mati_03 Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 witam, mam taki problem otóż pękną mi pierścień tłoka i mam pytanie czy moge jeździć bez tego pierścienia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Nie. Jak "pęknął" to musisz szukać drugiego, a najlepiej zmienić cały tłok i przygotować do niego powierzchnię cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 witam, mam taki problem otóż pękną mi pierścień tłoka i mam pytanie czy moge jeździć bez tego pierścienia??PYTANIE ROKU!! :biggrin: Nie nie mozesz bo nie bardzo bedzie silnik wogole chciał chodzić :) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 W ogóle nawet nie odpali.... Napisz co to za motocykl , w opisie masz motorower jak jakaś motorynka to możesz wymienić same pierścienie ale tak samo możesz tłok bo są taniutkie. Jeżeli jest to już cos lepszego to nawet niema się co zastanawiać tylko nowy tłok . Sprawdź tez cylinder czy nie jest porysowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 gówno prawda, ja jeżdziłem rok Suzuki rg 80 tylko na jednym pierścieniu i nie byl słaby i chodził bardo ładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 ja tak samo na rd na jednym pierscieniu zapierdzielałem i tez elegancko pracował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Bez jednego pierścienia może chodzić, ale nie musi. Zazwyczaj traci się na tym kompresje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 ja tak samo na rd na jednym pierscieniu zapierdzielałem i tez elegancko pracował.a większość wyczynowych crossówek tez przeciez zapierdziela na jednym pierścieniu :crossy: i to fabrycznie. Różnica między 2 czy jednym pierscieniem jest nieznaczna natomiast różnica między jakimkolwiek pierścieniem a jego brakiem jest ogromna :) Równie dobrze mozesz motor bez tłoka odpalać mniej więcej bedzie podobny efekt :P Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 jak masz 3 pierścienie to na dwóch lepiej jedzie niz na 3 ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Temat "tłok bez pierścienia" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_03 Opublikowano 14 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 (edytowane) w tym problem że mam tłok z jednym pierścieniem, jest to Niemiecka mofa, mam jeszcze takie pytanko bo ten tłok ma średnice 38mm czy dałoby się przerobić cylinder na większy tłok i czy dałoby to jakiś efekt, chodzi mi o prędkość bo tak to jest zablokowana do 30km/h silnik jest z firmy SACHS Edytowane 14 Września 2007 przez mati_03 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 jak masz 3 pierścienie to na dwóch lepiej jedzie niz na 3 ;]zalezy na jakich obrotach. Z dolu bedzie lepiej szedl 3-pierscieniowiec, a u gory lepiej bedzie radzil sobie 2-pierscieniowec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 zależy jaką ma orginalną kompresje, bo 1 pierścieniowy może mieć dużo lepszą niż te 3 pierścieniowe (a poza tym to chyba tylko firmy typu jawa takie robiła) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 w tym problem że mam tłok z jednym pierścieniem, jest to Niemiecka mofa, mam jeszcze takie pytanko bo ten tłok ma średnice 38mm czy dałoby się przerobić cylinder na większy tłok i czy dałoby to jakiś efekt, chodzi mi o prędkość bo tak to jest zablokowana do 30km/h silnik jest z firmy SACHS no to chłopie tu nie ma o czym gadać....odpowiedz prosta NIE MOŻESZ jeździć bez pierścienia.. jedynego ;/ po prostu nie odpalisz tego sprzęta a nawet jak ci się uda to pewnie mocy nie będzie to to miało za grosz ;/ Cylinder da sie przerobić.. wszystko da się przerobić tylko najpierw podpasuj jakiś podobny tłok do tego, i przerób go tak żeby był jak ten oryginalny (ja miałem w DT80 tłok od WSKi 125ccm 52mm średnicy i 92ccm pojemności :buttrock: ) co do osiągów to nie wiem i wątpię aby ktoś na forum wiedział... no ale tu są rożni ludzie :crossy: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 w tym problem że mam tłok z jednym pierścieniem, jest to Niemiecka mofa, mam jeszcze takie pytanko bo ten tłok ma średnice 38mm czy dałoby się przerobić cylinder na większy tłok i czy dałoby to jakiś efekt, chodzi mi o prędkość bo tak to jest zablokowana do 30km/h silnik jest z firmy SACHS Witam >>> Twój prolem leży w tym że nie masz zielonego pojęcia jak się do tego zabrać >>> masz jakiś tam tłok i nie wiesz nawet czy jest podobny do tego na którym śmigasz i czy uda sie go przerobić tak zeby to chodziło. Wyciąć nowe okna w tłoku i rozwiercić tuleję to nie jest problem >>> ale ważna też jest wysokość tłoka , wymiar od denka do sworznia ,itp. Jeśli chodzi o tłoki z jednym pieścionkiem to ja na takim smigałem >>kartem << w młodzikach jakieś 26 lat temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.