Skocz do zawartości

Aristo6

Forumowicze
  • Postów

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Aristo6

  • Urodziny 01/15/1979

Informacje profilowe

  • Lubię
    grafika /animacja 3D | fotografia | kino skandynawskie | muzyka alternatywna|.....
  • Skąd
    Skarzysko / Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    Honda NX 650
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://aristo6.pl

Osiągnięcia Aristo6

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Prośba o pomoc w odnalezieniu motocykla. 21.05.2006 skradziono z ulicy Ochoczej Warszawa - Falenica. Prośba o info pod numery: 601131445 (Wojtek), 601506736 (Marcin) Dane: Honda Transalp XL 600V Numer rej. NOS W818 Rocznik: 1991 Vin: PD065402190 Numer silnika: PD06E2402195 Kolor: Niebiesko-niebieski góra ciemna dół jasny. Przebieg około 44 tyś Charakterystyczne miejsca: - prawa owiewka przy silniku obtarta przy wylocie powietrza + wyłamany kawałek plastiku pod kierunkowskazem - prawy boczek przytarty + na dole ręcznie doklejony kawałek plastiku, prawy wcisk boczka ułamany - końcówka tłumika (góra) przytarta - górne mocowanie zbiorniczka wyrównawczego ułamane (zbiorniczek trzyma się na opasce) - szyba MGG (podwyższona) - na przednim błotniku napis BMC 015 - 52 95 48 - do tylnego błotnika dokręcony kawałek gumy osłaniającej amortyzator - tylna lampa klejona (lewa strona) - kierownica, lekko przytarta po lewej stronie obok lusterka - felgi złote - jedna tarcza z przodu - prostokątny przedni reflektor - siedzisko - kilka dziur z prawej strony - podstawka pod centralny kufer (mocowana na dwa płaskowniki i 4 śruby) - brak odblasku na tylnym błotniku fotki znajduja sie pod ponizszym linkiem: http://www.africatwin.strefa.pl/forum/inde...forum=17&id=974
  2. Szukam kompana/kompanki do jutrzejszej improwizacji po bocznych drogach. Wyruszam ca 10:00 z okolic Placu Narutowicza. Pozdrowienia! /Aristo6
  3. Witajcie Chcialbym poruszyc temat, ktory denerwuje mnie juz od poltora roku. Mianowicie dziwnie zachowujacy sie silnik w Dominatorze. Nie wiem dokladnie, czym to jest uwarunkowane, ale potrafi on pracowac gladko i przyjemnie ciagnac od ponizej 4 tys, dzwiek wydaje wtedy basowy i jak i niesamowicie trzasc, chodzi wtedy glosniej jakby go do wiadra wlozyc (takie dziwne skojarzenie), pojawia sie taki niefajny rezonans przy ok 4500 obr., ktory czuc tez w podnozkach, jest odczuwalnie slabszy, jakby cos opor stawialo, takze podczas hamowania silnikiem. Jakies takie wycie, czy cos. Dzieje sie tak zazwyczaj jak pruje w trasie ok 130, odejmuje gazu, mam wrazenie, ze przy ponownym dodaniu pojawia na chwile dziura zanim znow zacznie ciagnac. Kiedy zjezdzam zrobic sobie przerwe i ponownie ruszam, przez jakis czas silnik znow chodzi miekko i fajnie. Zastanawiam sie, czy moze jest to kwesta temperatury pracy, czy otoczenia, bo podobne objawy odnotowalem kiedy musialem jechac w zimny dzien na niedogrzanym silniku. Jest wtedy jakos sztywno i kanciasto. Co dziwne zjawiska tego nie odnotowalem latajac po kretych drogach, gdzie czesto sie przyspiesza, hamuje i biegi zmienia. Help! :) /Pozdrowienia
  4. Tu znalazlem :banghead: http://www.duh.pl/pokaz_towar.php?id_kat=5...kod=HONX650DO-G
  5. Moja skromna osoba na 75% :notworthy:
  6. Hell o Czy wiecie, gdzie w Warszawie moge dostac olej Bel-Ray Thumper 20W50? Pozdrowienia /A6
  7. Dzieki Rozmyslalem i chyba doloze jeden czy 2 z tylu. Top speed nie jest dla mnie wazny, Domi powyzej 130 zaczyna tracic dobre maniery i prowadza sie na boki :P Zdam relacje jak dokonam powyzszej modyfikacji. Juz widze jak idzie na kolo :wink:))
  8. Witajcie Mam pytanie do posiadaczy maszyny wymienionej w temacie. Jakie uzyskuje przebiegi krecacy w niej silnik do naprawy glownej i czy pozniejsze odbudowanie takiego silnika jest oplacalne? Chcialbym takze wiedziec, czy pierwsze przelozenie jest relatywnie dluzsze od tego co sie spotyka w XTZ660 czy Dominatorze. Irytuje mnie to troche na ciasnych zakretach na zwirowkach, bo 2 to za malo i szarpie a 1 za wysoko i za wolno :icon_mrgreen: Pozdrowienia!
  9. Wciecia w baku maja swoje przeznaczenie. Cwiczyc, cwiczyc, cwiczyc :eek: Na poczatku tez sie czulem jak worek kartofli. Jeszcze jedno. Im mniej sie wazy, tym latwiej :P
  10. Dzieki za pomoc, bede szukal :icon_biggrin:
  11. dzieki, tak tez zrobilem. fotke mozna znalezc tutaj: http://img201.imageshack.us/my.php?image=weteranup1.jpg
  12. Witajcie Czy ktos moglby mi pomoc w identyfikacji motocykla powojennego? Pojemnosc 500, w znaczku na baku z duzym prawdopodobienstwem duze G i mniejsze N wpisane w srodek. Posiadam zdjecie, tylko nie wiem gdzie moge je zamiescic. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...