tomektychy Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 Witam mam pytanie. Gdy odebrałem motor z serwisu po regulacji gaźników obroty jalowe mialem 1500 obr..po pewnym czasie samoczynnie obroty spadly te do 1000:| ostatnio regulowałem podkręcając tą śrubkę do 1100-1200 jednak zauważyłem że ponownie spadło na 1000:| jaka może być tu przyczyna? w ogóle jaka jest zasada działania tego zabiegu? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 Witam mam pytanie. Gdy odebrałem motor z serwisu po regulacji gaźników obroty jalowe mialem 1500 obr..po pewnym czasie samoczynnie obroty spadly te do 1000:| ostatnio regulowałem podkręcając tą śrubkę do 1100-1200 jednak zauważyłem że ponownie spadło na 1000:| jaka może być tu przyczyna? w ogóle jaka jest zasada działania tego zabiegu? pozdrawiam Obroty wyreguluj na porządnie nagrzanym silniku po dłuższej jeździe. Zaraz po odpaleniu gdy silnik złapie temperaturę i chodzi juz bez ssania , obroty moga oscylowac w w okolicy 1000 obr/min by po mocnym nagrzaniu skoczyć do 1300. Jesli jednak dalej jest problem z tymi obrotami sprawdź kolor elektrod swiec czy nie sa czarne , okopcone. Byc moze serwis zamiast poprawić zepsuł nastawy gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 mi tez tak wariowaly obroty poniewaz po gornymi kopolkami od gaznikow w miejscach gdzie ida rurki od podcisnienia nie mialem malutkich oringow i dalem jedna podkladka pod sprezyne od wolnych obrotow i pomoglo pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 15 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 obroty regulowałem za każdym razem na nagrzanym silniku, po dłuższej trasie pod koniec dnia zanim odstawiłem do garażu...i lipa:( będę musiał się temu bardziej przyglądnąć. a świec nie mam za bardzo jak wykręcić bo nie mam klucza:/ muszę sobie najpierw skombinować:biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 no ale co ci przeszkadza ze sprzet stabilnie trzyma sobie 1000obr/min?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Dopisuję tutaj...aby nie tworzyć nowego tematu. Dziś na postoju nastąpił wyciek z mojego motorku po rurce doszedłem że ciekło z air boxu....wyciek był w postaci benzyny oraz prawdopodobnie oleju bo została plama na asfalcie:( wyciek nastąpił w sumie na zimnym silniku bo dopiero co odpaliłem i przejechałem może niecały kilometr (podjechałem do kumpla), postawiłem na stopce i my tu gadu gadu no i potem zauważyłem plamę:icon_twisted: co to może być i dlaczego? później jeździłem na motorze kontrolując rurkę czy aby nie cieknie znowu....sytuacja się nie powtórzyła, lecz teraz uważnie będę kontrolował czy aby w garażu się nic nie pojawiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 air box łaczy sie przez wezyk z odmą;] ma to w naturalny sposób naolejac filtr lekka warstwa co zapewnia dokłądniejsze oczysczanie powietrza, jesli masz zbyt wysoki poziom oleju wali tam własnie olej;] Powodujac zasyfienie filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 ale nie dolewałem oleju ani nic...a tak sie sklada ze dziś przed odpaleniem sprawdzalem olej i byl w normie...o nadmiarze nie może byćmowy...a skąd tam paliwo?? :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Dopisuję tutaj...aby nie tworzyć nowego tematu. Dziś na postoju nastąpił wyciek z mojego motorku po rurce doszedłem że ciekło z air boxu....wyciek był w postaci benzyny oraz prawdopodobnie oleju bo została plama na asfalcie:( wyciek nastąpił w sumie na zimnym silniku bo dopiero co odpaliłem i przejechałem może niecały kilometr (podjechałem do kumpla), postawiłem na stopce i my tu gadu gadu no i potem zauważyłem plamę:( co to może być i dlaczego? później jeździłem na motorze kontrolując rurkę czy aby nie cieknie znowu....sytuacja się nie powtórzyła, lecz teraz uważnie będę kontrolował czy aby w garażu się nic nie pojawiło. Przełącz kranik na pri na chwilę i zobacz czy nie leci paliwo z któregos z węzykow. Prawdopodobnie masz nieszczelny zaworek iglicowy w ktoryms z gazników i go zalewa. Z tad problemy z obrotami i wyciekiem paliwa . Zobacz tez koniecznie poziom oleju w silniku. Moze byc nierozcieńczony paliwem. Czym to grozi nie musze pisać.Jesli te wszystkie problemy masz po serwisie to goń do nich niech poprawiają co schrzanili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 17 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 (edytowane) No nie wiem czy się do działo wcześniej ponieważ motor dopiero co kupiłem:( poziom oleju w normie...czyli na połowie, kumpel wąchał od razu i nie czuć było paliwem w zbiorniku oleju. kicha...jutro się przejade do serwisu, ale nie wiem czy ponownie nie będę musiał zapłacić za serwis:( sprawdziłem też dziś świece....nie są okopcone, są ok:) zadam dość lakoniczne pytanie: jeżeli jutro w garażu nie będzie plamy oraz po odkręceniu na PRI i pozostawieniu na chwilkę nie będzie ciekło to czy mogę jechać w trasę?a co w przypadku gdy będzie wyciek z jakiejś rureczki? jutro planowałem zamienić puszkę na 2 kółka bo pogoda ma być również ładna:) sytuacja się nie powtórzyła....sprawdzam ten wężyk czy przypadkiem z niego coś nie cieknie...jak narazie wszystko się samo naprawiło:P może się pływak zawiesił albo coś?:) Edytowane 16 Września 2007 przez tomektychy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Masz albo lekko zuzyty zaworek iglicowy, albo jakis paproch wpadl tam i powodowal podlewanie zaworka w trakcie jazdy, co z kolei powodowalo falowanie obrotow i wyciek w czasie postoju.Sprawdz rowniez czy w polozeniu ON nie cieknie ci z kranika po wylaczeniu silnika, swiadczylo by to uszkodzonej membranie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 18 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Nic nie cieknie..dodam nawet że przetrzymałem go chwilę na PRI i również nie było żadnego wycieku. wydaje mi się że to jednak paproch,..bo gdyby było nie tak coś z tym zaworkiem to ciekłoby cały czas...a sytuacja się nie powtórzyła jeszcze. ostatnio zauwazyłem również że ustał problemz obrotami, trzyma mi ustawione 1100 ale na dobrze rozgrzanym silniku....czasem pofaluje do 1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 (edytowane) Dalej niestety ciągnę wątek z gaźnikiem:( moto było parę razy na serwisie ponieważ ciekło dalej te paliwo....ale problem rozwiązany. zamontowany filtr i do gaxnika żadne syfy z baku się nie dostaną. ale wynikł inny problem:( zauważyłem że motor przy ok 1500 obrotów co jakiś czas się "dławi" i chodzi tak jak by na jeden cylinder...obroty spadały i tak sobie skakał z tymi jałowymi (rzecz dzieje się tylko na luzie,bynajmniej wtedy to zauwazyłem)oblukałem o co chodzi i lewy gaźnik dostaje wystrzał z mieszanki. nie wiem jak to fachowo nazwać,opisać...gaźnik cały zadrży w tym momencie. Czy może mi ktoś powiedzieć co to jest, dlaczego i jak to zrobić? Dodam również że moto zaczęło wolniej schodzić z obrotów....wkręca się ładnie lecz wolno schodzi:( Edytowane 26 Września 2007 przez tomektychy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 moze pod wplywem tego filtra robi sie podcisnienie w ukladzie paliwowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Tzn....możesz jaśniej? nie znam się na mechanice na tyle aby samodzielnie się brać za naprawę....ale przynajmniej zlokalizowałem gdzie jest coś nie tak:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.