piter 1600 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Może się ktoś orientuje jak cobry w usa kosztują 500$ to ile wyjdzie przesyłka? Tak z ciekawości!Niedawno zleciłem sprowadzenie tłumików z USA i wyszły mnie 1800plnz dostawą do domu,nie sprowadzałem sam tylko zleciłem.Koleś już sprowadzał tłumiki innym członkom forum i z tego co wiem to wszyscy są zadowoleni.Te same tłumiki w detalu w kraju kosztują ok.2500pln. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszkalisz Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Ja polecialem po calosci i wywalilem ostatnia scianke oraz wywalilem ze srodka ta dluga rurke. ja zrobiłem tak samo w 2 rurkach efekt dzwieku fajny jak jade po miescie ,ale zmienił się moment obrotowy czyli odczuwam spadek mocy na niskich obrotach .Jak na razie nic więcej nie grzebie bo dzwieku HD z niego nie uzyskam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zigi222 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Witam was koledzy :D Czyli jak jest w końcu z tym spadkiem mocy?Czy po wybebeszeniu całkowitym jest na odwrót? pytam bo jestem nowy i tak samo mam zamiar zrobić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Witam was koledzy :bigrazz: Czyli jak jest w końcu z tym spadkiem mocy?Czy po wybebeszeniu całkowitym jest na odwrót? pytam bo jestem nowy i tak samo mam zamiar zrobić :smile: "bebeszyłem" już parę tłumików oryginalnych (między innymi również w vn800 :biggrin: ), i przyznam szczerze, że nie oduczyłem spadku mocy ani wahań momętu - może hamownia stwierdziła by inaczej, w żadnym również sprzęcie nie wypaliłem gniazd zaworowych. może jest to kwestia wielkości przebiegu (max przejechałem na modyfikacjach tłumików fabrycznych jakieś 10tyś.) Patrząc również z innej strony, rury proponowane przez renomowanych producentów (np. cobra) są tylko pustymi rurami (zależy również od modelu) i wielu z nas na takich pomyka bez innych przeróbek układów dolotowych powietrza, Power Komanderów , innych K&N-ów i jest OK. pewnie inni doświadczeni mechanicy i teoretycy znajdą coś przeciw … no ale. Faktem jest, że spotkałem się z ciężkim tematem regulacji wtrysku przy wybebeszonym tłumiku - ale cóż, kto nie próbuje tego nie słychać :icon_mrgreen: .pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Niedawno zleciłem sprowadzenie tłumików z USA i wyszły mnie 1800plnz dostawą do domu,nie sprowadzałem sam tylko zleciłem.Koleś już sprowadzał tłumiki innym członkom forum i z tego co wiem to wszyscy są zadowoleni.Te same tłumiki w detalu w kraju kosztują ok.2500pln. Ja w koncu swoje sprzedalem za 700 stowek i klient zadowolony.A do swojego Draga puste kupilem za 100 funtow + 35 przesylka :biggrin: A jak rozwiercac to tak aby wywalic ta ostatnia przegrode i ta rurke co siedzi w srodku :bigrazz: Samo nawiercenie 4 czy 6 otworkow ......... to tylko bedzie pierdziawka :icon_mrgreen: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STYK Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Witam was koledzy :bigrazz: Czyli jak jest w końcu z tym spadkiem mocy?Czy po wybebeszeniu całkowitym jest na odwrót? pytam bo jestem nowy i tak samo mam zamiar zrobić :smile: Wywierciłem niedawno po cztery otwory 10 mm, gada bardzo fajnie (napierw robiłem próby z 6 mm później 8 mm), żadnego spadku mocy nie ma. Może na hamowni przyżądy cos pokażą, ale siedżąc dupskiem w siodle nic nie poczyjesz. Wierć smiało. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kochan99 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Witajcie i nie bójcie się ja tak jak kolega wyżej najpierw miałem 6mm po 4 dziury na tłumik a teraz zrobiłem 10mm i powaga jest różnica! Jest teraz fajny bas i jak schodzę z wysokich to super bulgoce. Polecam wiertło 10mm. A środki w tłumiku zostawiłem org. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robinx Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Powiększyłem 6 otworów do 10mm. Jest jeszcze lepiej. Dalej nie idę bo boję się obciachu. Jest tak głośno, że wszyscy zwracają uwagę a ja przecież taki skromny i spokojny jestem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 ja zrobilem sobie sam pelne przelotowki, teraz czytam te uwagi o zubozeniu mieszanki i nie wiem co mam myslec, dotad uwazalem ze tlumik/dlugosc kolanka to ma znaczenie w 2 suwie, owszem, domyslam sie ze przewietrzanie moze byc inne jak wolny wydech, ze czesc mieszanki ma uciekac w zwiazku z tym w wydech, tylko co ja mam zrobic przy wtrysku ? zaczne od obserwacji swieczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikgar Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 (edytowane) Powiększyłem 6 otworów do 10mm. Jest jeszcze lepiej. Dalej nie idę bo boję się obciachu. Jest tak głośno, że wszyscy zwracają uwagę a ja przecież taki skromny i spokojny jestem :buttrock: wydaje Ci się, że jest głośno ;) też tak myślałem do czasu kiedy zacząłem śmigać z gościem który ma puste rury z Louisa w Hondzie Shadow - pojemność 600cm a dzwięk zabija. Jednak ten zabieg polecam wytrwałym bo w dłuższej trasie zaczynamy tęsknić za spokojem... wywiercenie otworów w Dragu wystarczy, coś tam zabulgocze a głowa nie boli. Sam mam wywiercone 4x10mm + 4x6mm - zauważyłem spadem prędkości maksymalnej (10km/h). mój wydech:http://venus.wsb-nlu.edu.pl/~mgargas/AC/DSCN2406.jpg Edytowane 1 Kwietnia 2008 przez mikgar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maq Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 To ja zapytam inaczej, miałem w XVS650 puste Cobry i sprzęt pod nie wyregulowany. Czysta świeca i błyszczące kolanko - bez zastrzeżeń. Ale że na pustym tłumiku ciężko jechać monotonnie autostradą włożyłem delikatnie nawiercony orginał (3 dziurki po 6-8mm - nie pamiętam). Trzeba regulować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszkalisz Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 No pojechałem po bandzie ściągłem kominy i wypatroszyłem do zera teraz mam całkowicie puste .Jak jade po miescie to alarmy sie w puszkach uruchamiaja ryczy niemiłosiernie .Teraz planuje zrobić takie zaslepki mocowane żeby na dalsza traske zakładać bo po przejechaniu kilku kilometrów głowa peka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zigi222 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Warto patroszyć do zera. Dzwięk piękny. Wsumie w Vulkanie jest nie aż tak głośno jak mi by się wydawało. Widziałem wypatroszone yamahy które głośniej ryczały:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Warto patroszyć do zera. Dzwięk piękny. Wsumie w Vulkanie jest nie aż tak głośno jak mi by się wydawało. potwierdzam, dodam ze ksztalt, przebieg, srednica rurek wplywa na dzwiek, stad te roznice :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 ja wywierciłem 2 tyg temu w tylniej sciance tłumika po 3 dziury po 6mm!dól silnika na początku był słaby(pierwsze km jezdzilem we dwoje z plecakiem co dodatkowo zwiekszało moje odczucia) ale po przejechaniu około 300 km powoli wszystko wrociło do normy??? nie wiem jak to sie stało? co silnik sie sam do tego dostosował? dzisiaj jezdzilem na obwodnicy i normalnie jestem w szoku! przed wierceniem V-max okolo 180/190 i to szybko do 170 a potem powoli do maxa! teraz V-Max 200! i to idzie jak szatan do tych 200! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.