Skocz do zawartości

Zepsuty EXUP w Thunderace-prosze o porade


artib4
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem,w moj Thhunreace rozsypal sie EXUP mechanik powiedzial ze mozna go calkiem wywalic (ponoc do jazdy na torze wyciągają,ja nie jezdrze po torach) i mam takie pytanie,czy jak wywali Exup to moto bedzie słabiej chodzil i ogólnie czy mozna wywalic to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Wywalić EXUP zawsze można :D Przy wyższych obrotach ( coś chyba ok 7 tys. ) EXUP jest i tak już całkiem otwarty. Jeżeli traktujesz moto wyłącznie użytkowo nie radziłbym pozbywać się go, silnik stanie się mniej elastyczny i słabiej będzie przyśpieszał z niższych obrotów. Do jazdy po torze, gdzie trzyma się silnik cały czas wysokie obroty, bez niego można się obejść.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz zablokowałem exup w pozycji otwartej, żeby sprawdzić jaka jest różnica.

1.ruszanie z miejsca od 1tys obr do 2,5 tys - znacze pogorszenie,

2. przy 3tys wzwyż brak exupu jest coraz mniej odczuwalny

Z pewnością elastyczność w niskich obrotach jest przydatna w mieście.

Także spokojnie, zawsze można exupu poszukać na ebay.de chocażby

w częściach do fzr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz zablokowałem exup w pozycji otwartej, żeby sprawdzić jaka jest różnica.

1.ruszanie z miejsca od 1tys obr do 2,5 tys - znacze pogorszenie,

2. przy 3tys wzwyż brak exupu jest coraz mniej odczuwalny

Z pewnością elastyczność w niskich obrotach jest przydatna w mieście.

Także spokojnie, zawsze można exupu poszukać na ebay.de chocażby

w częściach do fzr

To jednak sie rozgladne za tym zaworem,nie jezdze po torach to lepiej zeby EXUP działał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra a tak z innej beczki,

jezeli przykladowo exup nie bedzie sie otwieral wcale.urwana linka, zepsute serwo,

to jak myslicie jakie beda tego nastepstwa...?

pozdro

 

Generalnie jak w "czterech pancernych"... :icon_rolleyes: Jakbyś szmatę w tłumnik włożył :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie w górnych obrotach tylko chyba w dolnych,u mnie jak padl Exup to mulil sie miedzy 4-5tys obr.

 

mylisz się. zdecydowanie w górnych bo przy zerwanej lince exup jest zamknięty przez co zamula wysokie obroty a pomaga przy niskich.

jeśli jest zepsute serwo to możliwe że w dolnych muli bo mogło się zaciąć na całkowitym otwarciu, wtedy na wysokich dopiero silnik budzi się do życia :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mylisz się. zdecydowanie w górnych bo przy zerwanej lince exup jest zamknięty przez co zamula wysokie obroty a pomaga przy niskich.

jeśli jest zepsute serwo to możliwe że w dolnych muli bo mogło się zaciąć na całkowitym otwarciu, wtedy na wysokich dopiero silnik budzi się do życia :buttrock:

Masz racje jak jest linka zerwana,u mnie rozpadl sie w tłumiku(nie wiem dokladnie co w nim poszlo)to u mnioe przy niskich sie dusil a od 7tys to byla strzala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...