Skocz do zawartości

slip-on akrapovic hex/ yoshimura RS5 do cbr1000rr


Rekomendowane odpowiedzi

ku*wa ludzie o czym wy piszecie sama koncowka wydechu nie zmienia (oprocz gixera 1L k7) charakterystyki silnika jedynie tylko dzwiek, wiec bierz ta, ktora wg ciebie lepiej brzmi, a nie wg ktoregos z nas

 

no ja mam jakies przeczucie ze Ty nie wiesz o czym gadasz.

Proponuje poczytac troche fachowej literatury.

A jako dowod rzeczowy, to proponuje zalozyc oryginalny wydech i stanac na hamowni, a potem wymienic wydech na jakas samorobke, lub go calkiem zdjac, i porownac pomiary.

 

 

 

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt .yoshi glownie nastawione sa na suze. i jedna i druga marka to najwyzsza polka ale do hondy zapodal bym akrapa albo ixila.

 

co do dodawania mocy to byl bym ostrozny bo na calym ukladzie mozna otrzymac z 5km z litra a same slip/bolt ony lekko poprawiaja harakterystyke, przebieg krzywych mocy i momentu.

 

aha nie zapomnij wymienic wkladki filtra na luzniejsza bo to musi isc w parze. kn, green itd

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej

ja tez szukalem jakiegos AKRA ablo YOSHI, ale w koncu kupilem MICRONA (Not For Road) :notworthy: i jestem zadowolony maxymalnie.Dostalem do niego jeszcze jakąs mape paliwa którą musze wgrac na kompa, ale nie mialem czasu jeszcze tego zrobić.

Jak bym mial wybierac miedzy AKRA a YOSHI to bym wzioł to co lepiej brzmi tak jak ktoś napisał wyzej.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja mam jakies przeczucie ze Ty nie wiesz o czym gadasz.

Proponuje poczytac troche fachowej literatury.

A jako dowod rzeczowy, to proponuje zalozyc oryginalny wydech i stanac na hamowni, a potem wymienic wydech na jakas samorobke, lub go calkiem zdjac, i porownac pomiary.

Adam

 

to masz chu*owe przeczucie stary, wymienic caly wydech a tylko koncowke to jest zajebista roznica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt .yoshi glownie nastawione sa na suze. i jedna i druga marka to najwyzsza polka ale do hondy zapodal bym akrapa albo ixila.

 

co do dodawania mocy to byl bym ostrozny bo na calym ukladzie mozna otrzymac z 5km z litra a same slip/bolt ony lekko poprawiaja harakterystyke, przebieg krzywych mocy i momentu.

 

aha nie zapomnij wymienic wkladki filtra na luzniejsza bo to musi isc w parze. kn, green itd

 

 

U mnie z K&N-em chodzi jak burza! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

dzieki Maniek, na pewno ten tłumik to fajna sprawa ale jakoś nie podobaja mi sie koncowki pod zadupek w owalu :icon_razz: dlatego wlasnie chce akrape hexagonal lub yoshi RS5, na pewno brzmia bajecznie a do tego maja piekny, niepospolity kształt. co do samego zakupu to raczej zamowie koncowke w usa i siostra mi ją przywiezie pod koniec roku bo ceny w PL sa chore, dla przykładu znalazlem w usa oferty akrapy hex za okolo 600dolcow (w PL u Grandysów chca 750euro i to chyba za owal-tanszy niz hex bo to starszy model).

yoshi RS5 w usa to okolo 440 dolcow a u Gandysow 800dolcow, wiec roznice sa duuze - siegaja 40% :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

trzeba z tym jeszcze poczekac ciut icut.Ten sprzedający oferował mi juz ten wydech za 2500 jakieś ponad pól roku temu,ale jak widac nie moze tego opchnac po takiej cenie wiec juz teraz chce 1500zł.Jakbyś si edogadał w okolicach 1200 zł - to chyba warto.

pozdrawaim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Maniek, na pewno ten tłumik to fajna sprawa ale jakoś nie podobaja mi sie koncowki pod zadupek w owalu :lapad: dlatego wlasnie chce akrape hexagonal lub yoshi RS5, na pewno brzmia bajecznie a do tego maja piekny, niepospolity kształt. co do samego zakupu to raczej zamowie koncowke w usa i siostra mi ją przywiezie pod koniec roku bo ceny w PL sa chore, dla przykładu znalazlem w usa oferty akrapy hex za okolo 600dolcow (w PL u Grandysów chca 750euro i to chyba za owal-tanszy niz hex bo to starszy model).

yoshi RS5 w usa to okolo 440 dolcow a u Gandysow 800dolcow, wiec roznice sa duuze - siegaja 40% :banghead:

 

no coz jak nie masz nikogo w USA i olo ze sklepu napisze na fakturze orginalna wartosc , to jeszcze dolicz ok 4% cla i 22% vat + kilkadziesiat $ przesylka - ale i tak sie oplaca, choc w chu**wym przypadku roznica nie bedzie duza (najlepiej oplaca sie sprowadzac kompletne uklady wydechowe - roznica jest wtedy ponad 50%)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no coz, jak ci preclu kiedys gadalem, kompletny uklad arrowa corsa (taki jak ma Biadżi) u nas ok 12000 a w USA 1800$ (przesylka za frajer) :bigrazz:

 

jesli chodzi o inne czesci, to roznice robia sie bardziej kosmiczne, np pelny uklad hamulcowy Beringera w usa mam za ok 2000$, a tu ku*wa boje sie nawet zapytac, jesli klocki racingowe po upuscie kosztuja 400 (tam 60$ bez upustu, o ktory nie trudno przy tak duzym zakupie), a zwykla pompa hamulcowa 1330

Edytowane przez Bodzyn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tytan bedzie lżejszy

Bzdura - odwrotnie, carbonowy jest lżejszy od tytanowego. Głowna różnica (poza wagą) pomiędzy tytanem a karbonem jest taka że jak zaliczysz dzwona to tytan się tylko powygina i wtedy wystarczy go tylko wyprostować natomiast karbon popęka i będzie się nadawał tylko na śmietnik.

 

to masz chu*owe przeczucie stary, wymienic caly wydech a tylko koncowke to jest zajebista roznica
No powiem Ci ziomuś że jednak nie masz w tym wypadku racji... byliśmy z Grzesiem razem u Kędziora na hamowni - Grzesiu ma slip-on Akrapa + PC III, ja pełen układ Akrapa + PC III i różnica oczywiście jest na moją korzyść ale raptem 1 KM i 1 nM...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe olo bo masz pewnie zajebiscie sportowy wydech i aby go wykorzystac, to musisz zmienic jeszcze uszczelke pod glowica i pare innych bajerow - ciesz sie ze nie jest u ciebie jak bylo u Loba

 

a sprawdzaliscie ile mielsicie kucy na stocku?

 

poza tym w waszych i moim moto wymiana standardowego wydechu na slip on powoduje wyjebanie katalizatora wiec charakterystyka sie zmienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...