Skocz do zawartości

jaroGS

Forumowicze
  • Postów

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    podróże,historia,muzyka
  • Skąd
    Dąbrowa Górnicza

Osobiste

  • Motocykl
    BMW R1150GS
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    880-169746
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia jaroGS

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Skorzystałem z adresu pensjonatu w Kaprun podanego przez kolegę(dzięki),myslę że to będzie baza na te parę dni. Myslę że tak czy owak gdzieś się spotkamy. Pozdrawiam
  2. [ walczy z bakiem, z linkami gazu, gubiącymi się nakrętkami itd. :bigrazz:. Za którymś razem nawet zaczyna to wychodzić w miarę bezboleśnie. Myslę że to kwestia wprawy,u mnie zajmuje mi to około 5 min i aku na wierzchu.Linki gazu,przewaznie prawa zawiesza sie na koncówce regulacyjnej,wystarczy o tym pamietac i po sprawie. Ogólnie jak na polskie i wschodnie realia drogowe uwazam Gsa za bardzo dobry wybór. Polecam pozbycie sie katalizatora i wymiane tłumika :bigrazz:
  3. Gratulacje z okazji nabycia boxera! Polecam pozbycie sie katalizatora i zmiane wydechu na akcesoryjny np.Remus Revolution. Co do cen gmoli nie są one drozsze niz do innych motocykli,a w boxerze wg mnie są niezbedne..Sprawdziłem to osobiscie. Pozdrawiam
  4. Witam W firmie Mg motorsport dorabiałem tzw,trójnik zastepujący katalizator,brak cen i opisów na stronie wynika z indywidualnego podejscia do klienta i wkładu pracy w dany element. Ludzie pracujący w tej firmie to prawdziwi fachowcy od wydechów,jesli tylko się wie czego się chce,oni to zrobia zgodnie z kanonami sztuki i prawami fizyki przepływu gazów wydechowych...
  5. Ludzie!Wyluzujcie troche... Myslę że rozwiazaniem takich problemów jest...czas... Goscie tego typu zaczną się przesiadac do Golfów II po tuningu,bo to i taniej i adidasów się nie zniszczy,a lasek więcej wejdzie. Motocykl jest aktualnie modnym pojazdem do lansowania się,jest o wiele łatwiej dostepny niz kiedys,stąd nie zawsze trafia w odpowiednie ręce... Co do policji,moze właśnie nagłośnienie tego pościgu uratuje zycie kilku "mistrzom'' prostej,którzy się jednak zatrzymają? Nie jest sztuką jezdzic szybko,sztuką jest jezdzic długo....
  6. Witam wszystkich. Mieszkam w DG,tak ze pozwolę sobie coś powiedziec. Zawsze jadąc,czy to samochodem czy moto,zatrzymuję się przy motocyklistach w potrzebie. Ale teraz z drugiej strony.... Tankując w sobotę motocykl przeżyłem ciekawe doswiadczenie:paliwo nie leci z dystrybutora...zaczeło dopiero po chwili,podczas płacenia panie z obsługi powiedziały że motocyklisci nagminnie kradną im paliwo,ale ze mnie znają z widzenia włączyły dystrybutor...Poczułem się bardzo zżyty z ''motocyklową bracią''.. :icon_mrgreen: Chyba nie myslisz ze taki koleś zatrzyma się na drodze żeby Ci pomóc....
  7. Nigdy nie mów na pewno... Ale wybór jest słuszny.Ten lub podobne turystyczne enduro,to wg mnie jedyne motocykle na których da się jeżdzic w naszym ''pieknym Kraju''.... Pozdrawiam,życząc udanego zakupu! Jaro
  8. Jezdziłem za kolegą z takim tłumikiem i trójnikiem,jest ok.Nie tak jak niektóre tłumiki które są dosyc uciążliwe dla jadących z tyłu i osób postronnych...Jest odczuwalny wzrost mocy i momentu obrotowego,nie jestem w stanie okreslic jak duży ,Turatech podaje że około 5 KM.Porównywałem z oryginalnym GSem,znajomy potwierdza ze czuc róznicę.Moment obrotowy również się poprawił.często czuję że podczas ruszania przód wędruje w górę,czego nie było na katalizatorze. Szybe mam oryginalną,nie jest żle. Pozdrawiam Jaro
  9. Nie jest duzo głosniejszy,a słychac go już bardziej jak motocykl... :notworthy: Kolega ma trójnik i wydech Remusa,muszę powiedziec że to jest to! Piekny dzwięk,jednak nie przeszkadzający(nie włącza alarmów samochodowych) na trasie i w miescie. Przez zimę mam zamiar poczynic taki zakup. Pozdrawiam Jaro
  10. Witam Zgadzam się że 1150 GS to jest to! Zwłaszcza jak wymienisz tłumik i katalizator na trójnik przelotowy. :icon_mrgreen: Pozdrawiam Jaro
  11. Witam kolegę. Miałeś wpaśc na stare śmieci,porównalibysmy dwa europejskie wynalazki... Pozdrawiam,zycząc dalszych bezawaryjnych kilometrów. Jaro Dąbrowa Górnicza BMW R1150 GS
  12. Myslę że kolego i dzie w dobrym kierunku. Na razie mam orginalną szybę,ale w razie przypływu gotówki zakuoię MRA.C o do orginału,nie ma tragedii,myslę ze to tez kwestia kasku,oraz regulacji szyby(jest taka). Dzwiek silnika jest teraz bardziej rasowy,ale tego sie nie da opisac,jednoczesnie nie jest zbyt gósny na dłuzsze trasy.A przyrost mocy i momentu jest odczuwalny. Kufry to otwarty wybór,alu czy plastiki,ja na razie mam plastiki orginalne,ale myslę nad alu turatecha. Ta Warszawka to droga jest jak cholera...... Szukajcie,a znajdziecie... :bigrazz:
  13. Róznica 25 kg nie jest zbyt znacząca... W moim 1150 pozbyłem się katalizatora,zakładajac tzw. trójnik,co dało około 10 kg masy mniej,plus tłumik alu,tez pare kilo. Z tego co czytam,będac posiadaczem 1200,musisz miec gruby portfel(centralny kufer z montazem 3 tys złotych ;) )nie wspominając o awariach których BMW nie chce uznac,mimo gwarancji motocykla. Co do szyby w 1150, mozesz założyc z Adventure,lub kupic rozsuwana MRA. Co do ceny,zastanawia mnie skąd tak małe róznice w cenie 1200 i 1150(myslę o rynku niemieckim). Pozdrawiam Jaro 1150 GS
×
×
  • Dodaj nową pozycję...