Dyzio Opublikowano 23 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2003 A co o tym sądzicie?Dyzio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 23 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2003 Ja nie będę się rozpisywał. POwiem krutko. Takie motocykle zawsze mi się podobały. Cudo. fajnie że są takie firmy które produkują motocykle stylizowane na klasyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manulo Opublikowano 23 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2003 Kawa w 650 bardziej mi przypadła do gustu! Ale ten też jest spoko!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 23 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2003 Kawa w 650 bardziej mi przypadła do gustu! Ale ten też jest spoko!!! Chodzi ci o kawasaki w 650 ?? Ładna ale to jednak nie to. Triumph jest o bardziej sportowym zacięciu ( przynajmniej z wyglądu ) i ma piękny silnik 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marccc Opublikowano 24 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2003 Faaaajny cafè racer, mniamm :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 24 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2003 Tylko dlaczego nazywa się THRUXTON????? Przecież to Triumph. Myślałem (wnosząc z tytułu), że bedzie tu coś w rodzaju Tritona, czyli jakiś piękny mix. Tu mamy lekko zmodyfikowanego Bonneville'a .... skąd nazwa??? Ogólnie taka koncepcja motocykla podoba mi sie najbardziej. Jeszcze lepszy jest Crampton Classic ... chyba z lipcowo/sierpniowego Superbike'a. Wygląda równie pieknie, a przy tym bardziej agresywnie. Do tego ma silnik z SP-2, czyli brzmieniem kosi wszystko :P A ten tutaj - cudeńko. Prostota, bezpretensjonalnosć, klasyka ... echhhh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 26 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2003 nie jest to do końca to co lubię najbardziej, ale wygląda bardzo ładnie, jednego tylko bym się doczepił, zegary mogłyby być chromowane bo ten plastik wygląda tak sobie pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 27 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2003 Thruxton, dlatego, że był taki model w latach 60-tych, podobnie jak Thunderbird i Bonneville. A Triton to było połączenie Nortona z Triumphem w okresie podupadania angielskiej produkcji.PozdroDyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 27 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2003 zresztą nic niedorówna orginalnym z lat 60 i 70 reszta to tylko... nie to samo.. Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 28 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2003 Hej, jeszcze fotka i kilka danych Engine · Type Air-cooled, DOHC, parallel-twin, 360 degrees firing interval · Capacity 865cc · Bore/Stroke 90 x 68mm · Compression Ratio 10.2:1 · Fuel System Twin carburettors with throttle position sensor and electric carburettor heaters · Ignition Digital - inductive type Transmission · Primary Drive Gear · Final Drive Chain · Clutch Wet, multi-plate · Gearbox 5-speed Cycle Parts · Frame Tubular steel cradle · Swingarm Twin-sided, tubular steel · Front Wheel 36-spoke, 18 x 2.5in · Rear Wheel 40-spoke, 17 x 3.5in · Front Tyre 100/90 R18 · Rear Tyre 130/80 R17 · Front Suspension 41mm forks with adjustable preload · Rear Suspension Chromed spring twin shocks with adjustable preload · Front Brakes Single 320mm floating disc, 2 piston caliper · Rear Brakes Single 255mm disc, 2 piston caliper Dimensions · Length 2212mm (87.1in) · Width 714mm (28.1in) · Height 1170mm (46.1in) · Seat Height 790mm (31.1in) · Wheelbase 1477mm (58.1in) · Rake/Trail 27 degrees / 97mm · Weight (Dry) 205kg (451lbs) · Fuel Capacity 16 litres (4.2 gal US) Performance (Measured to DIN 70020) · Maximum Power 70PS (69bhp) at 7,250 rpm · Maximum Torque 72Nm (53ft.lbf) at 5,750 rpm Pozdro, Dyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 28 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2003 ... aaaa, skoro jest to nowy model, a nie jakaś wariacja jednostkowa na temat Triumpha, to w porządalu. Motocykl jest cudowny. W Bonneville'u brakowało mi nutki sportowej, natomiast silnik T-Birda nie wygląda aż tak ładnie i klasycznie, jak ten tutaj. Czyli w skrócie - stworzyli idealny motocykl dla mnie .... jak już sie zestarzeję i będę więcej patrzył, niż jeździł :P Piękny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Hej, odgrzewam ;) Prosze o kontakt na PW jesli ktos jezdzi albo zna kogos kto jezdzi tym sprzetem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alterego Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 (edytowane) W grudniu ub. roku napisałem o nim niusa na mojej stronce (drugi od dołu): http://www.rockers.webd.pl/news.php?rowstart=55 Poniżej cytat:Firma Triumph zaprezentowała wersję modelu Thruxton na 2008 rok. Oczywiście wielbiciele eleganckiej klasyki z lat 60-tych z domieszką sportu nie mogą czuć się zawiedzeni. W nowym Thruxtonie zmienił się kształt kierownicy i lusterek. Silnik jest identyczny jak w modelu Bonnewille (865cc), przybył mu jednak elektroniczny wtrysk a emisja spalin spełnia surowe normy Euro 3. Moc 70KM przy 7400 obr/min i moment obrotowy 70 Nm przy 5400 obr./min całkowicie zadowoli zwolenników tego typu motocykli. Stylowe szprychowane koła wyposażono w dwutłoczkowe hamulce tarczowe. Przedni dysk o średnicy 320 mmm. Model dostępny będzie w trzech kolorach: Tornado Red z białym pasem wzdłuż motocykla, Jet Black - ze złotym pasem oraz Chromium Silver - na życzenie z czerwonym pasem.Oczywiście możemy być pewni, że tradycyjnie pojawi się cała masa dodatków specjalnych za dodatkową opłatą. Źródło:http://moto.caradisiac.com/Nouveaute-2008-...ph-Thruxton-969 Edytowane 12 Czerwca 2008 przez alterego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Wszystko pieknie, tylko co ten temat robi w weteranach ? Adam M.PS. Truxton to byl model Velocette, a nie Triumpha, sciagaja te nazwy bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 A co stoi za napisem weterany? :biggrin: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.