thefex Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Dokładnie..sam byłem zdziwiony,ale WLD_Wlodi śmiga na motorowerze i stąd te rożnice....Co jezdziec to inna teoria bo smigamy na innych sprzętach :P :wink: :lapad: to moze pisząć poradę, zaznaczajmy, która jest adresowana do motocykli, a ktora do pizdziawek 50 cc ;)chociaz... to zeby odkrecic takiego bzyka przed samym wyskokiem tez wydaje mi sie absurdalnie glupie :) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 To jest moto wyważone że jak wjedziesz na równym gazie to raczej leci prosto nei na przód bo to ma naprawde lakki silniczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 chętnie wysłucham rad odnośnie bezpieczeństwa podczas endurowania w dwie lub wiecej osób. jak trzymać sie od siebie, jak wchodzić w zakrety itp. trasy to głownie lesne i polne drogi. po ostatniej trasie to juz nie mam z kim jezdzić bo znajomy który jechał ze mna za poźno zauwarzył że za hamowałem i przeszedł bokiem obok mnie. do dzisiaj kuleje :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 (edytowane) zrobiliscie blad , po pierwsze za mala odleglosc , po drugie leccie na osobnym pasie w pewnej odleglosci , mozna tez jechac rowno , chcociaz nie polecam tego bo czasem majtnie cie , albo bedziesz chcial ominac dziure i wpadkujesz sie na kolesia. Warto tez zamontowac male skladane lusterka ( np: medhead , lub acerbis) i wlaczone swiatla, co jakis czas kukasz czy , ten za toba zyje i w jakiej jest odleglosci :). Zakrety wiadomo , blizej baku , noga w bok i gaz odkrecasz , wtedy moto ladnie wejdzie bokiem , przez niepewne kaluze radze przejedzac dosc wolno i na stojaka , bo mala kaluza czesto okazuje sie do polowy silnika :banghead: , w grzaskim polu utrzymuj stale obroty nawet jak moto zaczyna sie kopac , nie pozwol mu stanac bo mozesz nie wyjechac Edytowane 15 Kwietnia 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 czyli jednak nie lecieć razem tylko w duzych odległosciach? trochę to wyjdzie nie wspólne endurowanie :notworthy:apropo odkrecania gazu na zakretach. jakoś ciezko mi tak przejsc przez zakret , zawsze dupa mi za mocno ucieka i wychodza zakrety ponad 90stopni, czesto musze podeprzec sie nogą i prostowac za zakretem, bo tylne kolo juz prawie mnie wyprzedza po zewnętrznej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 tu sie nie złożysz jak na drodze :P , tu wchodząc bokiem często przejedziesz zakręt szybciej , przy tym efektywniej, efektowniej i wiekszy fun :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 powiem inaczej , jedziesz w bezpiecznej odleglosci , a ile to bedzie to juz sobie sami ustalcie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Na czym Ty skaczesz, na skuterze? Jakbyś w pierwszej lepszej crossówce tak zrobił to pion masz gwarantowany i nawet hamulec już by raczej nie pomógł. Na 50tce :icon_question:) To zależy od sprzętu, ja musze tak robić ponieważ jak najeżdżam na równym gazie to lece na przód, podobnie kolega na DT 80. Zależy jak jest moto wyważone :biggrin:) Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 No tyle że crossowka jest inaczej wyważona bo jest stworzona do dalekiego skakania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Na 50tce :)) To zależy od sprzętu, ja musze tak robić ponieważ jak najeżdżam na równym gazie to lece na przód, podobnie kolega na DT 80. Zależy jak jest moto wyważone :icon_exclaim:)No to zaznacz wyraźnie jak piszesz na czym jeździsz bo jeszcze ktoś niedoświadczony jeżdżący na 125 albo więcej przeczyta i postanowi spróbować i będzie kaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 czyli jednak nie lecieć razem tylko w duzych odległosciach? trochę to wyjdzie nie wspólne endurowanie ;)apropo odkrecania gazu na zakretach. jakoś ciezko mi tak przejsc przez zakret , zawsze dupa mi za mocno ucieka i wychodza zakrety ponad 90stopni, czesto musze podeprzec sie nogą i prostowac za zakretem, bo tylne kolo juz prawie mnie wyprzedza po zewnętrznejAle latasz bokiem na stojac czy na siedzac ? Staraj sie mniej gwaltownie odkrecac manetke ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Ale latasz bokiem na stojac czy na siedzac ? Staraj sie mniej gwaltownie odkrecac manetke :crossy:Dokładnie, bo pokonujesz zakręt efektownie nie efektywnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 czasem dla fun-u trzeba efektywnie :icon_question: , zależy jak kto lubi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 (edytowane) No to zaznacz wyraźnie jak piszesz na czym jeździsz bo jeszcze ktoś niedoświadczony jeżdżący na 125 albo więcej przeczyta i postanowi spróbować i będzie kaka.no chyba problem jest w tym ze nie mam wyczucia w odkrecaniu manetki. trzeba ćwiczyc :icon_mrgreen: przed zakrętem siadam. efektywnie byle nie z glebą :crossy: Edytowane 21 Kwietnia 2008 przez bully Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uwe92 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Powiedzcie mi jak wprowadzic motor w kontrolowany poslizg tylnego kola? Strzeliac ze sprzegla czy raczej zredukowac i potocznie mowiac dac mu w dupe? Moj sprzet to Rieju RR50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.