kamilloo Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 (edytowane) Czołem Motórzyści! Mam walsnie taki pomysl jak w temacie... Ogolnie wydech chodzi ladnie, w miare basik sie rozchodzi, ale jednak troche za cichy... Tłumik jest rowniez bardzo dlugi, jak bym go o polowe skrocil to by tez duzo fajniej wygladal... Nie bedzie to mialo zadnych ujemnych skutków dla silnika?? Bede bardzo wdzieczny za fachową pomoc. oto fota mojego moto: http://img522.imageshack.us/img522/3893/20...4743fib4rs9.jpg Edytowane 20 Sierpnia 2007 przez kamilloo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Wykręć tłumik, wsadz go w imadło, ale owiń szmatami, żeby się nie porysował, weź kątówkę lub brzeszczot (nie wiem jaki sposób preferujesz) i tnij. Ostre krawędzie zatępisz pilnikiem, najlepiej ździerakiem, żeby nikt sie nie pokaleczył. Raczej nie powinno nic złego sie dziać, będzie głośno chodzić i wizualnie ładniej wyglądał, bo ten to cos okropnego. Aha, czasami będzie strzelać w wydech, ale nie przejmuj się, to nic złego, wieczorem jest piekny efekt, laski jak na to lecą ;)Jeśli silnik będzie miał troszke wyzszą temaperaturę, to nie przejmuj się, tak powinno być.Zreszta nic złego tym zabiegiem nie zrobisz, to nie 2T, tylko 4T. Motocykl piękny, tylko ten tłumik go leciutko szpeci, po przeróbce będzie piekny. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilloo Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Widze Lukass ze jestes z Białej, wiec niedaleko od siebie mieszkamy, ja jestem z Łukowa... Jak by ktos jeszcze mial jakas ciekawa opinie na temat mojego pomyslu to zapraszam do dyskusji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Staaary wymyślasz, dla mnie obecny stan jest świetny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Zaoszdzedz i kup dedykowana koncowke. Moglby byc ten wydech ciut krotszy ale nie o polowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Kamillo, a nie zauważyłeś, że sobie pożartowałem? :) Nic z tym tłumikiem nie rób. Zostaw jak jest, albo kup dedykowany, ew. zmień końcówke jak koledzy radzą.Pamietaj, że z dużym prawdopodobieństwem, kupujac tłumik uniwersalny lub od innego modelu, mozesz zmienić charakterystyke silnika na gorszą.Nie pamietam czy Twój moto jest na gaźnikach czy na wtrysku, ale jeśli na gaźnikach to trzeba bedzie pewnie podregulować je. Tak, jestem z Białej Podlaskiej, ale teraz mało tam przebywam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilloo Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Ale mi zamast wygladu bardziej zalezy mi na dzwieku... nie chce go skroci calkiem o polowe, tak o 4 dziesiate dlugosci wystarczy, ta koncowke co jest zdejme i przolze na koniec krotrzego, przeca nie zostawie takiej ucietej rury... Takim sposobem bede mogl osiagnac lepsze brzmienie i moim zdaniem lepszy wyglad za darmo, a na nowa dedykowana koncowke trzeba wydac ponad tysiaca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Stracisz tylko moc w roznych zakresach obrotow ( zwykle w tych ktorych najczesciej uzywa sie jezdzac ), ale to nic waznego w porownaniu z glosem.Mozesz miec tez pewne klopoty z sasiadami, ale czego nie robi sie dla idei ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilloo Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Stracisz tylko moc w roznych zawekresach obrotow ( zwykle w tych ktorych najczesciej uzywa sie jezdzac ), ale to nic waznego w porownaniu z glosem.Mozesz miec tez pewne klopoty z sasiadami, ale czego nie robi sie dla idei ? Adam M. zgrywasz sie, czy serio mowisz? :-P serio moge stracic troche mocye sportowy ?? myslalem ze moze byc nawet troszeczke wiecej... przeca jak sie montuje sportowy wydech to dodaje kilka konikow... z tym ze jest cichy to nie chodzi tylko o doznania sluchowe, bedzie mnie lepiej slychac, bedzie bezpieczniej... nie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 (edytowane) Poczytaj http://www.grabowski.com.pl/Problem jest jeden - ja nie jestem w stanie zweryfikować wiedzy tego człowieka, bo sam mało na ten temat jeszcze wiem... PS: no ok, Ural na samych kolankach (czyli układ krótszy o jakieś... całe tłumiki :icon_rolleyes:) startował płynie z dwójki z pasażerem na pokładzie, a na wysokich obrotach tracił siłę pociągową... ale jeden Ural wiosny nie czyni :( PS2: miałem zajefajną końcóweczkę Shark Titanium Look (2kplnw Polszy) za mały hajs do kupienia, ale policzyłem, doszedłem do pewnych wniosków i... odpuściłem. Dalej ćwierkam seryjnym wydechem, na którym aż miło odkręcać ją (Afrykę) w przedziale 4-6krpm, kiedy to aż czuć działanie zjawisk dynamicznych (w oparciu o tekst Pana Grabowskiego). Edytowane 21 Sierpnia 2007 przez wieczny student Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 serio moge stracic troche mocye sportowy ?? myslalem ze moze byc nawet troszeczke wiecej... przeca jak sie montuje sportowy wydech to dodaje kilka konikow...A ty montujesz sportowy wydech czy ucinasz oryginalny o 4/10 dlugosci? Jest lekka roznica. A jak bedziesz chcial sprzedac moto to co powiesz kupujacemu? Zdejmij ten tlumik co masz (chociaz mi sie podoba tak jak jest) i odloz go na czas sprzedazy a sobie kup jakis dedykowany. Przeciez nie musi byc nowy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilloo Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 A ty montujesz sportowy wydech czy ucinasz oryginalny o 4/10 dlugosci? Jest lekka roznica. A jak bedziesz chcial sprzedac moto to co powiesz kupujacemu? Zdejmij ten tlumik co masz (chociaz mi sie podoba tak jak jest) i odloz go na czas sprzedazy a sobie kup jakis dedykowany. Przeciez nie musi byc nowy. no chce uciac... kurde, macie racje potem moze byc problem z wytlumaczniem dlaczego jest taki wydech potencjalnemu nabywcy mojego motóra... chyba nie ma co kombinowac z tym ucinaniem... nie wiece gdzie mozna znalesc jakies wydechy przeznaczone do Z 750? patrzylem w sklepie larsona, ale tam ceny ksztaltuja sie od 1200 do 2000 zl...(wydechy Leo Vince) wiec tanio nie jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilloo Opublikowano 14 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 A jednak sie zdecydowalem na taki krok... i powiem ze nie zaluje... to co odczuwam to, ze przebieg momentu obrotowego i mocy jest teraz mniej liniowy niz wczesniej, tak do ~2,5 tys obrotow motór stal sie troche bardziej ospaly, ale za to potem to sie zrobil szaleniec... ma wiecej mocy... wczesniej do 200km/h nie bylo tak latwo jak teraz, i dodatkowo teraz motór wyglada zajebiscie, taki drapieznik sie zrobil! Co do dźwięku to poezja teraz... dzwiek jest wypasiony... gleboki basior... szczerze powiem ze dzwiek mam teraz lepszy niz z niejednego sportowego wydechu ktory slyszlalem... A to wszystko zajelo mi z kumplem niecaly jeden wieczor... oto fotka, zrobiona telefonem na orlenie, nie mam lepszej... http://img502.imageshack.us/img502/5237/07102007gb3.jpg pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 A jednak sie zdecydowalem na taki krok... i powiem ze nie zaluje... to co odczuwam to, ze przebieg momentu obrotowego i mocy jest teraz mniej liniowy niz wczesniej, tak do ~2,5 tys obrotow motór stal sie troche bardziej ospaly, ale za to potem to sie zrobil szaleniec... ma wiecej mocy... wczesniej do 200km/h nie bylo tak latwo jak teraz, i dodatkowo teraz motór wyglada zajebiscie, taki drapieznik sie zrobil! Co do dźwięku to poezja teraz... dzwiek jest wypasiony... gleboki basior... szczerze powiem ze dzwiek mam teraz lepszy niz z niejednego sportowego wydechu ktory slyszlalem... A to wszystko zajelo mi z kumplem niecaly jeden wieczor... oto fotka, zrobiona telefonem na orlenie, nie mam lepszej... http://img502.imageshack.us/img502/5237/07102007gb3.jpg pozdrawiamnie no panowie na co czekamy! brezszczoty w ruch! tnijmy wydechy o połowę, a nasze maszyny zamienią się w bestie! Hajabusy i inne Er łany to chyba z pińcet muszą chodzić na tekim half-exhaust :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilloo Opublikowano 14 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 nie no panowie na co czekamy! brezszczoty w ruch! tnijmy wydechy o połowę, a nasze maszyny zamienią się w bestie! Hajabusy i inne Er łany to chyba z pińcet muszą chodzić na tekim half-exhaust ;) znalaz sie szpec... i co Ci to dalo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.