Skocz do zawartości

porażka !! - co możę być?? zatał sie? poszedł wał ??


Gość piorek9
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jezeli simmer jest widoczny po zdjeciu zebatki to wyciaga sie go wbijajac w scianke czolowa srubokret i wypycha stosujac dzwignie srubokretem na karterze silnika.

Potem wklada sie nowy sprawdzajac czy otwor w karterze jest w dobrym stanie ( nie rozbity ), wargi wewnetrzne simmera smarujemy olejem.

Simmering wbijamy przez rurke o srednicy odpowiadajacej jego srednicy zewnetrznej, tak zeby nie skrzywic scianki czolowej.

Jak otwor na niego jest w zlym stanie to trzeba go wkleic.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakikolwiek olej mineralny do zawieszeń jest ok, ale ważne aby był mineralny!

 

 

 

 

obszedłem dziś pół miasta szukajac oleju mineralnego do sprzęgieł i oczywiście nigdzie go nie było ... ale pewien sprzedawca powiedział że zazwyczaj stosuje sie do sprzęgieł DOT 4 lub DOT 3

 

więc zalałem DOT3 i po godzinie nieudanych prób odpowietrzenia sprzęgła w końcu siłą własnych płuc i kawałkiem wężyka sie udało ... ładnie rozsprzęgla .. :P

 

wymieniłem też zimering i już nic nie leci (5 zł i 5 minut roboty a już sie martwiłem że będzie ciezej ...)

 

tylko jeszcze coś grzechocze pod pokrywą magneta ... jakby niedokręcona śruba .. nie wiem co to może być ... (ale jeszcze sie looknie dokładniej co nawala ..):biggrin:

 

 

pytanie :

-ile powinno sie docierać nowy tłok ??

- i o ile więcej oleju do mieszanki ?? (bo dałem teraz podwójną dawke to jak go odpaliłem dizś w ogrodzie zostawił za sobą OGROMNĄ chumre dymu (aż wstyd tak wyjechać gdzieś na ulice :biggrin::D) :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obszedłem dziś pół miasta szukajac oleju mineralnego do sprzęgieł i oczywiście nigdzie go nie było ... ale pewien sprzedawca powiedział że zazwyczaj stosuje sie do sprzęgieł DOT 4 lub DOT 3

 

więc zalałem DOT3 i po godzinie nieudanych prób odpowietrzenia sprzęgła w końcu siłą własnych płuc i kawałkiem wężyka sie udało ... ładnie rozsprzęgla .. ;)

 

wymieniłem też zimering i już nic nie leci (5 zł i 5 minut roboty a już sie martwiłem że będzie ciezej ...)

 

tylko jeszcze coś grzechocze pod pokrywą magneta ... jakby niedokręcona śruba .. nie wiem co to może być ... (ale jeszcze sie looknie dokładniej co nawala ..):crossy:

pytanie :

-ile powinno sie docierać nowy tłok ??

- i o ile więcej oleju do mieszanki ?? (bo dałem teraz podwójną dawke to jak go odpaliłem dizś w ogrodzie zostawił za sobą OGROMNĄ chumre dymu (aż wstyd tak wyjechać gdzieś na ulice :):D) ;)

Nie wiem czy "USE ONLY MINERAL OIL" to jakiś niewyraźny napis ale ciężko go przeoczyć przy grzebaniu przy sprzęgle. Dobrze że Pan-Ze-Sklepu wiedział co tam zalać.

Pół biedy jak Ci przyjdzie samą góre robić - reperaturka jedyne 200zł :eek: Ale gorzej jak wysprzęglik na dole pójdzie - 650zł :clap:

Przekonałem Cię żeby wylać to co tam zalałeś? :lapad:

 

Aha nie miałeś szukać mineralnego do sprzęgieł tylko do zawieszenia... Do sprzęgła dedykowanego nie znajdziesz w normalnym sklepie. A do zawieszenia się dobrze spisuje - sprawdzone.

 

Oleju do mieszanki lejesz normalnie, ewentualnie troszkę więcej, ale na pewno nie podwójną dawkę.

Jeden bak jeździsz spokojnie, drugi go trochę pogoń ale z przerwami, później możesz już odkręcać na maksa.

Edytowane przez Modest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eh .... czyli widze znów ZONK .... no nic jak sie znajdzie troche czasu to wyleje dota, pochodze po mieście i sie popytam o ten olej ;/

 

 

 

 

ps. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...;o+hydrauliczne

tzn że tylko ktm mają wymysł mineralnego oleju??

Edytowane przez piorek9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eh .... czyli widze znów ZONK .... no nic jak sie znajdzie troche czasu to wyleje dota, pochodze po mieście i sie popytam o ten olej ;/

ps. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...;o+hydrauliczne

tzn że tylko ktm mają wymysł mineralnego oleju??

Magura miała taki wymysł a KTM stosuje ich sprzęgła. Nie pytaj o ten olej, tylko powiedz że żądasz mineralnego oleju do amortyzatorów :biggrin: i w każdym szanującym się sklepie motocyklowym to dostaniesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://roosterbike.com/web_akcesoria/oleje.html z tej strony może być np ten olje do amortyzatorów ??

 

albo ten(EL RAY V TWIN MINERAL MOTOR OIL) do silnika z mokrym sprzęgłem ??

czemu one takie drogie ?? ;/

 

 

umiesz czytać, przez 3 posty piszę żebyś kupił LHM+ , od tego na 100000% nic nie padnie, a Ty wyskakujesz z olejem do silnika ......

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiem zielony olej LHM+ do citroenów :banghead::D ..

i wszystko już działa jak powinno

 

motor też chodzi ładnie ...

 

WIELKIE DZIĘKI ZA WASZĄ POMOC Z MOIM REMONCIE ...

 

temat do zamknięcia ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...