Skocz do zawartości

Nowy Transalp - edycja 2008


Rekomendowane odpowiedzi

- Kolejny mój wniosek - w marketingu strategicznym centrali Hondy w Japonii pracuje banda idiotów, ignorantów, która nie rozumie potrzeb rynku i nie śledzi trendów jakie wyznacza http://forum.motocyklistow.pl

 

widzisz... tu akurat wypowiada się określona grupa ludzi. pomijając ten drobiazg, że rynek motocyklowy w naszym kraju nie jest ani typowy, ani nie wyznacza trendów, to chyba pojechałeś po bandzie z tymi swoimi wynurzeniami :icon_biggrin:

a ta określona grupa ma swoje pomysły, plany, wymagania. to, że je przelewają na forum: ich prawo, to właśnie miejsce do takiej dyskusji. czy to by się sprzedało, gdyby powstało? diabli wiedzą i pewnie na tym poziomie ta wiedza pozostanie

gdyby było u nas więcej użytkowników takiego triumpha tigera też pewnie mielibyśmy dyskusję, że popsuli moto tym nowym modelem. ale czas pokaże, jak się to pędzie sprzedawać. na razie ładnie piszą o nim dziennikarze, a i mnie się spodobał - tylko że ja poza asfaltem nie śmigam (na razie ;) )

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam Wasze posty i nasuwają mi się po tej lekturze następujące wnioski:

 

- Prawdziwy enduroman powinien mieć koła szprychowe, z przodu 21" i jego motocykl powinien mieć wygląd taki jaki był modny w latach 90-tych. To ile jeździmy po asfaltach, ile po szutrach a ile po prawdziwych miękkich drogach oraz pozycja za kierownicą, wzrost kierowcy nie ma większego znaczenia

 

- Wszyscy, którzy kupują V-Stromy lub Triumphy Tiger to pedały, ponieważ mają koła alu i nie pojadą po piachu

 

- Prawdziwi twardziele jeżdżą Afriką

 

- Kolejny mój wniosek - w marketingu strategicznym centrali Hondy w Japonii pracuje banda idiotów, ignorantów, która nie rozumie potrzeb rynku i nie śledzi trendów jakie wyznacza http://forum.motocyklistow.pl

 

- a tak w ogóle to kiedyś było fajnie a teraz jest do dupy

 

Sorry Panowie ale jak Was czytam to jakbym słuchał staruszków oczekujących w kolejce do lekarza w przychodni rejonowej

 

:icon_mrgreen:

 

 

Czyli stwierdzasz że w KTM ie w Austrii też siedzi banda dziadków i zaprojektowała Adventure z silnikiem LC8 dla takich samych dziadków ...a jednak motocykl się sprzedaje... gdyby mnie było stać na KTMa kupiłbym...ale kapuchy wystarczyło tylko na KLV... motocykl nie jest zły , ale brakuje mi trochę tych możliwości terenowych jakimi dysponuje Adventure. Poza tym jeden woli ogórki, drugi ogrodnika córki... a że Ty wolisz ogórki, to Twoja sprawa i uszanuj to że ktoś woli coś innego... i może to swobodnie wyrazić na tym forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ale kapuchy wystarczyło tylko na KLV... motocykl nie jest zły , ale brakuje mi trochę tych możliwości terenowych jakimi dysponuje Adventure.

 

I tu uderzasz w sedno sprawy opisując swoją Kawę.

Podobny ma być nowy Transalp.

Tymczasem nuta wypowiedzi większości wypowiadających się w temacie jest zupełnie odmienna.

Mi się podoba nowy Trampek i jak cena będzie ok to rozważę zmianę.

 

Nikt nie porusza aspektu wzrostu.

Ja mam prawie 190 cm a to ogranicza ilość motocykli jakie biorę pod uwagę.

Np świetny motocykl jakim niewątpliwie jest Yamaha Fazer Fz 6 jest dla mnie za mały, źle się na nim czuję.

Jeżdżąc głownie po asfalcie, czasem po lekkich bezdrożach dla mnie Transalp 2008 w takiej formie jak na fotkach jest idealny.

 

pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu uderzasz w sedno sprawy opisując swoją Kawę.

Podobny ma być nowy Transalp.

Tymczasem nuta wypowiedzi większości wypowiadających się w temacie jest zupełnie odmienna.

Mi się podoba nowy Trampek i jak cena będzie ok to rozważę zmianę.

 

widzisz, tylko ty masz w czym wybierać: oba v-stromy, nowy tiger, varadero, i jeszcze pewnie coś by się znalazło. tutaj goście płaczą nad tym, że wybór turystycznych enduro którymi _faktycznie_ można zjechać z asfaltu drastycznie się zawęził w ostatnich latach. a nowy transalp jeśli pójdzie w tą stronę będzie kolejnym który powieli ten trend - podczas gdy mogłoby być inaczej

BTW kwestii rynkowych: w bmw 1/3 sprzedaży to model gs. chyba dobry wzór do naśladowania dla skośnookich speców od marketingu..?

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za spam ale miałem napisać to co jeszua tyle, że innymi słowami.

Nie rozumiem Japończyków. Dlaczego oddają walkowerem całkiem spory obszar rynku?

Chyba jednak zostawię sobie swojego BIG-a. Tak, na wszelki wypadek :icon_question:

hikor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem Japończyków. Dlaczego oddają walkowerem całkiem spory obszar rynku?

 

może gdzieś mają plan "zagospodarowania" :bigrazz: o przejęciu husqwarny przez bmw, czyli de facto poważnego przetasowania kart w off-roadzie też do ostatniej niemal chwili nikt nie wiedział :buttrock:

 

swoją drogą zaczynam się zastanawiać, kto z wielkiej czwórki ma najbardziej innowacyjny zespół projektowy/ najodważniejszych księgowych? :biggrin:

póki co stawiam na yamahę: model mt01 miał w opinii niemal wszystkich pozostać studyjnym, chociaż poprzedził go niezbyt udany bulldog, fjr jako szybki turystyk poczynił pierwszy krok do naśladownictwa kawy gtr1400, to tylko z ostatnich lat. wcześniej tdm praktycznie stworzyła "szosowe enduro", gts1000 była chyba najodważniejszym projektem skośnookich w zakresie konstrukcji zawieszenia (przedniego) i ramy...

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu uderzasz w sedno sprawy opisując swoją Kawę.

Podobny ma być nowy Transalp.

Tymczasem nuta wypowiedzi większości wypowiadających się w temacie jest zupełnie odmienna.

Mi się podoba nowy Trampek i jak cena będzie ok to rozważę zmianę.

 

Nikt nie porusza aspektu wzrostu.

Ja mam prawie 190 cm a to ogranicza ilość motocykli jakie biorę pod uwagę.

Np świetny motocykl jakim niewątpliwie jest Yamaha Fazer Fz 6 jest dla mnie za mały, źle się na nim czuję.

Jeżdżąc głownie po asfalcie, czasem po lekkich bezdrożach dla mnie Transalp 2008 w takiej formie jak na fotkach jest idealny.

 

pozdrawiam,

Obawiam sie ,że wysokości zawieszen w nowym trampku mogą byc mniejsze jak w starym, co przy moich 185 cm wcale nie na rękę.Czekałem dwa lata na nowy model Transalpa i mam nadzieje że sie nie zawiodę. Co do Tigera to faktycznie wg. mnie spieprzyli moto, mimo , że zyskuje jakieś tam wysokie lokaty w rankingach.

Edytowane przez Leszek45
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pastec - jasne, to dział marketingu hondy ma mi powiedzieć co mi się podoba, a co nie. Widzisz, to działa tak, że producent coś oferuje, a klient to kupuje albo nie. Działania Hondy - a w szczególności jej polskiego oddziału - od dłuższego czasu są tak beznadziejne, że ja nic od nich na pewno nie kupię.

Marketingowcy hondy to na pewno bardzo fajni goście. Że produkty do bani, to przecież nie ich wina. A jak firma zacznie mieć problemy finansowe, to marketingowcy pójdą do innej firmy, promować np. proszki do prania.

 

To że Tobie odpowiada zapronowana wizja trampka wcale nie znaczy, że innym też ma odpowiadać. Latasz głównie po szosach, jak mniemam niewiele w związku z tym masz do powiedzenia o turystyce offroadowej. Jest to niestety kiepska pozycja do naśmiewania się z ludzi, którzy na ten temat wiedzą trochę więcej. Generalnie świadczy to tylko o Twojej ignorancji.

 

pozdro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pastec - jasne, to dział marketingu hondy ma mi powiedzieć co mi się podoba, a co nie. Widzisz, to działa tak, że producent coś oferuje, a klient to kupuje albo nie. Działania Hondy - a w szczególności jej polskiego oddziału - od dłuższego czasu są tak beznadziejne, że ja nic od nich na pewno nie kupię.

Marketingowcy hondy to na pewno bardzo fajni goście. Że produkty do bani, to przecież nie ich wina. A jak firma zacznie mieć problemy finansowe, to marketingowcy pójdą do innej firmy, promować np. proszki do prania.

 

To że Tobie odpowiada zapronowana wizja trampka wcale nie znaczy, że innym też ma odpowiadać. Latasz głównie po szosach, jak mniemam niewiele w związku z tym masz do powiedzenia o turystyce offroadowej. Jest to niestety kiepska pozycja do naśmiewania się z ludzi, którzy na ten temat wiedzą trochę więcej. Generalnie świadczy to tylko o Twojej ignorancji.

 

pozdro :biggrin:

 

No to mamy polemikę.

 

Cosmo - nie jesteś pępkiem świata, dział marketingu Hondy nie produkuje motocykli tylko dla Ciebie, jak Ci się ich produkty nie podobają masz do wyboru całą paletę konkurencji. Honda nie ma i nie zanosi się aby miała mieć problemy finansowe - jak trochę poczytasz dowiesz się, że Honda jest jednym z najszybciej rozwijających się koncernów motoryzacyjnych na świecie. W Swojej opinii, że produkty są do bani jesteś raczej osamotniony bo Honda sprzedaje najwięcej motocykli na świecie. Co do Hondy Poland akurat się z Tobą zgadzam - są do bani.

 

Drugiej części Twojej wypowiedzi nie bardzo rozumiem bo nie wiem do czego się odnosisz ale trochę mnie obrażasz. Topic offroadowy jest w innym subforum, tu jak widzisz jest w tytule m.in. /turystyczne enduro i Transalp 2008 jest takim motocyklem. Zakładając ten temat oczekiwałem rzetelnych ocen i dyskusji, która częściowo miała miejsce n/t silnika, napędu, rozmiaru kół itp. itd.

Wkurzyły mnie tylko niektóre wypowiedzi, które z definicji odrzucały wszystko co nowe i się do nich odniosłem. Nie miałem na myśli kogoś konkretnego ale jak ktoś ma kompleksy to się zaczyna bronić nawet wtedy kiedy nikt go nie atakuje.

A Wy tam pod Nową Hutą zawsze macie jakieś kompleksy względem reszty Polski....

 

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...