Skocz do zawartości

TRIUMPH America & Bonneville


Meydey
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Szukalem w archiwum, ale nic treściwego nie znalazłem. Chciałem się dowiedzieć czegos więcej na temat tych modeli od ich uzytkowników. Czy warto wydać na jakiś z nich te pieniążki, jeśli tak to z jakiego powodu :biggrin:

 

Z góry dzięki za odpowiedź

Pozdraiwam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotychczasowy brak odpowiedzi nie oznacza ignorancję, tylko deficyt uzytkowników takich sprzętów.

Dokładnie mam kumpla co jeździ na Bonneville, nie narzekał. Jak chcesz do dam Ci numer telefonu na PW do niego to Ci dokładnie wszystko wyjaśni.

Taka mała ciekawostka: gdy pojawiałem się z nim wśród innych motocyklistów to każdy robił duże oczy :) i z ciekawością oglądał...to jest na prawde oryginalny sprzęt, który wzbudza zainteresowanie. Ciekwe ile sztuk jest w polsce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Motostodole Jedwabne jezdzi na Bonnevillu Adam, ma tez prawdziwego klasyka Tigera 650 z 1969 roku.

Jezdzilem tym Bonniem przez 8 miesiecy , jeszcze na oryginalnych cichych tlumikach.

Kiedys zrobilismy przejazdzke po Mazurach GSXR1000, Ducati 749, Bonnie, i chmara chopperow, efekt byl taki ze trzymalem sie z tymi szybszymi i tym sposobem czekalismy w Pozezdrzu na reszte 40 minut...Fakt zeby ostrzej Trampkiem jezdzic przerobic mu trzeba zawiechy, bo oryginalne mocno buja w ostrych pofalowanych zakretach.

Po przerobieniu tlumikow motocykl nabiera soczystosci i ladniej pracuje- jak prawdziwy Angol, a nie jak stlumiona GPZ 500.

Nie pamietam prawdziwych osiagow, ale ja dociagnalem do 120 mph, na tej przejazdzce(banda po Mazurach) spalal mi ok 4,9-5,2 na 100km, dojezdzajac spokojnie do pracy spalal 4,2-4,5- 100 km, oleju nie bierze(maly przebieg), jedynie czego teraz wymaga to czyszczenia i synchro gaznikow.Mozna spokojnie polecic motorek na 1 motocykl pod 1 warunkiem- moto jest dosc ciezkie (na poziomie mojej bylej CB 750-1976), i slabeusze moga sie pare razy wyglebic na mokrej trawie- ale od czego jest trening..., mozna tez polecic jako nastepny nietuzinkowe moto-mi jednak ten styl jazdy i te dzwieki nie pasuja(ciurkawaka taka...)-zreszta od zawsze marzylem o Duc-u... Pozdr. Janek Klekotek 748

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oprocz modelu AMERICA jest jeszcze ladniejszy SPEEDMASTER. Ogladalem takiego na zywo i wykonanie troche tandetne, a swiatelka na konsoli jakby zywcem wziete z chinczyka... taki ot maly szczegol, ale razi. Cenowo jest to konkurencja dla HD Sportstera, i podejrzewam ze Triumph lepiej wypada pod wzgledem prowadzenia, hamowania, przyspieszenia itd... ale chyba wolalbym HD'ka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o Xl 1200 Sporta- to w tescie kontra Bonnie Truxton- wygral i na przyspieszenie (znaczy HD) i na v max.- o 1 mph lepszy byl HD- zreszta kolega(Janusz) ma i probowali sie z Adamem i Adam przegral na przyspieszenie i V max(HD poszedl prawie 130 Mph)- jednak podejrzewamy ze ten akurat Sporty ma tuning(z 2000 r) - bo wygrywal z napewno fabrycznym "100-latkiem " XL 1200 innego kolegi(Zbycho)- jednak pod wzgledem prowadzenia jak dla mnie lepszy jest Triumph- jednak zeby naprawe ostro jezdzic po zakretach trzeba sie przeniesc do dzialu Sportowe:-))).

Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Temat trochę stary ale nikt nie odpowiedział więc..

 

Od kwietnia ub. roku jeżdżę kupionym w kraju Bonnevillem T100.

Przejechałem jakieś 13 tys. km i po tym czasie mogę powiedzieć, że zakup był strzałem w 10.

Kupując przymierzałem się jeszcze do Sportstera 883 R i Yamahy Buldog - ostatecznie wybrałęm Bonniego.

Motocykl bardzo odpowiada mi stylem, jak dla mnie jest odpowiednim kompromisem pomiędzy wielkością/wagą ( nie lubię sprzętów dla wyprowadzenia których trzeba wołać kolegów :) ), wygody podróżowania ( również z pasażerką ) i osiągów. Jeżeli chodzi o jakość motocykla nie narzekam - jedyna usterka to pękające szprychy w tylnym kole ( niedawno po raz trzeci ). Dużej cierpliwości i opanowania wymagają niestety kontakty z dealerem/serwisem - po półtorej roku wiem skąd u nich w nazwie " fabryka adrenaliny " :) W razie szczegółowych pytań służę pomocą - tu albo na priv.

Pzdr.

Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lefthandy

Ja jeździłem ostatnio na Speedmasterze i powiem tylko tyle, że sprzęt rewelka. Ale moja opinia nie musi być miarodajna ze względu na dwa fakty:

1. Jestem fanem marki

2. Speedmaster to pierwszy w moim życiu motorek o pojemności 900cc jaki dosiadałem. Na codzień jeżdżę chińskim sprzętem o pojemności 250cc. Raz tylko i to w trakcie kursu na prawko jeździłem Hondą Shadow 600. Wrażenia fatalne.

 

 

Dokładnie tak. Cafe racer to jedynie słuszny kierunek :)

 

P.S.

 

A gdzie się podział temacik Triumph america/speedmaster vs. HD sportster? Tam było dużo info na ten temat, zwłaszcza bardzo drobiazgowa i wartościowa recenzja tego sprzęta napisana przez Unixa?

Edytowane przez Lefthandy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze jak dasz w opcji "szukaj" i wpiszesz swojego uzytkownika to wyskocza tematy w ktorych niedawno sie udzielales, i powinienes znalezc ten temat.

 

co do Triumph'a to sprzet naprawde ok, ale ten dzwiek silnika i jego praca troche bez duszy. nawet w ostatnim numerze motocykla silnik triumpha thruxtona porownali do silnika elektrycznego - a wielka szkoda bo sprzet bardzo mi sie podoba, i obok Sportstera chetnie bym postawil takie cacko zamiast obecnego Buell'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lefthandy

Mi tam dźwięk się podoba. Taki fajny terkot nie naśladujący niczego.

 

Ciekwe ile sztuk jest w polsce :icon_mrgreen:

 

W 2007 roku Triumph sprzedał ok. 75 sztuk nowych motocykli. To dwakroć tyle ile poszło w 2006.

A cena to ok 30 000zł za nowego. Najtańszy jest America chyba. kosztuje coś ok. 28000 o ile pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posiadam obecnie bonnevilla

a miałem w garażu driftera 800, driftera 1500. shadow 1100, virago 535, jest nadal sportster 883

i jeśli chodzi o dzwięk ten motocykl brzmi cudownie i nie jest to jedynie moje zdanie

owszem mam wydechy norman hyde i ta dwu cylindrowka chodzi cudownie.

i napewno na 200 % jest to motocykl który sprawia mi najwięcej przyjemności z jazdy z wszystkich którymi jezdziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...