Niedzwiedz Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Szukam uzytkownikow tych dziwnych motocykli BMW :lapad: wlasnie taki nabylem :) Cytuj FXST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelP Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Szukam uzytkownikow tych dziwnych motocykli BMW :buttrock: wlasnie taki nabylem :flesje: Witam i gratuluję Niedźwiedziu. Masz naprawdę fajną zabawkę, tylko powiedz co w nich takiego dziwnego?Ja jeżdżę R1200GS i z odpowiedzialnością stwierdzam że jest to jeden z najlepszym motocykli do codziennego użytku.PozdrawiamPaweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 pochodna to sam jesteś :) pierwszy w kolejności był rs ;) ale to tak w kategoriach żartu :smile:swoją drogą parę dziwnych rzeczy w nich można dostrzec... jeśli ktoś przywykł do japońszczyzny. bo tak jakby się zastanowić, to przednie zawieszenie odporne na nurkowanie też można uznać za dziwne. a można za naturalny rozwój z prostych rurek, nie uzależniony od księgowych przycinających koszty :icon_razz: no, to się dopisałem do wątku :biggrin: jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 hej no wlasnie dla mnie przyzwyczajonego do japoni jest kilka dziwnych rzeczy np: -bujenie na postoju jak sie gazu doda-zawieszenie przednie ktore dziala bdb-trakacja niespotykana wrecz przedtem -spalanie -suche sprzedlo-i wiele innych ciekawostek :bigrazz: z serwisu domyslam sie ze nadarzyn bedzie najlpeszy :) wczoraj rozpracowalem olej i stan oleju , dzis bede walczyl z linka ssania ktora nie dziala Cytuj FXST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 hej no wlasnie dla mnie przyzwyczajonego do japoni jest kilka dziwnych rzeczy np: -bujenie na postoju jak sie gazu dodaBuja sie, bo masz boxera + kardan :) PS. Tez bede niebawem celowal w 1100GS, ew. w 1150GS jako drugi motocykl ;) Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarcio Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Ja także dużo czytam ostatnio na temat BMW - zwłaszcza o GS 1100. W archiwum miesięcznika Motocykl znalazłem kilka artykułów: MOTOCYKL 8/1995 opis BMW 1100 GS "Enduro?" MOTOCYKL 8/1998 opis BMW 1100 GS "Tur bawarski" MOTOCYKL 9/1999 opis BMW 1150 GS "Dromader" MOTOCYKL 3/2001 opis używanego BMW 1100 GS "nie ma trudnych tras" MOTOCYKL 1/2004 opis używanych BMW 1100GS/1150GS Czy może ktoś z Forumowiczów dysponuje którymś z wymienionych numerów i mółby zrobić skan? Ja mam całą stertę Świata Motocykli, a tam specjalnie (nie wiedzieć czemu) nic znaleźć nie można. Może kiedyś Paweł zrobiłby jakiś opis? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelP Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 A co do rozwiązań technicznych w BM-ce to faktycznie sporo rzeczy jest troszkę inaczej niż w japońcach. Oprócz szeregu plusów, mnie wkurza najbardziej akumulator pod bakiem - przy wyjmowaniu i wkładaniu akumulatora trzeba uważać na linki gazu, bo potrafią się haczyć. Nie ma potrzeby wyjmowania aku z BMW, no chyba ze padnie. Ładować go możesz przez gniazdo zapalniczki. A Aku pod zbiornikiem ma tez sporo Japończyków, więc ten niewygodny patent nie jest domeną R1100GS, w 1200 problem rozwiązali i jest pod kanapą, więc widać że projektanci też się uczą i wyciągają wnioski.PozdrawiamPaweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelP Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 W 1200 za to jest np. centralna instalacja elektryczna, która powoduje to, że jak chcesz np. podpiąć kufer ze światełkami stopu, to musisz jechać do ASO, bo trzeba to ująć w kompie motocykla. Swoją drogą zamontowanie innego kufra niż BMW do 1200 jest dość trudne, a w firmowym (pomimo tego, że ma np. regulowaną wielkość) nie mieszczą się 2 kaski. Tak, więc ogólnie kicha (zapalniczkę trzeba podłączać bezpośrednio do akumulatora, jeżeli chcesz uniknąć ingerencji w kompa). Kupując 1200 jesteś skazany na akcesoria i serwis w BMW, a to sporo kosztuje... Ale sam motocykl bardzo fajny i faktycznie aku ma pod kanapą :flesje:. W 1200 faktycznie napakowali elektroniki i to troche przeszkadza, ale przyznam ze do serwisu zdażyło mi się pojechać tylko z 2 powodów1. Upgrade mapy wtrysku i softu na najnowszy 2. Odpowietrzenie pompy ABSResztę robiimy sami z kolegami i póki co tematy zapalniczek, podłączenia kabla do GPS nie stanowią problemu, ważne żebyś nie podłączał się pod zasilanie świateł bo komp sprawdza obciążenie wyśjcia i jeśli jest coś czego nie zna sygnalizuje od razu ostrzeżeniem, co jak na turystyczne enduro, które ma podróżować poza asfaltami i zdala od serwisów jest przesadą, ale takie już czasy :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaroGS Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 [ walczy z bakiem, z linkami gazu, gubiącymi się nakrętkami itd. :bigrazz:. Za którymś razem nawet zaczyna to wychodzić w miarę bezboleśnie. Myslę że to kwestia wprawy,u mnie zajmuje mi to około 5 min i aku na wierzchu.Linki gazu,przewaznie prawa zawiesza sie na koncówce regulacyjnej,wystarczy o tym pamietac i po sprawie.Ogólnie jak na polskie i wschodnie realia drogowe uwazam Gsa za bardzo dobry wybór.Polecam pozbycie sie katalizatora i wymiane tłumika :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 (edytowane) Jest nowy serwis BMW w Wawie, autoryzowany Liberty Motors i wreszcie mają kompa, ale jak to wygląda to jeszcze nie do konca wiadomo, bo za mało wody upłynęło, część ludzi woli na przegląd skoczyć do Berlina, tyle że najwięcej problemów z serwisem i kompem dotyczy motocykli z CANbusem poprzednie generacje maję nieco łatwiej. Tak czy inaczej gratulacje dobicia do grona użytkowników BMek, ponoć sprzętów docelowych :icon_mrgreen: Edytowane 22 Sierpnia 2007 przez Luka Cytuj _______________Przechowalnia motocykli i skuterów - Warszawa i okolice www.motozima.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mluko Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Jakie wydatki moga mnie czekac w najblizszym okresie jesli zdecyduje sie na 1150GS ale z przebiegiem bliskim 100tys, zakladajac ze jest prawdziwy i motocykl byl prawidlowo eksploatowany.Oczywiscie zakup uzywanego pojazdu zawsze jest zwiazany z wydatkami, ale czy jest cos co "napewno" nalezy wymienic bo takim przebiegu.Kupujac taki motocykl wiadomo ze nie bedzie stal a bedzie uzywany do dlugich podrozy wiec ten stan licznika bedzie rosl, czy warto sie pakowac w motocykl juz z tak duzym (jak na motocykle) przebiegiem? ps.jak wiekszosc wymieniajacych na GS'y mialem okazje (choc bardzo sie przed nia bronilem, wiedzialem czym sie to moze skonczyc, a niestac mnie zabardzo na zmiane, ale juz zapozno....) przejechac sie kolegi motocyklem. W moim przypadku byl to 1200. Pozdrawiam i prosze o odpowiedz uzytkownikow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mluko Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 dzieki za odpowiedz, z tego co sie dowiedzialem, wlasciciel byl jeden, Niemiec, przebieg udokumentowany, serwisowany w BMW.Pewnie sporo taki przeglad moze kosztowac, ale znowu taka "mina" wiecej mnie moze kosztowac. Musze szukac kupca na swoj motor i szukac kredytu :bigrazz: ps.mam nadzieje ze nie bedzie zbyt duzej roznicy w prowadzeniu w porownaniu do 1200gs Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HAC Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 witam jakie oleje polecacie do silnika i skrzyni biegów R1200GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 do silnika raczej jakiegos syntetyka xW-50 (ja jezdze np na castrolu). Do skrzyni osobiscie leje Shela 75W-90 (chyba tez syntetyk). Jest tez 75W-140. W moim przypadku na mineralnym 80W-90 przy zimnym silniku biegi ciezko chodza.Do przekladni natomiast zalalem Shela 85W-140. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.