artib4 Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Mam taki problem,w moj Thhunreace rozsypal sie EXUP mechanik powiedzial ze mozna go calkiem wywalic (ponoc do jazdy na torze wyciągają,ja nie jezdrze po torach) i mam takie pytanie,czy jak wywali Exup to moto bedzie słabiej chodzil i ogólnie czy mozna wywalic to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Witam. Wywalić EXUP zawsze można :D Przy wyższych obrotach ( coś chyba ok 7 tys. ) EXUP jest i tak już całkiem otwarty. Jeżeli traktujesz moto wyłącznie użytkowo nie radziłbym pozbywać się go, silnik stanie się mniej elastyczny i słabiej będzie przyśpieszał z niższych obrotów. Do jazdy po torze, gdzie trzyma się silnik cały czas wysokie obroty, bez niego można się obejść. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Raz zablokowałem exup w pozycji otwartej, żeby sprawdzić jaka jest różnica.1.ruszanie z miejsca od 1tys obr do 2,5 tys - znacze pogorszenie, 2. przy 3tys wzwyż brak exupu jest coraz mniej odczuwalnyZ pewnością elastyczność w niskich obrotach jest przydatna w mieście.Także spokojnie, zawsze można exupu poszukać na ebay.de chocażbyw częściach do fzr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artib4 Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Raz zablokowałem exup w pozycji otwartej, żeby sprawdzić jaka jest różnica.1.ruszanie z miejsca od 1tys obr do 2,5 tys - znacze pogorszenie, 2. przy 3tys wzwyż brak exupu jest coraz mniej odczuwalnyZ pewnością elastyczność w niskich obrotach jest przydatna w mieście.Także spokojnie, zawsze można exupu poszukać na ebay.de chocażbyw częściach do fzrTo jednak sie rozgladne za tym zaworem,nie jezdze po torach to lepiej zeby EXUP działał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiba_gpz Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 no dobra a tak z innej beczki, jezeli przykladowo exup nie bedzie sie otwieral wcale.urwana linka, zepsute serwo, to jak myslicie jakie beda tego nastepstwa...?pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 bedzie motocykl duzo słabszy na górnych partiach obrotów :crossy: pozatym wydech bedzie sie mocno grzał;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 no dobra a tak z innej beczki, jezeli przykladowo exup nie bedzie sie otwieral wcale.urwana linka, zepsute serwo, to jak myslicie jakie beda tego nastepstwa...?pozdro Generalnie jak w "czterech pancernych"... :icon_rolleyes: Jakbyś szmatę w tłumnik włożył :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artib4 Opublikowano 12 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 bedzie motocykl duzo słabszy na górnych partiach obrotów :buttrock: pozatym wydech bedzie sie mocno grzał;]Nie w górnych obrotach tylko chyba w dolnych,u mnie jak padl Exup to mulil sie miedzy 4-5tys obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Nie w górnych obrotach tylko chyba w dolnych,u mnie jak padl Exup to mulil sie miedzy 4-5tys obr. mylisz się. zdecydowanie w górnych bo przy zerwanej lince exup jest zamknięty przez co zamula wysokie obroty a pomaga przy niskich.jeśli jest zepsute serwo to możliwe że w dolnych muli bo mogło się zaciąć na całkowitym otwarciu, wtedy na wysokich dopiero silnik budzi się do życia :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artib4 Opublikowano 12 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 mylisz się. zdecydowanie w górnych bo przy zerwanej lince exup jest zamknięty przez co zamula wysokie obroty a pomaga przy niskich.jeśli jest zepsute serwo to możliwe że w dolnych muli bo mogło się zaciąć na całkowitym otwarciu, wtedy na wysokich dopiero silnik budzi się do życia :buttrock:Masz racje jak jest linka zerwana,u mnie rozpadl sie w tłumiku(nie wiem dokladnie co w nim poszlo)to u mnioe przy niskich sie dusil a od 7tys to byla strzala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.