlokiem i czy bys odciol paliwo czy nie bedzie mial zawsze takie samo smarowanie zas w 2T silnik jest smarowany olejem zawartym w paliwie jak puszczas gaz a silnik jest na zalozmy 7k rpm to masz efekt jak bys jechal bez oleju w paliwie (nie polecam) a pozatym 2T praktycznie nie hamuje silnikiem, za male pojemnosci... a i jak chamowac silnikiem i strzelac przegaza w miedzy czasie ? :icon_mrgreen: ja sobie tego nie wyobrazam :notworthy:poprostu lekko dodajesz gazu albo muskasz sprzęgło i po gazie mu ja tak robie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 mała jedna uwaga, czy ktoś kiedykolwiek rozpoławiał silnik 2t ?chyba nie, wał pływa cały czas w oleju z mieszanki, więc jeśli zamkniemy gaz na te 200m to absolutnie nic się nie stanie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 (edytowane) :icon_biggrin: jak zwykle zmasakrował przeciwników - polecam filmikihttp://www.scigacz.pl/Erzberg,Rodeo,2008,,...strie,5900.html pzdr(jak nie ten dział to admin - przerzucaj) Edytowane 20 Czerwca 2008 przez mbk Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 masz racje olej tam jest ale jak chamujesz silnikiem ze stromego zjazdu na wyskomi biegu to silnik (2T) nabiera wysokich obrotów i ten olej z komory korbowej moze nie wystarczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 no jak ci zaczynają wzrastać obroty to chyba normalne że wspomagasz się hamulcami Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 mała jedna uwaga, czy ktoś kiedykolwiek rozpoławiał silnik 2t ?chyba nie, wał pływa cały czas w oleju z mieszanki, więc jeśli zamkniemy gaz na te 200m to absolutnie nic się nie staniechyba lejesz za dużo oleju do benzyny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 chyba lejesz za dużo oleju do benzyny :bigrazz: 1:50 :eek: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 ale w sumie o cztm rozmawiamy panowie :notworthy: i tak 2T nie hamuje prawie wogole biegiem:P ja tam wole juz w ostatnim momencie sprzęglo bach kontra tylnego kola redukcja w miedzy czasie i repet :banghead: a nie toczyc sie do winkla bez gazu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 tu rozmiawiają o poważnym błedzie, który można zrobić majac 2T, np spuścić sie z górki przez 200m na biegu z zamkniętą manetką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_99 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 (edytowane) Ja mam pytanie bo u mnie na torze jest duzo piasku... i teraz mam 50 (BETA RR) ktora ma tylko ok. 10 koni :crossy: u teraz moje pytanie brzmi: wchodzic na wysokich obrotach w zakret? wylapywac koleiny? dawac gaz na full? chcialbym dobrze opanowac wchodzenie w zakret i jechanie w nim oraz opuszczenie go:P dotychczas to wygladalo tak: hamuje przed zakretem redukuje, wchodze z malutka predkoscia w zakret i sie kopie, a czasem lece na bok :/ co poradzicie ??? Plis odp :biggrin: P.s jest to oczywiscie 2T :evil::D:D:D Pozdro :D Edytowane 27 Czerwca 2008 przez Patryk_99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HondaCR Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Wchodząc w zakręt : -leciutko hamujemy , - redukujemy bieg ,- tak ok w połowie zakrętu dajesz gazu na całego ( w przypadku tej Bety [ 10 koni ] ) No i tyle xP Alleluja i do przodu :crossy: :biggrin: Aha .. zadałeś pytanie czy wchodzić na wysokich obrotach , zapewne ta Beta to 2T i jeżeli nie chcesz redukować bieg to możesz wejść na wyższych obrotach ( ale silnik będzie wył ) no i w połowie zakrętu na całego gaz :evil: KJa bym, radził już wcześniej przed zakrętem wrzucic taki bieg żeby potem dobrze ci było go zredukować i dać na całego gaz w połowie zakrętu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Wchodząc w zakręt : -leciutko hamujemy , - redukujemy bieg ,- tak ok w połowie zakrętu dajesz gazu na całego ( w przypadku tej Bety [ 10 koni ] ) No i tyle xP Alleluja i do przodu :crossy: :biggrin: No i jeszcze żeby nie dojezdzał na zamkniętym gazie do zakretu tylko w ostatniej chwili hebel i redukcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HondaCR Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 A no i jeżeli masz dobre obony to nie bój się złożyć trochę w tym zakręcie :biggrin: Nie powinienieś zaliczyć gleby :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.