Skocz do zawartości

Ktory wybrac XTZ660 - DR650RS - KLE500 - NX650


Gość Aristo6
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

Panowie, zycie zaskakuje :clap: Mialem jechac po tenerke do niemcowni, a wczoraj zadatkowalem Honde Dominator z 97 roku :)))

Wierzga jak szalona. Siedzenie wbrew opiniom b. wygodne. Jedynie martwi mnie pewna rzecz: odpala ladnie - przy pierwszym obrocie walu, silnik chodzi cicho, bez dziwnych odglosow, szybko mozna wylaczyc ssanie, pieknie sie wkreca, nie prycha, nie strzela. Jednak podczas ponad godzinnej proby zgasla 3 razy stojac sobie na wolnych obrotach. Co moze byc? Swieca do wymiany? Bo paliwo bylo dolane swieze. Poprosilem wyregulowac zawory, zmienic olej, filtr oleju i plyny hamulcowe. Filtr powietrza byl czysty. Jest jeszcze kwesta chyba zapowietrzonego tylniego hamulca, bo nie udalo mi sie zablokowac kola mimo, ze do konca wcisnalem miekka dzwignie. Tarcze ok, klocki tez, natomiast opony kwalifikuja sie do natychmiastowej wymiany.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) Witam.mam pytanko czy da radę pojehać xtz na gumie tak długo jak się chce,czy on raczej niejest do tego stworzony :? Mój kolega jeżdżący dr650se jeżdzi na gumie dosyć dobrze,a na xtz jakoś mu nieszło :cry:

 

Pozdrawiam. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Haj :)

 

Nareszcie! Zwiazalem sie ze sliczna NX 650 z 97 :P Jak tylko doprowadze do porzadku formalnosci

i serwis obiecuje walnac pare fotek, a w pozniejszym terminie jakies video.

Z opinii ludzi, ktorzy ja ogladali wynika, ze ma nakrecone prawdziwe 23 tys. Mam zamiar zalac

ja Motulem 5100, zamowilem takze komplecik MT 60 a za jakies 500-1000 kmow szykuje sie nowy

zestaw napedowy. I tu mam rozterke... Kupowac fabrycznie zakuty RK i rozkrecac wahacz, czy tez DIDa ze szpuli i na zapinke? Co doradzicie?

 

Pozdrowienia

 

PS. Ale jestem napalony! :P

Edytowane przez Aristo6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam

 

Szukam motoru zeby posmigac czasami po lekkim terenie typu polna droga 20%, jeżdżenia po asfalcie 80%. Głownie motocykl ma sluzyc do malej turystyki. Mieszkam niedaleko Bieszczad i tam glownie wypady maja sie odbywac ,czyli w gre wchodza jazdy po nie najlepszej jakosci drogach, lasy ,polne drogi jak i szybkie przeloty po rowniutkim asfalcie. Kumpel oferuje mi XL600 to w sumie tez moze wchodzic w gre. W sumie to ma byc motor zeby wszedzie tym pojechac. Nie kreca mnie predkosci typu 180 km/h jak da sie nim przez dlugi czas jechac 130 km/h to juz jest dobrze. Interesuje mnie rowniez koszt eksploatacji ,zuzycie paliwa, przeglady i jak bardzo lubia sie psuc.

Edytowane przez Cutin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym dodał do tego jeszcze Hondę NX 650

Na XTZ i KLE jeździółem. Cięższe i bardziej podatne na uszkodzenia plastików.

DR jak to DR :bigrazz:, wagowo podobnie do NX-a, ale to nie Honda i zdecydowanie mniej trwała.

Po lasach i lekkim terenie NX jest OK, a i do Wilna z Warszawy ostatnio się wybrałem i dał radę. Do 120 km/h jedzie się całkiem komfortowo, dalej walka z wiatrem.

Jak chcesz wiedzieć więcej pisz na priv.

Edytowane przez Jaskiniowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma takich motocykli :D a jak sa to poka poka :P

 

pozatym kle to zupelnie inna bajka niz single

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DR BIG 800 byl by idealny :D

 

KLE na polnej drodze tez daje rade , ostatnio latalem z kolesiem i jakos sobie radzil. A przy tym motocykl dosc lekki i mocny.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mi chodzilo o nazwe :icon_biggrin:

 

widzial ktos KLE 600 , DR 600RS ?? bo ja nie widzialem :crossy: jest KLE 500/650, DR 650 RS ale 600 hmmm :icon_mrgreen: , jest XTZ 660/750, ale XTZ 600 hmmm :icon_mrgreen: - jest XT 600 Tenere :buttrock:

 

p.s Cutin jako moto raczej szosowe z mozliwoscia wjazdu do lasu to szukal bym cos w V2 ,R2

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s Cutin jako moto raczej szosowe z mozliwoscia wjazdu do lasu to szukal bym cos w V2 ,R2

 

WIem ze widlak na teren i podroz jest super ale on jednak kosztuje od razu przychodzi mi do glowy tansalp. Ja tak w sumie to na moto chiciabym wydac 4000 plus minus jakies 500 zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...