Skocz do zawartości

tłok bez pierścienia


mati_03
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam taki problem otóż pękną mi pierścień tłoka i mam pytanie czy moge jeździć bez tego pierścienia??

PYTANIE ROKU!! :biggrin:

 

Nie nie mozesz bo nie bardzo bedzie silnik wogole chciał chodzić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle nawet nie odpali.... Napisz co to za motocykl , w opisie masz motorower jak jakaś motorynka to możesz wymienić same pierścienie ale tak samo możesz tłok bo są taniutkie. Jeżeli jest to już cos lepszego to nawet niema się co zastanawiać tylko nowy tłok . Sprawdź tez cylinder czy nie jest porysowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak samo na rd na jednym pierscieniu zapierdzielałem i tez elegancko pracował.

a większość wyczynowych crossówek tez przeciez zapierdziela na jednym pierścieniu :crossy: i to fabrycznie.

Różnica między 2 czy jednym pierscieniem jest nieznaczna natomiast różnica między jakimkolwiek pierścieniem a jego brakiem jest ogromna :) Równie dobrze mozesz motor bez tłoka odpalać mniej więcej bedzie podobny efekt :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym problem że mam tłok z jednym pierścieniem, jest to Niemiecka mofa, mam jeszcze takie pytanko bo ten tłok ma średnice 38mm czy dałoby się przerobić cylinder na większy tłok i czy dałoby to jakiś efekt, chodzi mi o prędkość bo tak to jest zablokowana do 30km/h silnik jest z firmy SACHS

Edytowane przez mati_03
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym problem że mam tłok z jednym pierścieniem, jest to Niemiecka mofa, mam jeszcze takie pytanko bo ten tłok ma średnice 38mm czy dałoby się przerobić cylinder na większy tłok i czy dałoby to jakiś efekt, chodzi mi o prędkość bo tak to jest zablokowana do 30km/h silnik jest z firmy SACHS

 

no to chłopie tu nie ma o czym gadać....odpowiedz prosta NIE MOŻESZ jeździć bez pierścienia.. jedynego ;/ po prostu nie odpalisz tego sprzęta a nawet jak ci się uda to pewnie mocy nie będzie to to miało za grosz ;/

 

Cylinder da sie przerobić.. wszystko da się przerobić tylko najpierw podpasuj jakiś podobny tłok do tego, i przerób go tak żeby był jak ten oryginalny (ja miałem w DT80 tłok od WSKi 125ccm 52mm średnicy i 92ccm pojemności :buttrock: )

 

co do osiągów to nie wiem i wątpię aby ktoś na forum wiedział... no ale tu są rożni ludzie :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym problem że mam tłok z jednym pierścieniem, jest to Niemiecka mofa, mam jeszcze takie pytanko bo ten tłok ma średnice 38mm czy dałoby się przerobić cylinder na większy tłok i czy dałoby to jakiś efekt, chodzi mi o prędkość bo tak to jest zablokowana do 30km/h silnik jest z firmy SACHS

 

 

 

Witam >>> Twój prolem leży w tym że nie masz zielonego pojęcia jak się do tego zabrać >>> masz jakiś tam tłok i nie wiesz nawet czy jest podobny do tego na którym śmigasz i czy uda sie go przerobić tak zeby to chodziło. Wyciąć nowe okna w tłoku i rozwiercić tuleję to nie jest problem >>> ale ważna też jest wysokość tłoka , wymiar od denka do sworznia ,itp. Jeśli chodzi o tłoki z jednym pieścionkiem to ja na takim smigałem >>kartem << w młodzikach jakieś 26 lat temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...