Adam M. Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Prawie ze wogole to swietne okreslenie :icon_question: - zajrzyj do serwisowki, bez tego ciezko cos remontowac. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Yago mam pytanie do Ciebie jak on wsadzi te pierscienie do cylindra to jaki ma byc odstep po miedzy krawedziami ?? prawie ze wogole czy jak ?? taki jak zaleca producent, trzab poszukac i zrobic wszystko z parametrami jakie maja byc a nie na oko:) Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 a jak mój stary tłok miał 53,95 mm średnicy i teraz zamówiłem identycznej średnicyto bede musiał piłować pierścienei czy pasować go w jakiś sposób ?? .. czy tylko wkładam i koniec ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 (edytowane) a jak mój stary tłok miał 53,95 mm średnicy i teraz zamówiłem identycznej średnicyto bede musiał piłować pierścienei czy pasować go w jakiś sposób ?? .. czy tylko wkładam i koniec ?? A to jest zabytek czy motocykl wyczynowy???? Piłować to sobie możesz w Wsk-ach.. Edytowane 5 Września 2007 przez Stifler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 wyczyn i do tego mój 1 wiec sie pytam !! wszystko wejdzie jak w masło czy będzie trzeba oddać do jakiegś zakładu ?? (jak dojdzie paczka z korbowodem i tłokiem to może dam na wywarzenie i spasowanie za jednym razem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 daj to komuś kto to jest obeznany w temacie, przez internet ciężko wytłumaczyć bo każdy może inaczej zinterpretować treść . luz tłoka ok 0.05mm , na zamku pierścienia ~0.3mm Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 te spece a przy okazji grubosc tarczy razem z okladzina mam 3 mm to dobrze ?? mam Yamahe DT 125 1990r rama 3ME Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 nalezalo by sprawdzic, przeciez to minuta roboty, dobrze by bylo gdyby luz na zamku gornego pierscienai byl odrobine wiekrzy niz dolnego ale w granicach tolerancji, odrobine czyli powiecmy o 10%, jak bedziesz sprawdzal i okaze sie ze niema identycznego na obu to pierscien z wiekrzym luzem laduje u gory, upilowac ich nie upilujesz, jesli luzy nie beda odpowiednie to nalezy odszlifowac tak zeby byly-kamieneim ale to oddaj komus kto ma sprzet i sie an tym zna, poprostu zanim zaczniesz wszystko skladac nalezy to posprawdzac, zwerifikowac z danymi podanymi przez producenta, wszystko musi byc dopasowane, fazy na krawedziach okien odpowiednie, sprawdz dokladnie tlok czy neiam jakis niedorubek, czy srednica na calym obwodzie jest taka sama-niema jakiegos garba, jak bedziesz to odbieral w warsztacie to sprawdz czy panom przypadkowo niespadl tlok i niema jakiegos wgneicenia lub odprysku, silniki wyczynowe sklada sie starannie i z przyzadami pomairowymi w reku NIC NA SILE I 3x SPRAWDZ ZANIM ZLOZYSZ Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 przyszedł mi juz tłok .. musze pochwalić firme wossner bo tłok bardzo porządnie wykonany ..wossner ma tylko jeden pierścien więc nie przyda mi sie twoja rada :) ale dzięki ... tłok w cylek wchodzi ładnie i nie jest luźny ani nic .. jest w sam raz .. więc nie będzie trzeba będzie pomocy z zewnątrz :crossy: no chyba ze jakieś rady od was ?? a na korobowód i olej do skrzyni czekam dalej :bigrazz: castrol racing 10w50 2T ... chyba dobry co ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 luz pomiedzy tlokiem a cylndrem musi byc odpowiedni, przepraszam ale czy ty nie masz zamiaru robic szlifu? mierzyles cylinder? ten pierscien tez musi miec odpowiedni luz............. widze ze czasem jest tak ze jak czlowiek cos napisze to i tak to oleja eh... twoj silnik twoj problem Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 szlif a czemu szlif ?? wnętrze cylindra jest idealnie gładkie ....włożyłem nowy tłok i chodzi identycznie jak stary więc wydaje mi sie ze jest dobrze ... czy sie myle ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Nie wiem jak ty chcesz reka wyczuc odstepy rzedu setnych milimetra... Daj to lepiej komus, niech sprawdzi ten luz. Chociaz jak juz kupiles tlok to raczej nic nie zrobisz. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qReK Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Gościu chodzi o dopasowanie tłoka do cylindra, muszą ze sobą IDEALNIE współpracować, jak już ktoś wspominał liczą sie setne części milimetra, nie spodziewaj sie 2cm luzu na tłoku, szlif to niewielki koszt zwykle kupuje sie tłok nadwymiarowy i pod niego dopasowuje cylinder i masz remon zrobiony wporządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 nie chce mi sie czytac calego tematu ale nie wierze zeby w tym silniku nie było nicasilu!To przeciez młody motor. A nicasilu sie NIE SZLIFUJE!!! Jeżeli ewentualnie są jakieś zadziorki czy ryski to sie HONUJE a to całkiem inny zabieg. Tu nie ma żadnych nadwymiarów i nie dopasowuje sie do nich cylinda...Koniecznie musiasz isc do serwisu i oni prawdopodobnie za darmo CI wszystko pomierzą. Nei ma możliwośći zebyś sam dokonał pomiaru. Kupiłeś taki sam rozmiar tłoka a ja mogę sie założyć ze poprzedni własciciel załozył jakiś czas temu tłoka większego niż być powinien i dlatego go chwyciło jak sie pożądnie rozgrzał po 30 min.Koniecznie jedz do serwisu zeby CI wszystko pomierzyli bo luz 0,05mm nie ma być na całej średnicy tłoka i cylindra tylko to jest średnia z różnych pomiarów. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 skoro autor napisal ze jest to zeliwna tuleja to ja to biore za pewnik..., swoje juz napisalem-zrobil jak zrobil jego sprawa.... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.