OlsenMZ Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Mam znów problem. :buttrock: Wymieniłem silnik, znajomy mi załatwił. Sprawdzał skrzynię na sucho, bez oleju i wszystko było podobno OK. Zalałem silnik olejem (dośc gęstym 20W40 bo miał byc tylko na sprawdzenie silnika) i okazuje się że nie moge wrzucić żadnego biegu. Silnik był dłuugo nieodpalany ale jakoś z rozrusznika odpalił na chwilkę. Potem juz nie chciał zapalić z rozrusznika ale mozliwe że go zalałem. Teraz chciałem spróbować na "pych" no i niestety nie mam biegów. Ruszałem wałem, ruszałem wałkiem zdawczym i nic nie chce wejść. Stopka ma skok około 3 cm czyli raczej prawidłowy. Jak motor zgasł, próbując go później odpalić rozrusznikiem od czasu do czasu słychać było stuknięcie, jakby koło zębate, przeskok łańcucha, coś takiego. Nie wiem co mam robić, czy da się jakoś dojśc w łatwy sposób do skrzyni i to zrobić? wiem że z lewej strony jest dekielek przez który przechodzi wałek od biegó, ale nie wiem czy po zdjęciu go można coś zdziałać. Doradźcie coś bo juz nie wiem co robić :icon_question: . Nie dośc że się wkopałem w padake, to teraz jak mam drugi silnik znów coś nie gra. Na szczęście nie msuze za niego płacić jeśli się nie sprawdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 To moze byc uszkodzenie mechanizmu zmiany biegow, do ktorego mozna dojsc zdejmujac pokrywe z boku silnika. Niestety nie znam tej Kawy na tyle zeby cos ci pomoc. Moze jakis wlasciciel z doswiadczeniem sie odezwie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 dlatego nie jestem zwolennikiem kupywania silnikow,,,bo tak naprawde kupujesz kota w worku ... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil11 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Witam. A nie wchodzi absolutnie zaden bieg? Pytam poniewaz skrzynia w tym modelu skonstruowana jest w ten sposob ze motor musi znajdowac sie w ruchu azeby wrzucic bieg inny niz jedynka i luz. Moze przyczyna tkwi w tym miejscu. Pozdrawiam.;) Cytuj Fotograf ślubny WarszawaZdjęcia ślubne Ostrów Mazowiecka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Olsen pisal ze ruszal walem i walkiem zdawczym. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil11 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Olsen pisal ze ruszal walem i walkiem zdawczym.Tak wiem, czytalem. Ale ja tylko strzelam. Byc moze takie ruszanie jest nie wystarczajace.:) Cytuj Fotograf ślubny WarszawaZdjęcia ślubne Ostrów Mazowiecka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlsenMZ Opublikowano 6 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Jak narazie musze wykręcić i przeczyścić świece ale nie moge nigdzie dostać klucza 18 do świec. Może jak zpale to pod wpływem drgań coś zeskoczy i się naprawi. Tym bardziej że znajomy od którego wziąłem silnik mówił że na sucho bez oleju biegi chodziły.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadek Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 drugi raz dzisiaj pisze, ze kawalsuki to padaki, ludzie, czyz ta zla fama nie roznosi sie przypadkiem z powodu wiekszej awaryjnosci marki Kawasaki nad pozostalymi z wielkiej czworki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 (edytowane) drugi raz dzisiaj pisze, ze kawalsuki to padaki, ludzie, czyz ta zla fama nie roznosi sie przypadkiem z powodu wiekszej awaryjnosci marki Kawasaki nad pozostalymi z wielkiej czworki? Sam masz padake. Jak nie masz nic do powiedzenia sensownego to nie pisz, żal transferu. Popatrz na swoją idealną Hońdzię i nie szerz plotek. Olsen, ile za ten silnik w razie czego miałbyś dać? Edytowane 6 Września 2007 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sarena gpz500 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 może wałem i kołem na raz i w czasie ich ruchu probować coś wbić ?!(Wałem fajnie sie kreci kluczem rurkowym przez okienko po lewej stronie :) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 drugi raz dzisiaj pisze, ze kawalsuki to padaki, ludzie, czyz ta zla fama nie roznosi sie przypadkiem z powodu wiekszej awaryjnosci marki Kawasaki nad pozostalymi z wielkiej czworki? Człowieku, pisząc takie bzdury potwierdzasz tylko fakt swojego motocyklowego niedorozwoju... Sory ludziska za off-a ale jak czytam takie rzeczy to aż mnie telepie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Się oburzyli kawasakowi ownerzy :D Coś jednak jest w tych kawasaki ;) Choćby stresująca praca silnika nawet jeśli działają. Co do problemu to stawiałbym na wybierak biegów Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 ktos pococ ten silnik zdemontowal...i to chyba nie byl dzwon moto. a Sadek mysli ze Hądy jezdza bezawaryjnie <lol> Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 witam,a nie jest czasem tak zeby wrzucic bieg to skrzynia musi miec swoja predkosc obrotowa,podejrzewam ze ruszanie samym wałem nie wystarczy,i znowu z drugiej strony jesli biegi niby wchodziły na sucho to pod wpływem oleju powinny wchodzic tym bardziej poniewarz jest smarowanie i skrzynia ma poslizg.musisz odpalic moto i zobaczyc wtedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlsenMZ Opublikowano 7 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 (edytowane) Odnośnie opini że Kawasaki to złomy, to oczywiście się mylisz Sadek, każdy motor dłuuugo pojeździ jeśli jest prawidłowa eksploatacja i serwis. Lukass, za silnik kolega chce 1000 zł, silnik jest chyba z roku od 90 do 94 bo ma już 5 żeberek ale koło magnesowe jest jescze bez pierścienia zabezpieczajacego. Po silniku widać że był nierozbierany i wygląda dobrze, nie ma nigdzie rdzy i tak dalej. Podobno jest z powypadkowego moto. Największy problem u mnie to klucz do świec 18, nie moge nigdzie dostać a bez niego nieprzeczyszcze świec i nie odpalę... Edytowane 7 Września 2007 przez OlsenMZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.