patryk.cbr Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Patryk, Wrzucisz jakas probke na YouTube przykladowo? Spoko, muszę tylko nagrać ten huk! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 ku*wa ludzie o czym wy piszecie sama koncowka wydechu nie zmienia (oprocz gixera 1L k7) charakterystyki silnika jedynie tylko dzwiek, wiec bierz ta, ktora wg ciebie lepiej brzmi, a nie wg ktoregos z nas no ja mam jakies przeczucie ze Ty nie wiesz o czym gadasz.Proponuje poczytac troche fachowej literatury.A jako dowod rzeczowy, to proponuje zalozyc oryginalny wydech i stanac na hamowni, a potem wymienic wydech na jakas samorobke, lub go calkiem zdjac, i porownac pomiary. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 fakt .yoshi glownie nastawione sa na suze. i jedna i druga marka to najwyzsza polka ale do hondy zapodal bym akrapa albo ixila. co do dodawania mocy to byl bym ostrozny bo na calym ukladzie mozna otrzymac z 5km z litra a same slip/bolt ony lekko poprawiaja harakterystyke, przebieg krzywych mocy i momentu. aha nie zapomnij wymienic wkladki filtra na luzniejsza bo to musi isc w parze. kn, green itd Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 hej ja tez szukalem jakiegos AKRA ablo YOSHI, ale w koncu kupilem MICRONA (Not For Road) :notworthy: i jestem zadowolony maxymalnie.Dostalem do niego jeszcze jakąs mape paliwa którą musze wgrac na kompa, ale nie mialem czasu jeszcze tego zrobić. Jak bym mial wybierac miedzy AKRA a YOSHI to bym wzioł to co lepiej brzmi tak jak ktoś napisał wyzej. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 no ja mam jakies przeczucie ze Ty nie wiesz o czym gadasz.Proponuje poczytac troche fachowej literatury.A jako dowod rzeczowy, to proponuje zalozyc oryginalny wydech i stanac na hamowni, a potem wymienic wydech na jakas samorobke, lub go calkiem zdjac, i porownac pomiary.Adam to masz chu*owe przeczucie stary, wymienic caly wydech a tylko koncowke to jest zajebista roznica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 to masz chu*owe przeczucie stary, wymienic caly wydech a tylko koncowke to jest zajebista roznicajak masz kase to można wymienić pół motocykla :icon_razz: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 fakt .yoshi glownie nastawione sa na suze. i jedna i druga marka to najwyzsza polka ale do hondy zapodal bym akrapa albo ixila. co do dodawania mocy to byl bym ostrozny bo na calym ukladzie mozna otrzymac z 5km z litra a same slip/bolt ony lekko poprawiaja harakterystyke, przebieg krzywych mocy i momentu. aha nie zapomnij wymienic wkladki filtra na luzniejsza bo to musi isc w parze. kn, green itd U mnie z K&N-em chodzi jak burza! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 ...a może to: http://www.allegro.pl/item243257092_moriwa...0rr_siodlo.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LENAR Opublikowano 11 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 ...a może to: http://www.allegro.pl/item243257092_moriwa...0rr_siodlo.html dzieki Maniek, na pewno ten tłumik to fajna sprawa ale jakoś nie podobaja mi sie koncowki pod zadupek w owalu :icon_razz: dlatego wlasnie chce akrape hexagonal lub yoshi RS5, na pewno brzmia bajecznie a do tego maja piekny, niepospolity kształt. co do samego zakupu to raczej zamowie koncowke w usa i siostra mi ją przywiezie pod koniec roku bo ceny w PL sa chore, dla przykładu znalazlem w usa oferty akrapy hex za okolo 600dolcow (w PL u Grandysów chca 750euro i to chyba za owal-tanszy niz hex bo to starszy model).yoshi RS5 w usa to okolo 440 dolcow a u Gandysow 800dolcow, wiec roznice sa duuze - siegaja 40% :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 ...a może to: http://www.allegro.pl/item243257092_moriwa...0rr_siodlo.html trzeba z tym jeszcze poczekac ciut icut.Ten sprzedający oferował mi juz ten wydech za 2500 jakieś ponad pól roku temu,ale jak widac nie moze tego opchnac po takiej cenie wiec juz teraz chce 1500zł.Jakbyś si edogadał w okolicach 1200 zł - to chyba warto.pozdrawaim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 dzieki Maniek, na pewno ten tłumik to fajna sprawa ale jakoś nie podobaja mi sie koncowki pod zadupek w owalu :lapad: dlatego wlasnie chce akrape hexagonal lub yoshi RS5, na pewno brzmia bajecznie a do tego maja piekny, niepospolity kształt. co do samego zakupu to raczej zamowie koncowke w usa i siostra mi ją przywiezie pod koniec roku bo ceny w PL sa chore, dla przykładu znalazlem w usa oferty akrapy hex za okolo 600dolcow (w PL u Grandysów chca 750euro i to chyba za owal-tanszy niz hex bo to starszy model).yoshi RS5 w usa to okolo 440 dolcow a u Gandysow 800dolcow, wiec roznice sa duuze - siegaja 40% :banghead: no coz jak nie masz nikogo w USA i olo ze sklepu napisze na fakturze orginalna wartosc , to jeszcze dolicz ok 4% cla i 22% vat + kilkadziesiat $ przesylka - ale i tak sie oplaca, choc w chu**wym przypadku roznica nie bedzie duza (najlepiej oplaca sie sprowadzac kompletne uklady wydechowe - roznica jest wtedy ponad 50%) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 bez przesady. moj wyszedl mnie okolo 1000$ z przesylka. u grandzia w cenniku jest za 1420$ a mysle ze mozna bylo cos utargac jeszcze, ale faktem jest ze w wiekszosci przypadkow sprowadzania z usa sie bałdzo oplaca :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 (edytowane) no coz, jak ci preclu kiedys gadalem, kompletny uklad arrowa corsa (taki jak ma Biadżi) u nas ok 12000 a w USA 1800$ (przesylka za frajer) :bigrazz: jesli chodzi o inne czesci, to roznice robia sie bardziej kosmiczne, np pelny uklad hamulcowy Beringera w usa mam za ok 2000$, a tu ku*wa boje sie nawet zapytac, jesli klocki racingowe po upuscie kosztuja 400 (tam 60$ bez upustu, o ktory nie trudno przy tak duzym zakupie), a zwykla pompa hamulcowa 1330 Edytowane 11 Września 2007 przez Bodzyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 tytan bedzie lżejszy Bzdura - odwrotnie, carbonowy jest lżejszy od tytanowego. Głowna różnica (poza wagą) pomiędzy tytanem a karbonem jest taka że jak zaliczysz dzwona to tytan się tylko powygina i wtedy wystarczy go tylko wyprostować natomiast karbon popęka i będzie się nadawał tylko na śmietnik. to masz chu*owe przeczucie stary, wymienic caly wydech a tylko koncowke to jest zajebista roznica No powiem Ci ziomuś że jednak nie masz w tym wypadku racji... byliśmy z Grzesiem razem u Kędziora na hamowni - Grzesiu ma slip-on Akrapa + PC III, ja pełen układ Akrapa + PC III i różnica oczywiście jest na moją korzyść ale raptem 1 KM i 1 nM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 hehe olo bo masz pewnie zajebiscie sportowy wydech i aby go wykorzystac, to musisz zmienic jeszcze uszczelke pod glowica i pare innych bajerow - ciesz sie ze nie jest u ciebie jak bylo u Loba a sprawdzaliscie ile mielsicie kucy na stocku? poza tym w waszych i moim moto wymiana standardowego wydechu na slip on powoduje wyjebanie katalizatora wiec charakterystyka sie zmienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.