Skocz do zawartości

THRUXTON


Dyzio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko dlaczego nazywa się THRUXTON????? Przecież to Triumph. Myślałem (wnosząc z tytułu), że bedzie tu coś w rodzaju Tritona, czyli jakiś piękny mix. Tu mamy lekko zmodyfikowanego Bonneville'a .... skąd nazwa???

 

Ogólnie taka koncepcja motocykla podoba mi sie najbardziej. Jeszcze lepszy jest Crampton Classic ... chyba z lipcowo/sierpniowego Superbike'a. Wygląda równie pieknie, a przy tym bardziej agresywnie. Do tego ma silnik z SP-2, czyli brzmieniem kosi wszystko :P

 

A ten tutaj - cudeńko. Prostota, bezpretensjonalnosć, klasyka ... echhhh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, jeszcze fotka i kilka danych

 

Engine

· Type Air-cooled, DOHC, parallel-twin, 360 degrees firing interval

· Capacity 865cc

· Bore/Stroke 90 x 68mm

· Compression Ratio 10.2:1

· Fuel System Twin carburettors with throttle position sensor and electric carburettor heaters

· Ignition Digital - inductive type

 

Transmission

· Primary Drive Gear

· Final Drive Chain

· Clutch Wet, multi-plate

· Gearbox 5-speed

 

Cycle Parts

· Frame Tubular steel cradle

· Swingarm Twin-sided, tubular steel

· Front Wheel 36-spoke, 18 x 2.5in

· Rear Wheel 40-spoke, 17 x 3.5in

· Front Tyre 100/90 R18

· Rear Tyre 130/80 R17

· Front Suspension 41mm forks with adjustable preload

· Rear Suspension Chromed spring twin shocks with adjustable preload

· Front Brakes Single 320mm floating disc, 2 piston caliper

· Rear Brakes Single 255mm disc, 2 piston caliper

 

Dimensions

· Length 2212mm (87.1in)

· Width 714mm (28.1in)

· Height 1170mm (46.1in)

· Seat Height 790mm (31.1in)

· Wheelbase 1477mm (58.1in)

· Rake/Trail 27 degrees / 97mm

· Weight (Dry) 205kg (451lbs)

· Fuel Capacity 16 litres (4.2 gal US)

 

Performance (Measured to DIN 70020)

· Maximum Power 70PS (69bhp) at 7,250 rpm

· Maximum Torque 72Nm (53ft.lbf) at 5,750 rpm

 

2004%20Thruxton%20Accessorised.jpg

 

Pozdro,

Dyzio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... aaaa, skoro jest to nowy model, a nie jakaś wariacja jednostkowa na temat Triumpha, to w porządalu.

 

Motocykl jest cudowny. W Bonneville'u brakowało mi nutki sportowej, natomiast silnik T-Birda nie wygląda aż tak ładnie i klasycznie, jak ten tutaj. Czyli w skrócie - stworzyli idealny motocykl dla mnie .... jak już sie zestarzeję i będę więcej patrzył, niż jeździł :P

 

Piękny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

W grudniu ub. roku napisałem o nim niusa na mojej stronce (drugi od dołu): http://www.rockers.webd.pl/news.php?rowstart=55

 

Poniżej cytat:

Firma Triumph zaprezentowała wersję modelu Thruxton na 2008 rok. Oczywiście wielbiciele eleganckiej klasyki z lat 60-tych z domieszką sportu nie mogą czuć się zawiedzeni. W nowym Thruxtonie zmienił się kształt kierownicy i lusterek. Silnik jest identyczny jak w modelu Bonnewille (865cc), przybył mu jednak elektroniczny wtrysk a emisja spalin spełnia surowe normy Euro 3. Moc 70KM przy 7400 obr/min i moment obrotowy 70 Nm przy 5400 obr./min całkowicie zadowoli zwolenników tego typu motocykli. Stylowe szprychowane koła wyposażono w dwutłoczkowe hamulce tarczowe. Przedni dysk o średnicy 320 mmm.

Model dostępny będzie w trzech kolorach: Tornado Red z białym pasem wzdłuż motocykla, Jet Black - ze złotym pasem oraz Chromium Silver - na życzenie z czerwonym pasem.

Oczywiście możemy być pewni, że tradycyjnie pojawi się cała masa dodatków specjalnych za dodatkową opłatą.

 

Źródło:

http://moto.caradisiac.com/Nouveaute-2008-...ph-Thruxton-969

Edytowane przez alterego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...