zielorz Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Mam takie pytanie. Kumpla TDR 125 na 1 biegu dokręca 11 k/obr, 2 bieg to samo, 3 bieg i dalej przerywa przy 5,5 do 7, ale nie można tego ominąć. Czyli jedziemy, wrzucamy dwójkę max gazu, 3 utrzyma sekunde - dwie 8 - 9 tys. i nagle spada i przy 6 przerywa tak jak gdyby tłok łapał co któryś raz. To samo jest na pozostałych wyższych biegach. Licznik może być podłączony lub odłączony bez znaczenia. Na podnośniku tylko czasami udało się ją dokręcić normalnie. Świeca wygląda ok, to samo filtr powietrza - czysty i nasączony. Co to może być ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Ale nie od 2T - spadasz spowrotem.Zreszta zagladamy do 2T i jak mi cos przyjdzie do glowy w ciagu dnia to napisze. Zacznij od zmierzenia cisnienia sprezania i porownania z wartosciami w serwisowce. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Konczy sie kompresja, albo zle dobrane sa przelozenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 TO bedzie blokada na modóle.....Albo może być podpiety black box Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Co to może być ? no tak ale jezeli na 1 i 2 kreci do 11 tys to przez ile czasu moze tak krecic bo jezeli po chwili spadnie do tego 6 to faktycznie blokada a i od kiedy mu sie tak dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 (edytowane) Ale blokda na module gdyby była, to w ogole nie pusciła by go na wiecej niz 6 tys, a on jednak czasem wkreca sie wyzej. Sprawdź impulsator czy przypadkiem nie jest uszkodzony i nie ma przerw w podawaniu impulsów jak zaczyna sie szybciej obracac koło magnesowe.Sprobuj tez z inna swieca, to ze wyglada na ok nie zanaczy ze tak jest. Cewke tez prezjrzyj bedac juz przy ukłądzie zapłonowym. Edytowane 8 Września 2007 przez Arni GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nordtrans Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 W poprzednim moto miałem tak samo!!! Okazało się ze była ustawiona za duża dawka bezyny na igilicy i moto na wyższych biegach przylewało i niechciał sie wkręcać tak jak potrzeba!! Sprawdź to. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTesX Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Juz wszystko jest ok... tzn z obrotami wkreca mi sie na maxa na kazdym biegu:) ale ze mam blokade na licznkiku szalenstwo konczy sie przy 80km/h dlatego jezdze na odlaczonym:D A co do tych obrotow to troche dziwna sprawa byla... Zawsze mialem ze jak tdrka nie byla rozgrzana to na pierwszym biegu miala takie przerywki 4k 5k 6k obr. poprostu sie rozgrzewala a ja zawsze przy okolo 6k wlaczalem dwojke... Teraz tak jakos z rozpedu dotrzymalem na jedynce do 8k az przeszlo ta przerwe i poznije szla pieknie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.