Skocz do zawartości

2008 ZX-10R


Rekomendowane odpowiedzi

z tylu i z boku prezentuje sie zacnie ale jak sie podchodzi z przodu to ma sie wrazenie ze cos jest nie tak ze swiatlami tak jakby za blisko siebie byly(tak jakby kawa miala zeza :D )!wydech przekombinowany ale na pokrojonej ninji pokazali po co(pelno rurek i rureczek w srodku ) cholerne normy euro!amor skretu zostal ohlinsa tylko zdziwilo mnie czemu zostawili stare zegary? te w ninji 6 sa duzo ladniejsze!ogolnie sprzet wielkosci rowerka dzieciecego z moca rakiety czyli pelny wypas :D ! a wyglad? na moto sie jezdzi a nie patrzy:) ale i tak kocham nowego fireblade,a ;) !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście załamałem sie wczoraj oglądając filmy z pierwszej prezentacji modelu 2008, gdyż ta maszyna była moją miłością (niestety musze napisać "była" :) ) do wczoraj od początku Jej powstania... Bo te Suzuki musi się juz wszędzie wpieprzyć za przeproszeniem. Wystarczy na sam zadupek spojrzeć i wszystko jasne naprawdę załamałem się totalnie designe - porażka :buttrock:

 

Jedyne co pozostaje, to pamiętać, iż były czasy w których tej maszyny nie przebiłby żaden statek kosmiczny 2004-07 i na ulicach przez parę lat jeszcze będzie można spotykać te starsze roczniki...

 

 

 

Dziwie się dlaczego kierunki przednie umiescili w lusterkach a nie w owiewce.

 

i znowu... Suzuki :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najnowsze przecieki to takie ze moto ma miec kontrole trakcji. 3 rzeczy sa brane pod uwagę: otwarcie przepustnicy, bieg i obroty wszystko po to aby zapobiec uslizgiwaniu się tylnego kola.

to niezła kastracja do zabawy :icon_mrgreen: sprzęgło anty hopingowe juz ma... na tor ok ale do podziczenia to juz niefajnie , no chyba że się jakąś kostke wypnie i będzie git :(

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście załamałem sie wczoraj oglądając filmy z pierwszej prezentacji modelu 2008, gdyż ta maszyna była moją miłością (niestety musze napisać "była" :( ) do wczoraj od początku Jej powstania... Bo te Suzuki musi się juz wszędzie wpieprzyć za przeproszeniem. Wystarczy na sam zadupek spojrzeć i wszystko jasne naprawdę załamałem się totalnie designe - porażka :icon_evil:

 

Jedyne co pozostaje, to pamiętać, iż były czasy w których tej maszyny nie przebiłby żaden statek kosmiczny 2004-07 i na ulicach przez parę lat jeszcze będzie można spotykać te starsze roczniki...

i znowu... Suzuki :/

Zeby nie Suzuki to Kawa by juz nie robila zadnych motocykli wiec za przeproszeniem: nie pier*ol! :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę o zasadzie działania kontroli trakcji w nowej 10, wycinek z Wiadomości Motocyklowych: http://img80.imageshack.us/img80/6030/43197570mt7.jpg

 

Sądząc po reszcie artykułu, wprowadzenie tego systemu jeszcze nie jest przesądzone. Wszystko zależy od tego, jak wypadną testy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla ludzi tak majetnych jak ja pozostalo tylko ogladac takie sprzety i narzekac na wyglad ew. chwalic, ktory jest oczywiscie zawsze sprawa gustu - teraz przede wszystkim liczy sie stosunek KM/kg i miejsce na torze.

Jak na mnie to taki motocykl jest juz za maly i za drogi. 2008 - to juz 13 roczek mojej kawy.... Niedlugo bede jezdzil weteranem ~!

 

A te kierunki w lusterku sa przez to ze w owiewkach nie mialyby wymaganej odleglosci od siebie a na palakach to zawsze dodatkowy opor wiec skoro lusterka itak musa byc najszersze to warto wykorzystac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Angel - mariaż o którym mówisz dotyczył wymiany technologii pomiędzy firmami przy produkcji motocykli sportowych - na ulicę. Kawa w ofercie miała wtedy jeszcze takie modele jak siodemka czy dziewiatka. Fakt ze dzięki tej współpracy zieloni dostali mocnego kopa. Współpraca obydwu firm nie dotyczy jednak projektu prototypu motogp a rozwiązania zwiazane z kontrolą trakcji są zaczerpnięte z grand prix. Wątpię aby Suzuki była tak wspaniałomyślna żeby zielonym zrobic kontrolę trakcji a swojego flagowego modelu w ten system nie wyposażyc. Jeśli chodzi o stylistykę nie tylko lusterka przypominają gsxr, również agresywnie podniesiona dupa - K5. Najgorzej bo akurat stare kierunki w owiewce były 100% lepszym rozwiązaniem niz przod lusterka a tył na pałągu jak w R6. Jak widać moda zaczyna miec duze znaczenie w Japonii, skoro Honda również zastosowała kierunki w lusterkach rezygnując z lampioników które były stosowane w latach 90-tych

Edytowane przez dziur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widać moda zaczyna miec duze znaczenie w Japonii, skoro Honda również zastosowała kierunki w lusterkach rezygnując z lampioników które były stosowane w latach 90-tych

honda kierunki w lusterkach zastosowała juz dawno np seria st(1991) pc(1989) czy XX(1996) :D

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szramer - dokładnie, to tak jak z modą za parę lat znowu bedą lampiony potem schowane w owiewkach itd. No gdzies muszą te kierunki włożyc nie maja zbyt wiele rozwiązan, a to ze Honda weszła w lusterka - nie napisałem ze po raz pierwszy hehe - to jedynie swiadczy o tym ze moda zapoczatkowana przez Suzuki przyjeła się wsrod japonskich producentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...