Pablo78 Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 kup lej do fltra papierowego Krokodyl chyba Olej :banghead: ????????? [ Dopisane: 27-02-2006, 15:38 ]co z tego ze wlejesz najdrozszy16zł literek ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 wiadomo, ze olej ;) nie czytam tego co pisze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aristo6 Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 witam Panowie, zycie zaskakuje :clap: Mialem jechac po tenerke do niemcowni, a wczoraj zadatkowalem Honde Dominator z 97 roku :)))Wierzga jak szalona. Siedzenie wbrew opiniom b. wygodne. Jedynie martwi mnie pewna rzecz: odpala ladnie - przy pierwszym obrocie walu, silnik chodzi cicho, bez dziwnych odglosow, szybko mozna wylaczyc ssanie, pieknie sie wkreca, nie prycha, nie strzela. Jednak podczas ponad godzinnej proby zgasla 3 razy stojac sobie na wolnych obrotach. Co moze byc? Swieca do wymiany? Bo paliwo bylo dolane swieze. Poprosilem wyregulowac zawory, zmienic olej, filtr oleju i plyny hamulcowe. Filtr powietrza byl czysty. Jest jeszcze kwesta chyba zapowietrzonego tylniego hamulca, bo nie udalo mi sie zablokowac kola mimo, ze do konca wcisnalem miekka dzwignie. Tarcze ok, klocki tez, natomiast opony kwalifikuja sie do natychmiastowej wymiany. Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 :lol: Witam miałem to samo,ale po wym świecy ustąpiło.Niewiem czy wiesz,wg mojej wiedzy :roll: olej w Dominatorze powinno wymieniać się co 3tkm :? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aristo6 Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 hej Tak, po 3000km, max 3200. Chyba sie szarpne na irydowa swieczke :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 :) Witam.mam pytanko czy da radę pojehać xtz na gumie tak długo jak się chce,czy on raczej niejest do tego stworzony :? Mój kolega jeżdżący dr650se jeżdzi na gumie dosyć dobrze,a na xtz jakoś mu nieszło :cry: Pozdrawiam. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aristo6 Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 (edytowane) Haj :) Nareszcie! Zwiazalem sie ze sliczna NX 650 z 97 :P Jak tylko doprowadze do porzadku formalnoscii serwis obiecuje walnac pare fotek, a w pozniejszym terminie jakies video. Z opinii ludzi, ktorzy ja ogladali wynika, ze ma nakrecone prawdziwe 23 tys. Mam zamiar zalacja Motulem 5100, zamowilem takze komplecik MT 60 a za jakies 500-1000 kmow szykuje sie nowyzestaw napedowy. I tu mam rozterke... Kupowac fabrycznie zakuty RK i rozkrecac wahacz, czy tez DIDa ze szpuli i na zapinke? Co doradzicie? Pozdrowienia PS. Ale jestem napalony! :P Edytowane 25 Marca 2006 przez Aristo6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cutin Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 (edytowane) Witam Szukam motoru zeby posmigac czasami po lekkim terenie typu polna droga 20%, jeżdżenia po asfalcie 80%. Głownie motocykl ma sluzyc do malej turystyki. Mieszkam niedaleko Bieszczad i tam glownie wypady maja sie odbywac ,czyli w gre wchodza jazdy po nie najlepszej jakosci drogach, lasy ,polne drogi jak i szybkie przeloty po rowniutkim asfalcie. Kumpel oferuje mi XL600 to w sumie tez moze wchodzic w gre. W sumie to ma byc motor zeby wszedzie tym pojechac. Nie kreca mnie predkosci typu 180 km/h jak da sie nim przez dlugi czas jechac 130 km/h to juz jest dobrze. Interesuje mnie rowniez koszt eksploatacji ,zuzycie paliwa, przeglady i jak bardzo lubia sie psuc. Edytowane 28 Sierpnia 2007 przez Cutin Cytuj http://cutino-cbr.blogspot.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskiniowiec Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 (edytowane) Ja bym dodał do tego jeszcze Hondę NX 650Na XTZ i KLE jeździółem. Cięższe i bardziej podatne na uszkodzenia plastików.DR jak to DR :bigrazz:, wagowo podobnie do NX-a, ale to nie Honda i zdecydowanie mniej trwała.Po lasach i lekkim terenie NX jest OK, a i do Wilna z Warszawy ostatnio się wybrałem i dał radę. Do 120 km/h jedzie się całkiem komfortowo, dalej walka z wiatrem.Jak chcesz wiedzieć więcej pisz na priv. Edytowane 27 Sierpnia 2007 przez Jaskiniowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 nie ma takich motocykli :D a jak sa to poka poka :P pozatym kle to zupelnie inna bajka niz single Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 (edytowane) DR BIG 800 byl by idealny :D KLE na polnej drodze tez daje rade , ostatnio latalem z kolesiem i jakos sobie radzil. A przy tym motocykl dosc lekki i mocny. Edytowane 27 Sierpnia 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 są :) np klx650 lub xr650 lub ttr600 lub xr600 + dwa kąplety kól SM i Enduro Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marknt Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 wiesz co , jeździłem teraz z kolegą po cagive 650 ( W16) , super sprzęt tylko trochę nie typ , chociaż silnik rotax ,obręcze exccel , hamulce brebo, itd. super enduro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 ale mi chodzilo o nazwe :icon_biggrin: widzial ktos KLE 600 , DR 600RS ?? bo ja nie widzialem :crossy: jest KLE 500/650, DR 650 RS ale 600 hmmm :icon_mrgreen: , jest XTZ 660/750, ale XTZ 600 hmmm :icon_mrgreen: - jest XT 600 Tenere :buttrock: p.s Cutin jako moto raczej szosowe z mozliwoscia wjazdu do lasu to szukal bym cos w V2 ,R2 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cutin Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 p.s Cutin jako moto raczej szosowe z mozliwoscia wjazdu do lasu to szukal bym cos w V2 ,R2 WIem ze widlak na teren i podroz jest super ale on jednak kosztuje od razu przychodzi mi do glowy tansalp. Ja tak w sumie to na moto chiciabym wydac 4000 plus minus jakies 500 zl. Cytuj http://cutino-cbr.blogspot.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.