Skocz do zawartości

Nie mam żadnego biegu - GPZ 500


OlsenMZ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam znów problem. :buttrock: Wymieniłem silnik, znajomy mi załatwił. Sprawdzał skrzynię na sucho, bez oleju i wszystko było podobno OK. Zalałem silnik olejem (dośc gęstym 20W40 bo miał byc tylko na sprawdzenie silnika) i okazuje się że nie moge wrzucić żadnego biegu. Silnik był dłuugo nieodpalany ale jakoś z rozrusznika odpalił na chwilkę. Potem juz nie chciał zapalić z rozrusznika ale mozliwe że go zalałem. Teraz chciałem spróbować na "pych" no i niestety nie mam biegów. Ruszałem wałem, ruszałem wałkiem zdawczym i nic nie chce wejść. Stopka ma skok około 3 cm czyli raczej prawidłowy. Jak motor zgasł, próbując go później odpalić rozrusznikiem od czasu do czasu słychać było stuknięcie, jakby koło zębate, przeskok łańcucha, coś takiego. Nie wiem co mam robić, czy da się jakoś dojśc w łatwy sposób do skrzyni i to zrobić? wiem że z lewej strony jest dekielek przez który przechodzi wałek od biegó, ale nie wiem czy po zdjęciu go można coś zdziałać. Doradźcie coś bo juz nie wiem co robić :icon_question: . Nie dośc że się wkopałem w padake, to teraz jak mam drugi silnik znów coś nie gra. Na szczęście nie msuze za niego płacić jeśli się nie sprawdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego nie jestem zwolennikiem kupywania silnikow,,,bo tak naprawde kupujesz kota w worku ...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. A nie wchodzi absolutnie zaden bieg? Pytam poniewaz skrzynia w tym modelu skonstruowana jest w ten sposob ze motor musi znajdowac sie w ruchu azeby wrzucic bieg inny niz jedynka i luz. Moze przyczyna tkwi w tym miejscu. Pozdrawiam.;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak narazie musze wykręcić i przeczyścić świece ale nie moge nigdzie dostać klucza 18 do świec. Może jak zpale to pod wpływem drgań coś zeskoczy i się naprawi. Tym bardziej że znajomy od którego wziąłem silnik mówił że na sucho bez oleju biegi chodziły....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drugi raz dzisiaj pisze, ze kawalsuki to padaki, ludzie, czyz ta zla fama nie roznosi sie przypadkiem z powodu wiekszej awaryjnosci marki Kawasaki nad pozostalymi z wielkiej czworki?

 

Sam masz padake. Jak nie masz nic do powiedzenia sensownego to nie pisz, żal transferu. Popatrz na swoją idealną Hońdzię i nie szerz plotek.

 

Olsen, ile za ten silnik w razie czego miałbyś dać?

Edytowane przez Lukass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drugi raz dzisiaj pisze, ze kawalsuki to padaki, ludzie, czyz ta zla fama nie roznosi sie przypadkiem z powodu wiekszej awaryjnosci marki Kawasaki nad pozostalymi z wielkiej czworki?

 

Człowieku, pisząc takie bzdury potwierdzasz tylko fakt swojego motocyklowego niedorozwoju...

 

Sory ludziska za off-a ale jak czytam takie rzeczy to aż mnie telepie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Się oburzyli kawasakowi ownerzy :D Coś jednak jest w tych kawasaki ;) Choćby stresująca praca silnika nawet jeśli działają.

 

Co do problemu to stawiałbym na wybierak biegów

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos pococ ten silnik zdemontowal...i to chyba nie byl dzwon moto.

 

a Sadek mysli ze Hądy jezdza bezawaryjnie <lol>

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,a nie jest czasem tak zeby wrzucic bieg to skrzynia musi miec swoja predkosc obrotowa,podejrzewam ze ruszanie samym wałem nie wystarczy,i znowu z drugiej strony jesli biegi niby wchodziły na sucho to pod wpływem oleju powinny wchodzic tym bardziej poniewarz jest smarowanie i skrzynia ma poslizg.musisz odpalic moto i zobaczyc wtedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie opini że Kawasaki to złomy, to oczywiście się mylisz Sadek, każdy motor dłuuugo pojeździ jeśli jest prawidłowa eksploatacja i serwis.

Lukass, za silnik kolega chce 1000 zł, silnik jest chyba z roku od 90 do 94 bo ma już 5 żeberek ale koło magnesowe jest jescze bez pierścienia zabezpieczajacego. Po silniku widać że był nierozbierany i wygląda dobrze, nie ma nigdzie rdzy i tak dalej. Podobno jest z powypadkowego moto. Największy problem u mnie to klucz do świec 18, nie moge nigdzie dostać a bez niego nieprzeczyszcze świec i nie odpalę...

Edytowane przez OlsenMZ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...